Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Van mijn oude topic kun je vast wel wat opsteken, de index is wel handig.
Staat ook bij hoe je schokdempers kunt demonteren.
Voor je uitlaatbochten heb je uitlaatpakkingen nodig.
De oude zitten nog in de kop.
Oude uitlaatpakkingen zijn inelkaar gedrukt door de vorige uitlaatbochten, die doen nu niet veel meer. Dus die oude eruit pulken met een klein schroevendraaiertje en vervangen door nieuwe.
Tussen kraagbussen en de M bochten ook pakking (siliconen O-ring?) en bochten/demper hoort een grafietbus (siliconenkit kan ook).
Ik bedoelde eigenlijk, mocht je ooit die dempers willen demonteren, dan is mijn ''howto'' wel makkelijk.
Voor de liefhebber:
GS550E toonbaar maken.
Ik heb tussen dempers en uitlaatbocht/pijp ook siliconenkit, gaat prima.
Siliconen is hittebestendig, maar of het ook goed gaat bij je cilinderkop? Je kunt het proberen.
Kan altijd nog anders/beter.
Hoe minder lekkage hoe beter natuurlijk. Ook voor het rendement (theoretisch).
Hoe staan de schokdempers? Groot contrast met de rest?
Je kunt komende winter je GS toch helemaal kaal plukken? Vanaf de bodem weer opbouwen.
Lagers vd achtervork zou ik wijzigen, weg met die naaldlagers. Staat ook in mn topic (wat niet eigenlijk).
Die pakkingen heeft MotoZoom wel.
Groeten,
Hans.