gsx 1100 / 1135

Beetje jammer dat oma al ff in beeld stond.
Behoorlijk druk jaartje achter de rug met gezinsuitbreiding, verhuizing/verbouwing etc etc.
Maar het goede nieuws is dat er heel binnenkort weer gesleuteld gaat worden!!!

Alle spulletjes bijna weer op z'n plekkie en dan gaat er toch echt gas erop...

een dezer daagjes ff een piccie plaatsen van mijn nieuwe werkplekje waarin weer het een en ander gefabriceerd kan worden.

bedankt voor je reactie :9 (en een klein beetje wakker schudden!!) Maar project is weer van (opslag) zolder gehaald.

Een voordeel van zo'n eigen project; als je er aan begint weet je nooit wanneer je klaar bent, oftewel; nooit want er veranderd gedurende het proces iedere keer wel iets.
en als ie dan klaar is, is ie nooit af.

Ondanks geen tijd / geen werkplek / andere prioriteiten heb ik me de laatste maanden maar met deze gedachte getroost. :r

Joorn
 
Helemaal trots op mijn nieuwe hobby-ruimte!
full
 
mooi project én mooie ruimte! ik zit zelf in de gang.. maar mag binnenkort misschien bij de buurman in de garage aan de slag:D ik ben een soort gelijke fiets aan het bouwen van een gs 550. leuk spul allemaal!

:W
 
THX voor de reacties...

steriel is t zeker niet, maar ik probeer t wel altijd netjes en vooral overzichtelijk te houden zodat je alles bijna blindelings kunt pakke....

T meest lekkere van mijn plekkie, buiten de bierkoelkast, is dat ik de hefbrug heb verzonken in de vloer zodat de bovenkant gelijk ligt met de vloer zelf.... Voorheen liep/schopte of viel ik zelfs over dat klote ding heen.

Nog een aantal dingetjes aanpassen en dan is t wel naar mijn zin!

Joorn
 
T meest lekkere van mijn plekkie, buiten de bierkoelkast, is dat ik de hefbrug heb verzonken in de vloer zodat de bovenkant gelijk ligt met de vloer zelf.... Voorheen liep/schopte of viel ik zelfs over dat klote ding heen.

Dat is wel ideaal ja, je hebt het feest wel compleet met hefbrug, straalkast, gereedschapsbord! Nu nog een mooie draai/frees comi en je hebt dé ideale streetfighter werkplaats!
 
Dat is wel ideaal ja, je hebt het feest wel compleet met hefbrug, straalkast, gereedschapsbord! Nu nog een mooie draai/frees comi en je hebt dé ideale streetfighter werkplaats!


Ben geen echte metaalbewerker, maar voor het echte werk (draaien/frezen etc) heb ik gelukkig ook een "mannetje" in de buurt!!!
 
Hé Joorn!

Komter nog wat van? :]

jaja....

jij als geen ander (behalve mijn meisje dan) weet wat ik allemaal voor projecten en bezigheden heb!!
MAAR......
heb de laatste tijd ook voor de GSX niet helemaal stilgezeten;
allerlei benodigdheden besteld zoals;
complete remmerij aan de voorkant van een TL1000R, (gereviseerd)
flatslide carburateurs,
ovale K&N luchtfilters,
Dyna ontsteking en bobines,
allerlei lagers en andere onderdelen voor het motorblok,
en gisteren binnen gekregen; Vance&Hines dragpipe,
volgens mij vergeet ik nog van alles maar dat komt volgende keer dan wel weer....

ben nu de laatste dingen aan het aanpassen zoals de zit en de voetsteunen, nog een gel accu bestellen om hiervoor in het kontje een houder te maken en dan kan het frame eindelijk naar de straler/poedercoater.

Ondanks mijn drukke bezigheden wil ik toch echt deze zomer met dit ding gaan rijden!

heb er weer zin in, en om het ook echt af te maken staat de gsx lekker prominent op de hefbrug (zodat ik m ook niet kan vergeten!)
zal ff een fotootje uploaden als soort tussenstand.... zoek de verschillen met 5 jaar geleden haha.

groet Bjorn
 
iets zakken achter wellicht??.......

Hij zakt straks sowieso nog wel iets als het blok weer voorzien is van ingewanden... en ik kan de positie van de achterveer later ook nog aanpassen.
In deze postitie zal hij hoogstens wat zenuwachtiger worden op hogere snelheden en rechtuit rijdend maar de bedoeling is dat hij van cafe naar cafe gaat rijden, binnendoor...

:]
 
Laatst bewerkt:
Hij zakt straks sowieso nog wel iets als het blok weer voorzien is van ingewanden... en ik kan de positie van de achterveer later ook nog aanpassen.
In deze postitie zal hij hoogstens wat zenuwachtiger worden op hogere snelheden en rechtuit rijdend maar de bedoeling is dat hij van cafe naar cafe gaat rijden, binnendoor...

:]
+ misschien problemen met je kettinglijn (schuren over je brug)
 
Ik dacht dat ik de enige zou zijn met lang lopende projecten :+

Maar ziet er goed uit, ben ook met gsx1100 bezig maar ben nog niet verder dan een verzameling onderdelen.

Succes met project.
 
Terug
Bovenaan Onderaan