Hellracer
Pas op! Schwenkt uit!
Ik deed ze alleen in als ik de snelweg op ging. Maar sinds ik geen Schuberth meer heb draag is ze bijna altijd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En een kudde vogelsTotdat je een symfonie in je hoofd krijgt....
tjah, dan is dat maar zo. ik wil gehoorbescherming niet afraden, in tegendeel. maar ik heb er geen behoefte aan.Totdat je een symfonie in je hoofd krijgt....
Heel herkenbaar.Heb ik al, een pieptoon, meestal als ik moe ben
Ik ben pas standaard gehoorbescherming gaan dragen sinds circuit rijden. Want ja, je hebt meer gevoel met je motorblok zonder oordopjes.Ach, ik had geen notificaties gekregen, had niet door dat er reacties waren..
Ik vind het wel fijn/belangrijk dat ik goed kan horen in het verkeer, nu had ik wel verwacht dat je je uitlaat minder hoort, en bijna geen windgeruis.
Maar ik had totaal niet verwacht dat omdat je minder hoort het gevoel met de motor zo anders wordt, en ook de rijwind voelde anders..
Ook heel herkenbaar. Zal ook wel iets met leeftijd te maken hebben….Ik had altijd een bovengemiddeld gehoor, maar nu, als er wat lawaai op de achtergrond is kan ik iemand nog maar heel moeilijk/amper verstaan, ondanks dat ik hem wel goed hoor..
Het valt me op dat sommige tonen van mijn telefoon ineens in de pijngrens gaan..Naarmate ik ouder wordt kan ik hele hoge tonen steeds minder goed horen (hoort bij ouder worden, hebben heel veel mensen) maar die irritante tinnitus piep hoor ik de hele dag
Ik heb er een aftakking in met drukregelaar. De druk is ok, maar de hoeveelheid mag iets minder, er zit altijd wat olie, niet veel, tussen turbo en luchtfilter.Ik ken niet het hele systeem, maar als je geen overdrukventiel ervoor hebt zitten, verhoog je hiermee alleen de druk voor de smoring, maar niet de flow.
De pomp drukt met iedere omwenteling evenveel olie eruit. Dit moet je zien weg te begeleiden. Ik zou een T-splitsing maken, voordat de olie je turbo binnen komt.
Aan de nieuwe route, hang je een restrictie (liefst een naaldafsluiter voor afstelbaarheid), zodat je daar kan regelen hoeveel olie je weg vloeit naar je carter.
Je druk wordt natuurlijk iets lager, wanneer je deze opening hebt gemaakt, maar ergens zit de sweetspot.
Hoge toeren én bij koude motor.Voor de pomp sowieso geen restrictie plaatsen, dan krijg je kans op cavitatie (zeker op hoge toeren).
Waardoor vind je dat je druk o.k. is? Zoals ik het lees is je druk iets te hoog, omdat er te veel is.
Ok, dit had ik niet verwacht, dank je!Voor de pomp sowieso geen restrictie plaatsen, dan krijg je kans op cavitatie (zeker op hoge toeren).
Waardoor vind je dat je druk o.k. is? Zoals ik het lees is je druk iets te hoog, omdat er te veel is.
Met een dikkere olie gaat de hoeveelheid olie omlaag en de druk omhoog.Ik heb de juiste dikte