Hét MF NTV650 / Revere & NT650V Hawk Topic 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
mocht je de beide spiegels kopen dan wil ik de linker graag van je overnemen

Ofwel er wordt MIG gelast ofwel autogeen.
Ik moet alleen Henk van Frank Lemstra Motoren zo gek krijgen dat ie me even helpt :P

Ze hebben trouwens vorig weekend mijn Revere gejat.... :( zo van mijn straatje en op slot. Mijn buurman zag het gebeuren en is er achteraan gerend; 2 Marokkaanse jongeren wilden er met mijn fiets vandoor gaan maar toen de buurman er aan kwam smeten ze de motor op de grond en gingen er als een haas vandoor.
Leuke schade: knipperlicht, spiegel en remhandle afgebroken. Stuurslot geknakt. Erg grappig |( We hebben daarna nog gezocht naar de daders maar niks gevonden. -O-
Alles is gerepareerd maar ik ben er niet vrolijk van geworden. Wie er nog een rechter spiegel heeft mag mij even een seintje geven......
 
De afkorting TIG staat voor "Tungsten Inert Gas". Tungsten is de Engelse benaming van Wolfraam en refereert aan het materiaal waarvan de niet afsmeltende electrode is gemaakt. Het inerte gas is Argon of Helium. Met het TIG lasprocédé is het onder meer mogelijk materialen als aluminium en magnesium te lassen. Het TIGlassen leent zich in het bijzonder voor het maken van hoogwaardige lasverbindingen. Door de kleine boog is TIG lassen zeer geschikt voor het lassen van dun materiaal.

afsmeltende elektrodes bedoelde ik ;) de boeren-rupsen las
 
Hallo allemaal,

Ik zal me maar gelijk hier aanmelden, ik ben nl. sinds gisteren de trotse bezitster van een NTV650.

Ik sta nu nog bij het grote VF forum, dus daar moet ik me even afmelden, want die heb ik mooi ingeruild..... :)

Zodra ik plaatjes heb post ik ze!
 
Hallo allemaal,

Ik zal me maar gelijk hier aanmelden, ik ben nl. sinds gisteren de trotse bezitster van een NTV650.

Ik sta nu nog bij het grote VF forum, dus daar moet ik me even afmelden, want die heb ik mooi ingeruild..... :)

Zodra ik plaatjes heb post ik ze!

Verstandige keuze!! Welkom op *O* Hèt MF NTV650 / Revere & NT650V Hawk Topic *O*
 
Hallo allemaal,

Ik zal me maar gelijk hier aanmelden, ik ben nl. sinds gisteren de trotse bezitster van een NTV650.

Ik sta nu nog bij het grote VF forum, dus daar moet ik me even afmelden, want die heb ik mooi ingeruild..... :)

Zodra ik plaatjes heb post ik ze!

Welkom! *O* :W
 
Thanks,

Ik kom idd uit Zeeland, de enige echte zeg maar!! *O*

Ik ging eigelijk een avondje orienteren bij een motorzaak in de buurt en kwam met een Revere weg....mooi toch!

Was erg onder de indruk van de rijprestaties!
 
Nou, ik heb een bruldemper te pakke.
is alleen ERG groot :P

372536


en nu er nog onder proberen te plakke. ;)
 
hoi en welkom,

Er zijn volgens mij niet veel vrouwelijke forum leden dus van harte welkom, heb je geen plaatje van je nieuwe fiets?
En zeeland, ja dat is toch niet echt een fijne provicie om te rijden, alles zowat 80 kilometer en flitskamera's stoppen ze volgens mij in de raarste objecten
Thanks,

Ik kom idd uit Zeeland, de enige echte zeg maar!! *O*

Ik ging eigelijk een avondje orienteren bij een motorzaak in de buurt en kwam met een Revere weg....mooi toch!

Was erg onder de indruk van de rijprestaties!
 
Laatst bewerkt:
Ofwel er wordt MIG gelast ofwel autogeen.
Ik moet alleen Henk van Frank Lemstra Motoren zo gek krijgen dat ie me even helpt :P

Ze hebben trouwens vorig weekend mijn Revere gejat.... :( zo van mijn straatje en op slot. Mijn buurman zag het gebeuren en is er achteraan gerend; 2 Marokkaanse jongeren wilden er met mijn fiets vandoor gaan maar toen de buurman er aan kwam smeten ze de motor op de grond en gingen er als een haas vandoor.
Leuke schade: knipperlicht, spiegel en remhandle afgebroken. Stuurslot geknakt. Erg grappig |( We hebben daarna nog gezocht naar de daders maar niks gevonden. -O-
Alles is gerepareerd maar ik ben er niet vrolijk van geworden. Wie er nog een rechter spiegel heeft mag mij even een seintje geven......
mooi kut man...

een paar pagina's terug stond een link naar een paar spiegels te koop (bij marktplaats) waren geloof ik van een NT Hawk, maar vond ze verdacht veel op de NTV lijken (Revere..?!)

Heeft Twistertje niet een heel kerkhof over ;)
 
he! wel eerst het gehele forum doorlezen hoor er is zelfs op deze pagina melding gemaakt van spiegels op MP
mooi kut man...

een paar pagina's terug stond een link naar een paar spiegels te koop (bij marktplaats) waren geloof ik van een NT Hawk, maar vond ze verdacht veel op de NTV lijken (Revere..?!)

Heeft Twistertje niet een heel kerkhof over ;)
 
Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik in het Gooi woon.

Hoewel ik Zeeland natuurlijk nog regelmmatig bezoek, ben ik blj dat ik hier kan toeren en niet daar!

Ik zat daarom ook met interesse naar de pagina van Erik van Ravenzwaaij te kijken, want die organiseerd over 3 weken een toertocht die 5 km bij mij vandaan begint.

Maar eens een zeeuw, altijd een zeeuw.

Heb nog geen foto's (ik heb geen digitale camera) maar ik kan wel zeggen dat het er een uit 1989 is, donkergrijs met een klein kuipruitje en wanneer ik 'm eind van de week krijg zit er ook een koffer op.

Groet, Mariecke
 
hoi en welkom,

Er zijn volgens mij niet veel vrouwelijke forum leden dus van harte welkom, heb je geen plaatje van je nieuwe fiets?
En zeeland, ja dat is toch niet echt een fijne provicie om te rijden, alles zowat 80 kilometer en flitskamera's stoppen ze volgens mij in de raarste objecten

Nou, valt wel mee hoor. Je moet alleen weten waar je moet rijden... Hier staan relatief weinig flitskasten.
 
Heb hem nog nergens te koop gezet --- ik moet eerst nog van de rest van de huisraad af zien te geraken. NTV is nog meest mobiele stuk dus die mag desnoods overblijven.
Inderdaad is rijden in London een mogelijkheid die ik achter de hand houdt. IK

Ik denk dat een ondergrens 2000euro moet zijn, maar meer mag. Ik dacht aan verkopen om allerlei praktische omstandigheden (nederlands ingeschreven+ verzekerd, maar geen nederlands adres meer binnenkort; weet niet hoe het qua parkeermogelijkheden is), maar ik kan hem ook in een bevriende garage zetten: het vermoeden is dat ik over 2jaar weer in nederland woon (maar da's verre van zeker).

Qua givi-kit: ik had die rechtstreeks bij Givi besteld, en dat kostte toch nogal wat. Een kit bij de motorboer zal wel stukken voordeliger zijn.
Dat je moeren kwijtraakt leek mij ook een slecht teken, en een reden om de raadgevingen vooral niet te lezen.

Ik laat dus het toeval een beetje beslissen --- ik kan 6maand in buitenland rondrijden met nederlandse verzekering geloof ik; maar dan wordt verkopen helemaal niet praktisch (vanuit london), dus dat wordt stockeren. Voor mij is 2000euro de ondergrens: voor minder geld, dan kan ik hem beter bijhouden en over 2jaar zien hoe/waar ik hem verkoop.

Importeren kan ook waarschijnlijk. In london en in franrijk rijden er veel couriers rond met NTV's, vermoedelijk wegens onverslijtbaar. Dus daar krijg je wel voldoende geld voor terug.

Hoi ..

Zo`n soort NTV 650 Bj `97 met koffers en tanktas probeer ik ook al een poos te verkopen Heb er nu twee potentiele kopers bij gehad die juist af knapten op het kofferrek...
|(

Gr ntvzesenhalf (ntv650@hetnet.nl)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan