GSX R 600 schademotor kopen?!

500 euro voor de kuipen? Is er maar 1 kapot dan?
Het is al vaker gezegd, maar met nieuw spul ga je het voor die prijzen bij lange na niet redden. Met veel geduld 2ehands net spul misschien wel.
 
niet doen, of je moet hem voor heeeeeeeel weinig kunnen kopen,
Bij alles wat je demonteerd komt nog wel iets wat ook stuk is boven water en dan worden de kosten alleen maar hoger.

meevallen doet het nooit, tegenvallen [bijna] altijd.
 
Uiteraard geen nieuw spel. Alles tweedehands.

JA 2e hands, en wat denk je dat er het eerste sneuvelt bij een schuiver/schade...
al die dingen die jij nodig hebt....

Een schademotor kopen is leuk, als je hem voor jezelf wilt houden, en dan alles imi er op gooit, dan kun je hier of daar nog eens wat experimenteren met andere onderdelen, maar als je ooit van plan bent hem weg te doen, kun je hem alleen maar met flink verlies verkopen...

Iedere boerenlul weet dat een
Streetfighter/unieke kleur/replica kappen enz enz schadebakken zijn geweest, en orgineel gebruikte kappen in de juiste kleur betaal je gewoon de hoofdprijs voor, en dan nog maar de rvraag of het geheel KRASVRIJ is
 
als een bedrijf winst kon maken door een schade motor op te knappen werden ze niet zo te koop aangeboden ;) oftewel te mooi om waar te zijn.

koop gewoon een knappe, kan je meteen rijden en loop je niet nog een paar weken/maanden te klooien met opknappen
 
Ook hier het zelfde advies, kijken en lekker laten staan.
Een schadefiets kopen is helemaal niet erg.
Als het alleen maar "glij schade" betreft...
Dat is meestal wel goedkoop op te lossen.
(meestal dan ECONOMISCH TL verklaard)

Maar dit soort schade's????
(zijn meestal de TECHNISCH TL'letjes....)

Ook hier, een van mijn vorige Thundercat's Technisch Totall gereden, en ding rijdt
ook nog steeds rond
(gescheurd balhoofd etc,,,,)
(ik weet het, het kan ook vakkundig gerepareerd zijn, maar dat ik qua kosten plaatje niet echt verstandig)
 
Maar er zijn ook positieve punten.
Als die dat ding koopt krijgen we een paar smerige topics:
-Yes, ik heb een gsx-r 600 gekocht
-project gsx-r 600 opkopen
-er zit een scheur in het frame, is dat erg?
-help, motor start niet
-Als ik de olie bijvul is er opeens een grote plas onder de motor
-wie weet een plek waar je voor 500 euro 2e hand kappen kan kopen?
-Godverdomme die kut zaak heeft mij een wrak verkocht, kan ik hem aansprakelijk stellen
-te koop, street fighter project, moet nog afgemaakt worden

dus vooral kopen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan