Gsx 1400 Topic Deel 16 : It's only torque,but i like it

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik wordt toch wat misselijk van die ingevoerde japanners.. :r ...sommige schijn ook wat blauwig op... :Y :X :+ ..gelukkig hier niet...blijf liever gezond... :+ :+

Blauw *O* :9 .............giro blauw past bij jou _O-

Sommige Japanners komen zelfs in de grijze grondlak in de haven aan land :+
 
laat ik het maar even ophelderen ook want ik vermoed dat het kwartje niet gaat vallen.. :N

wie wil nu nog een INGEVOERDE japanner vanuit JAPAN... :?

ikke nait.. :N .... :+

mijne honda komt uit italie... :Y ...en wees nou eerlijk..wat heeft u liever...

een motorfiets die betast is door wulpse italiaanse dames :9~ :9~ :9~ ....
of een motorfiets in elkaar gefrommeld door een klein japannertje die het hele ding ondergesproeid heeft terwijl ie zijn s ochtends genuttigde zwerfkat met sojasaus stond op te rispen... :r :r :r :r :? :? :? :?

ik zweer je dat ik de parfum van bovengenoemde wulpse dame nog kon ruiken op de demo bij ten kate..... :9~ :9~ :} :}

bovendien...al die nieuwe ingevoerde japanners uit japan schijnen blauw op tegenwoordig van de radio actieve fallout van die centrale ramp een paar jaar terug... :Y :Y
dus niet alleen stinkt zo n ding naar dooie kat.....je krijgt er ook smerige pussende bulten van op termijn... :Y :Y :Y :r :r

overigens....hebben ze het kenteken binnen...haal hem maandag op.. *O* *O* :] :] ..met chinese delen en italiaans milf lucht en al... :9~ :9~
 
...hey Hessel, wat heb je allemaal zitten roken man, voordat je dit van je afschreef... :?











... :+ ...





...enne..., nieuwe fiets bij Ten Kate gekocht...?
...niet in Coevorden deze keer...??
 
hahaha... _O- _O-

nee niet in coevorden deze keer....

in vogelvlucht....ik wilde eerst een gebruikte gaan zoek maar das lastig gezien de prijzen gebruikt en dagwaarde van de strom...
toen kwam ik erachter dat ze in assen een nieuwe hadden staan met forse korting wegens op naam gezet afgelopen jan...
helaas kon ik met die kleur niet leven... :N ..(tricolore rood/wit/blauw)
toen bij toeval bij ten kate beland tijdens een bezoekje daar in die contrijen en die hadden een tweetal nieuwe staan met een aanbiedings korting erop...
helaas ook in vreselijke kleurstellingen....maar de verkoper daar was bereid mij 1 te regelen in de door mij gewenste kleur met dezelfde korting actie erop...
combineer dat met een nette inruilprijs en dan is het voor mij klaar.

ik heb veel zaken gedaan met richard en wellicht gebeurt dat nog welleens maar dit keer dus niet.
langenberg is een van de laatste zelfstandige (non franchise) dealers hier in de regio en ik kan goed met de man door een deur.

ik heb geen ervaring verder met ten kate maar hoe het tot nu toe gaat ben ik er meer dan te spreken over.
bovendien hebben ze een goede naam hoog te houden denk ik.
ik ga het zien....
 
...haal eigenlijk altijd onze kleding en aanverwante zaken bij TK...
...verder daar nog nooit een motor gekocht, en dat komt omdat ze Honda verkopen... :+


...vind trouwens zo'n rood/wit/blauwe eigenlijk wel fris...
...hou wel van die HRC kleurtjes...


22a7f50c82c65e547c090059ac503ad5.jpg
 
ja die hrc kleurtjes had ik ook prima gevonden......

helaas is de tricolore kleurstelling van 2015 even anders...zie joeptjoep link


en in die kleur is ie zum kotzen... :r ....carnavalesk gewoon... :N

verder hadden ze hem nog staan in matwit met gouden wielen en ook dat ziet er niet uit..
net of de lak vanaf nieuw al verkrijt is.... :N :N
 
dolorfin schrijft...:

ja die hrc kleurtjes had ik ook prima gevonden......
helaas is de tricolore kleurstelling van 2015 even anders...zie joeptjoep link


en in die kleur is ie zum kotzen... :r .
...carnavalesk gewoon... :N

verder hadden ze hem nog staan in matwit met gouden wielen en ook dat ziet er niet uit..
net of de lak vanaf nieuw al verkrijt is.... :N :N
...I know..., dat ding wat Jan in Assen staat is dan wel rood/wit/blauw, maar geen HRC, en dus niet mooi...

...dat wit ziet er inderdaad ook niet uit, en heeeeel in het begin kwamen ze met dat foute appeltjesgroen-geel op de proppen..., ook zo iets verschrikkelijks...

...dat nieuwe rood/zwart, met dat deels rode frame vind ik nog wel kunnen...



...maar..., hebben ze niet iets van Klassiek Sjiek Duif Grijs (Classic Fancy Pigeon Grey)...? ;)



...Klassiek Sjiek Duif Grijs... :Y
%28l%29%2004%20juni%202015%20-%20rondje%20Zwolle%20%28c%29-X3.jpg




...Old Fart Beige kennen ze bij H. al wel... :+


2016-Honda-CB-1000R-rear.jpg
 
Laatst bewerkt:
de voorgaande jaren wit vond ik ook niet fraai...
eerst was ie glimmend wit en in 2014 dus matwit met gouden wielen... :N

voor 2015 zijn er 3 kleurtjes...
-die smerige rood/wit.blauwe...staat bij jan idd...veur weinig....maar het eerste jaar garantie is nagenoeg weg...
-rood/zwart......maar het rood is brandweerwagen rood en wel erg rood als je hem live ziet.
-zwart/wit......die heb ik gekozen....het wit is een parelmoer variant van wit en met grote delen zwart vinnik hem super

die mat zwarte is ook een 2014 kleur.....voor mij nooit geen mat meer....de strom is mat en het is een en al vingervlekken waar je ook maar aan zit.....

deze is het dus geworden...zie piccie

 
Laatst bewerkt:
die malle taartschep waar de nr plaat aan zit gaat er van de winter gelijk af....

das me een doorn in het oog......

de demper en katpijp ben ik nog nie zeker van.....
akrapovic heeft een mooi carbon pijpie voor die dingen en via me werk kan ik daar wel scherp aankomen....
levert ook nog wel serieuze winst op...+10-15pk ahw...
nadeel is dat je er een pc-v bij nodig bent en dat is weer een paar 100... -O-

pc 3usb kan ook maar dan geen autotune optie.... :N

andere optie is de 3-usb van de bull ertussen solderen......dan kost het nix..... *D
als honda een los kabelboompie gebruikt heeft voor de injectors ga ik dat doen denk ik...

maar es zien....heb petra belooft er niet gelijk van alles af te slopen... _O- _O-
 
...oh..., dat is wel een frisse kleurcombi, Hessel !... :Y

...rood biesje in de velgen, en klaar al weer...
...nummerplaathouder mooi kort houden inderdaad (krijg je wel een natte rug in de regen... ;) )...

...en een fraaie Austin Racing demper... :Y
...die lelijke verzamelpot onder het blok dan wel FF zwart (laten) coaten... :/



aus_hon-Gp_ti_b.jpg




...passend pakkie er bij, en knappen maar... ;)



honda-cb1000r-rizoma-2015-41.jpg
 
echt een old school bikkel die aart...heel goed.... :Y
lijkt me een mooi ritje geweest.... *O*


over kleuren...zwart/wit past overal bij...
kan je niet echt fout mee......vinnik...
matching pakkie ben ik niet zo van..... :N ...gaat me wat te ver....
me helm past toevalliger wijze wel weer redelijk....
voor de rest.....ik zie er zelfs geen bonken in om me old school sunstuff jas op het ding aan te trekken... _O- _O-
dempertje is wel mooi ja......die "verzamel pot" zoals jij het noemt ron is infact een kat waarvoor vervangingspijpies te vinden (of te maken) zijn... :Y ....
dat ding weg halen scheelt kilos....grondspeling en vermogen.... *O* ....oooo en extra herrie... -O-
dat dan wel weer......

wellicht nog een duosit cover in kleur (honda aksesoire :+ ) want achterop zitten wil toch niemand op dat lullige bretje... ;)
een natte rug boeit me niet...wie mooi wil zijn moet pijn lijden en een extra laagie vet op het rugpand van me jas doet wonderen.... _O- ....
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan