Hét MF NTV650 / Revere & NT650V Hawk Topic 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
http://ariete.eroom.it/layout/layout.eroom?MENU=0H3&SUBMENU=0Ha&TINDEX=0H326&ITEM=PRODUCT&LAYOUT=harris#MENU3SUBMENU10TINDEX806

Ja dat is de pest het is een italiaanse site het kuipje is van het merk harris maar verder kan ik geen harris vinden

zag ook deze
(Afbeelding)
Ik heb die site volgens mij goed doorgespit maar kan deze dus niet vinden! Wie kan me de goeide link geven! :?
3021dd8dc.jpg

Die is wel erg mooi! *O*

Die andere kuipen met die racevlaggen hebben geloof ik gewoon een gat in het midden ipv een stuk plastic ruit....beetje jammer. -O-
 
ik ogenblikje de andere link was inderdaad van de kuipjes met het gat erin

http://www.sparkstrading.nl/xcart/home.php?cat=283

en dan stuurkuipje universeel 3010 of 3011

Ik heb die site volgens mij goed doorgespit maar kan deze dus niet vinden! Wie kan me de goeide link geven! :?
(Afbeelding)
Die is wel erg mooi! *O*

Die andere kuipen met die racevlaggen hebben geloof ik gewoon een gat in het midden ipv een stuk plastic ruit....beetje jammer. -O-
 
Het verschil is:
Laag
3021dd.jpg

Hoog
3010dsx.jpg


Denk eigenlijk dat die codes ook over hoog of laag gaan, maar dat ze dan weer de keus geven bij bestellen (beetje dubbel)
 
ok ik heb het verschil tussen de beide versies gevonden. Is wel degelijk belangrijk heeft te maken met de koplampbevestiging:

Universeel stuurkuipje Racing 3010,
Koplampdiameters van 17 t/m 20cmMotoren met een horizontale koplampbevestiging
3010ing.jpg


Universeel stuurkuipje Racing 3011,
Koplampdiameters van 17 t/m 20cm Motoren met een verticaal/horizontale koplampbevestiging
3011ing.jpg



De 3010 zou dus geschikt moeten zijn voor de hawk/bros (alhoewel ik niet de koplamp heb gemeten).

Was die site toch niet zo onlogisch B| :X
 
Qua NTV zonder rek verkopen: geen enkel probleem, lijkt mij. De aanpasset is specifiek maar de rest kan ik bijhouden voor de volgende motor.
En aangezien ik geen gaten heb geboord bij het plaatsen, verwacht ik niet dat bij het weghalen er meer gaten dan normaal op mijn ntv'tje zijn! [Ik heb enkel in de aanpas-set zitten zagen om het geplaatst te krijgen, qua Weirda's raad <GIVI universeel adapeterkit werkt goed, zeker icm nog wat onderdelen van andere bevestigingssystemen>: die had ik jammer genoeg niet. Italiaans design: super; italiaans ingenieurswerk: ahem.]

Maar ik heb beetje gevoel dat het wat laat op het seizoen is om moto te verkopen...
 
ik heb dit weekend mijn kuipje er af gehaald om eens te kijken of hij dan minder wind gevoelig was.
en ja hoor ik rij zonder fijner
ik weet niet of meer mensen hier ervaring mee hebben maar volgens mij is de bevestiging aan je koplamp een garantie voor meer trilling in het stuur.
 
dan is de volgende vraag natuurlijk wat had je er voor een kuipje op zitten
ik heb dit weekend mijn kuipje er af gehaald om eens te kijken of hij dan minder wind gevoelig was.
en ja hoor ik rij zonder fijner
ik weet niet of meer mensen hier ervaring mee hebben maar volgens mij is de bevestiging aan je koplamp een garantie voor meer trilling in het stuur.
 
heeft qua vorm iets van die op de vorige pagina en dan de hoge versie heb ff geen merk naam of type zal binnen kort eens een foto hier zetten.
 
