Gt 500

Ik ook gisteravond een paar koude Chouffies, lekker!!

Irish-Beer-St-Patrick-s-day-Irish-beer-smiley-emoticon-001196-huge.png
 
Laatst bewerkt:
Je moet maar zo denken Ruud, voortaan is het eerste waar je naar kijkt die noodstop knop. :Y ;)
 
Eindelijk afgelopen weekend weer eens op de gt gereden, maar hij blijkt toch wel wat vermogen te missen na de eerder warmloper.
Zal dit binnenkort eens aan een nader onderzoek onderwerpen, blijft ook niet meer lekker soepel stationair draaien, blijft lang in de hoge toeren hangen om vervolgens heeeeel langzaam terug te zakken, lijkt of gasschuiven blijven hangen.....

Ruud
 
Dat kan meerdere oorzaken hebben,valse lucht of een te arm mengsel,of inderdaad
een gasschuif die blijft hangen, controleer ook of de gasschuiven gelijk op en neer gaan.
Controleer ook de bougiekleur,of hij niet te arm staat,ik zag in een ander topic dat je
powerfilters had gemonteerd,wat veel mensen vergeten is dat je dan niet alleen de hoofdsproeiers moet aanpassen maar ook de delen die het andere gebied verzorgen
zoals de luchtstelschroef en de gasschuifnaald.1 en ander kan je controleren door
de bougie te bekijken. http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j...g-info&usg=AFQjCNFQa3Js6Gzbv2aaJ7cJHFCHwF2tPA
 
Laatst bewerkt:
Hoi allemaal na lange tijd wil ik weer eens wat veranderen aan de suz....ik heb afgelopen week een twee in één uitlaad gekocht en ik vraag me af of ik nog wat moet doen aan de carb afstelling...
Ben trouwens wel benieuwd hoe hij zich gevraagd met deze pijp, kan me er geen voor stelling van maken, rijd nu nog met de originelen pijpen


Ruud
 
Nou gister de pijp gemonteerd en tot mijn grote verbazing...wat een verbetering zowel in geluid maar zeker in het rijden, als een kogel, veel meer trek kracht, pakt vele malen beter op, doet niet meer “bokken” bij lagere snelheid dit rijdt gewoon super.
Maar zoals altijd kan dit alles nooit in één keer goed gaan, nu is er weer een start probleem hij vonkt soms helemaal niet dan even een paar ander bougies erin, één keer trappen en hup hij is weg?!
Maar nu komt het .....start ik hem de andere dag weer dan weer het zelfde probleem geen vonk, bougies van de dag vooraf erin en weg is hij, wie kan me eens even op weg helpen door aan te geven waar ik eens zou moeten beginnen met opsporen van dit euvel?
Alvast bedankt.
Ruud
 
Volgens mij kan je er beter af blijven ,iedere keer als je wat veranderd aan die motor heb je problemen.
2 in 1 heb ik ook gehad onder mijn T500,die liep daar ook prima op en je hoorde hem al van heel ver aankomen.
Maar controleer goed je mengsel,als hij te arm staat is het gauw afgelopen met de pret.
Wat de start problemen betreft,misschien een te lage accu spanning,of ergens een slecht contact cq draadbreuk.
Zorg ook dat de massa goed schoon en vast zit,geld ook voor de accu polen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan