Voor een roodgloeiwnde turbo moet ik waarschijnlijk de wastegate afsluitenfotos. filmpjes. roodgloeiende turbo willen we zien!
Dank je!Top fiets, lekker lomp en simpel op het eerste gezicht maar als je beter kijkt ook lekker technisch.
Je hebt niet zo veel keus met het luchtfilter, ik wil het allemaal zo kaal mogelijk houden.Super gaaf ding
Is de plaatsing van het luchtfilter niet een beetje onhandig? Ben je niet van dat je zo te veel vuil het luchtfilter in schiet?
Dacht ik ook met de spiegels..Ziet er goed uit hoor! En fijn dat hij eindelijk goed rijdt.
Die spiegeltjes zouden er goed bij passen.
Ik heb mijn bar-end spiegels op mijn K12r trouwens andersom gemonteerd, boven het handvat, dat steekt minder uit en maakt de motor compacter.
Op mijn GSX1100 heb ik andere bar-end spiegels die echt in het verlengde van het handvat zitten.
Extra spectaculair! Zolang dat zonder schade gaat, gaat het.Ik zou zondag een stukje gaan rijden met een maat van mij, hij wilde op de mijne rijden, dus ik ging mijn motor even warm rijden, en toen ik richting huis ging trok ik het gas even goed los, en in de derde versnelling begon het achterwiel goed te spinnen..
Dat doet ie anders nooit dacht ik,,, Ik kijk naar beneden, alles onder de olie... Was een slang naar de oliekoeler los gekomen..
Slang er weer op en verder gereden, heel laag in toeren, want ik had geen idee hoeveel olie er nog inzat.
Vandaag kwam de boost controller binnen, ik heb laatst de boost switch geinstalleerd die de ignition retard in schakelt, dus morgen, als het droog is even afstellen en kijken wat het doet