ligt ook aan de vorm; als het aerodynmisch centrum van ruitje ver voor balhoofdas ligt wordt stuur instabieler, er achter is stabieler. (In het eerste geval duwt de wind mee als hij uit evenwichtstand komt. In het tweede geval terug. Zie het als een windvaan, die heeft 2 evenwichtstanden stabiele met de staart van de wind af en instabiele met de staart recht in de wind.) Aangezien dit ruitje meer over stuur heen buigt hoop ik dat het bij deze mee valt. Sommige ruitje zijn echt bijna verticale stukken plastic boven de koplamp ipv dat het wat over heen buigt. Maarja....theorie....testen is weten. :+

Beste is altijd een echte kuip....maarja naked he
ik heb dit weekend mijn kuipje er af gehaald om eens te kijken of hij dan minder wind gevoelig was.
en ja hoor ik rij zonder fijner
ik weet niet of meer mensen hier ervaring mee hebben maar volgens mij is de bevestiging aan je koplamp een garantie voor meer trilling in het stuur.

*edit*
Heeft wel wat...japanse duc. (staat idd ook ergens anders op forum)
89-HawkGT03.jpg

89-HawkGT04.jpg


*edit2*
linkje met van ander forum, paar leuke andere fietsen en de huidige staat van bovenstaande (wel typisch koopt hij nwe voorvork, maar laat hij die witte flaporen zitten B| ):
www.bayarearidersforum.com/forums/showthread.php?s=&threadid=46123

mutt-hawk02-web.jpg



en mocht je het willen kopen:
www.airtech-streamlining.com/hondaz/nt650.htm

O-)
 
Laatst bewerkt:
ik heb dit weekend mijn kuipje er af gehaald om eens te kijken of hij dan minder wind gevoelig was.
en ja hoor ik rij zonder fijner
ik weet niet of meer mensen hier ervaring mee hebben maar volgens mij is de bevestiging aan je koplamp een garantie voor meer trilling in het stuur.
ik heb gister gereden zonder mijn ruitje maar boven de 160 is het wel afzien.
dus ga ik er weer 1 bestellen.
 
heb hem iets over de 170 gehad met aardig wat wind, maar dat was bestwel a-relaxt zitten/liggen, maar ook met 120 mag er wel wat minder rijwind. Misschien helpen andere clipons me ook wat als ik dan wat schuiner zit. Maar eerst maar eens een ruitje :P
 
heb hem iets over de 170 gehad met aardig wat wind, maar dat was bestwel a-relaxt zitten/liggen, maar ook met 120 mag er wel wat minder rijwind. Misschien helpen andere clipons me ook wat als ik dan wat schuiner zit. Maar eerst maar eens een ruitje :P
wat voor clipons heb je nu dan?
op een bros zitten origineel al lage clipons
 
Hallo allemaal,

Ik zal me maar gelijk hier aanmelden, ik ben nl. sinds gisteren de trotse bezitster van een NTV650.

Ik sta nu nog bij het grote VF forum, dus daar moet ik me even afmelden, want die heb ik mooi ingeruild..... :)

Zodra ik plaatjes heb post ik ze!

Welkom :) enne veel plezier met het NTVtje hè!! *D
(U wordt aan de lijst toegevoegd!! ;) )
 
Heren,Heren!! Index>Naked bikes>Hèt MF NTV650 / Revere & NT650V Hawk Topic

O-) :X ;)
 
Het was trouwens weer goed vertoeven op m'n NTVtje naar en van Drenthe en zelfs met volle bepakking(en als ik zeg volle bedoel ik ook volle!! O-) ) was een kruissnelheid van 140km/h goed vol te houden en JA!! zonder èèn of ander schermpje gewoon Naked zoals hij bedoeld is!! ;)
 
Hoi Reverend,

Is dat zo'n Fabbri ruitje?

Ik zag overigens dat Motozoom ook ruitjes verkoopt, heeft iemand hier ervaring mee?
 
Hahaha, zie nu dat je foto bij motozoom vandaan komt, vraag beantwoord dus.

Was het makkelijk te bevestigen en is er nog onderling verschil tussen de ntv's?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan