gsx1100 ombouw

Hey Ralph,

*O* gefeliciteerd met je 20ste verjaardag, joh! *O*
De verdeeltafel kun je haaks zetten met behulp van een hoekplaat. Die ken je vast wel.
 
Slik, 45kg? Mn zuster op een houtvlot! Dat is meer dan de hele frees/boormachine... :P
Een goede hoekplaat is voorzien van ingegoten verstevigingsruggen, dus dat gaat wel goed, hoor.
Je kunt zelf ook wat in elkaar lassen en mooi haaks laten frezen...
Maar niet door mij, he... _O-

:W
 
niet echt.. zojuist hertentamen week gehad, dit weekend moeten werken, komende week inleiding van t nieuwe lesblok, veeeeeel te druk :(

en er is een nieuw langlopend project op komst, uit enige noodzaak.. iets 4 wieligs..
 
gister mn balhoofd en nog wat dingetjes binnen gekomen, vanochtend nieuwe balhoofdlagers gehaald, en in een uurtje alles weer erin/erop gezet (noujah, niet alles, blok en achterbrug had ik er al inzitten :) )

Dan kan ik nu alles goed pas gaan maken :D

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Hallo Raffelgs,

Hoe ga je deze samenstelling aan de RDW uitleggen. Lijkt me niet eenvoudig.

Word wel een dikke fiets ben benieuwd hoe die er uit gaat zien met een fris kleurtje.

Dat haakse hoekje in de tank daar zou ik een kleine radius in maken lijkt mooier denk ik. alleen een klein stukje plaat in de hoek lassen voor het zijaanzicht.
hpim0256lc8.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hallo Raffelgs,

Hoe ga je deze samenstelling aan de RDW uitleggen. Lijkt me niet eenvoudig.

Word wel een dikke fiets ben benieuwd hoe die er uit gaat zien met een fris kleurtje.

Dat haakse hoekje in de tank daar zou ik een kleine radius in maken lijkt mooier denk ik. alleen een klein stukje plaat in de hoek lassen voor het zijaanzicht.
[afbeelding]


ik gok op niet......

wordt tijd dat er weer wat aan deze super fighter gebeurt!!

groeten paul
 
rdw? watte? :-p

dat is inderdaad wel een goed idee van dat hoekje! tx!

Einde van de zomervakantie komen er weer legio updates, tussentijds is er een project tussendoorgekomen (een kever) en die moet af zijn over enkele weken.. Dan zijn mn 2 broers het huis uit, dus heb ik enorm veel plaats in de garage vrij en kan ik lekker sleutelen :D
 
rdw? watte? :-p

dat is inderdaad wel een goed idee van dat hoekje! tx!

Einde van de zomervakantie komen er weer legio updates, tussentijds is er een project tussendoorgekomen (een kever) en die moet af zijn over enkele weken.. Dan zijn mn 2 broers het huis uit, dus heb ik enorm veel plaats in de garage vrij en kan ik lekker sleutelen :D

Het is maar goed dat ik weet dat je druk bent, anders zou ik denken dat je gestopt was met de bouw. Heb je een to[ic hier of daar over je kever? Op het Zundappforum zie ik ook daar geen updates van.
 
Ha die Raffel,...je raffelt het niet bepaald af, deze fiets.

Al weer wat updates?

vr gr. IJzer
 
Haha, ik heb het immens druk met school, mn kever die tussendoor is gekomen, de kever van mn vriendin die tussendoor is gekomen, de kevers van mn vrienden waar ik t laswerk van doe zijn ertussen gekomen, maar ik popel om er verder aan te gaan! De zin is er in ieder geval niet af inmiddels (integendeel) :)
 
Haha, ik heb het immens druk met school, mn kever die tussendoor is gekomen, de kever van mn vriendin die tussendoor is gekomen, de kevers van mn vrienden waar ik t laswerk van doe zijn ertussen gekomen, maar ik popel om er verder aan te gaan! De zin is er in ieder geval niet af inmiddels (integendeel) :)


Ik wist niet dat je ook van torren hield? _O- :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan