Hét MF NTV650 / Revere & NT650V Hawk Topic 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier de beloofde foto's van m'n tijdelijke ntv..

Met big-bad tommaselli stuur, kleine knippers en michelin pilot powers.

hij is dus van 93 en heeft bijna 37000 km gedraait. Eigenlijk wil ik er nog rode velgstriping op plakken. Als m'n vriendin daadwerkelijk gaat motorrijden wordie van haar. En anders word deze verkocht helaas, 2 motoren(en een koekblik) wordt een beetje te duur.

full
 
Laatst bewerkt:
Ja het blijft lastig wat me motor is...
kenteken-> Hawk GT
Tank--> bros
Voorrem---> bros
Ben trouwens overtuigd dat het wel een bros is. Maarja ik ben niet de eerste eigenaar dus niet alles orgineel meer.

en heb dus niet deze clipons
www.wemoto.com/library/bikes/japanese/honda/nt-650-l-bros-mkii-1992/index.php3
(Afbeelding)

maar deze:
(Afbeelding)
heb je de zelfde duosteppies als op de foto?
tot welke snelheid gaat je teller?
wat staat er op je frame?

wat voor clipons heb je nu?? ik heb lage maar zoek hoge clipons
 
NANANANANA !!!!!

Zeg kinders :( Houden jullie het een beetje leuk hier :?

De charme van deze tread is dat hij bewoond wordt door liefhebbers van twee modellen motoren die veel met elkaar delen maar in essentie totaal verschillend zijn :Y Dit soort pogingen om een flamewar te starten maakt de tread zeker niet leuker om te lezen.

Het zijn totaal verschillende fietsen, waarbij de Hawk/Bros absoluut beter is voor op het circuit en de NTV absoluut beter voor kilometervreters. Maar een goede rijder kan op een NTV veel lol hebben op het circuit en er zijn ook Hawk rijders die meer dan 500 km per jaar rijden ;) en ook nooit pech hebben.

Dus wat is nu beter?
 
Een NTV 650 Hawk ???
Zeg kinders :( Houden jullie het een beetje leuk hier :?

De charme van deze tread is dat hij bewoond wordt door liefhebbers van twee modellen motoren die veel met elkaar delen maar in essentie totaal verschillend zijn :Y Dit soort pogingen om een flamewar te starten maakt de tread zeker niet leuker om te lezen.

Het zijn totaal verschillende fietsen, waarbij de Hawk/Bros absoluut beter is voor op het circuit en de NTV absoluut beter voor kilometervreters. Maar een goede rijder kan op een NTV veel lol hebben op het circuit en er zijn ook Hawk rijders die meer dan 500 km per jaar rijden ;) en ook nooit pech hebben.

Dus wat is nu beter?
 
Zeg kinders :( Houden jullie het een beetje leuk hier :?

De charme van deze tread is dat hij bewoond wordt door liefhebbers van twee modellen motoren die veel met elkaar delen maar in essentie totaal verschillend zijn :Y Dit soort pogingen om een flamewar te starten maakt de tread zeker niet leuker om te lezen.

Het zijn totaal verschillende fietsen, waarbij de Hawk/Bros absoluut beter is voor op het circuit en de NTV absoluut beter voor kilometervreters. Maar een goede rijder kan op een NTV veel lol hebben op het circuit en er zijn ook Hawk rijders die meer dan 500 km per jaar rijden ;) en ook nooit pech hebben.

Dus wat is nu beter?

da`s humor. geen poging tot flamen. als je een flamewar wilt moet je gewoon effe een politie topic openen in algemene motorpraat.
:P
 
heb je de zelfde duosteppies als op de foto?
tot welke snelheid gaat je teller?
wat staat er op je frame?

wat voor clipons heb je nu?? ik heb lage maar zoek hoge clipons

frame kan ik nie zien op de foto(lees de stalling is ver), Maar ik heb de 180km/h teller met het geniale lampje voor speed;vraag me af of die niet doorbrand ;) . Heb dezelfde steppies geloof ik.
Ik heb van die hoge clipons. Van het weekend ga ik weer eens rijden en dan ga ik ook kijken wat voor clipons ik eventueel wil, maar eerst ook ff kijken voor ruitje. Maar bevallen lage clipons niet?
 
@ boxerluder2


Hoe quote ik iemand?
Boven aan elke post zie je dit icoontje staan. Door hier op te klikken wordt de inhoud van deze post in een nieuw bericht gezet tussen [ quote ] [ /quote ] tags. Je kunt nu onder aan deze tekst je eigen reactie toevoegen. Let er wel op dat de [ quote ] en [ /quote ] blijven staan.

Mzzl Muppet
 
Hahaha, zie nu dat je foto bij motozoom vandaan komt, vraag beantwoord dus.

Was het makkelijk te bevestigen en is er nog onderling verschil tussen de ntv's?
Koplamp schroefjes even losmaken, erop schuiven en weer vastdraaien, da's alles :)
Appeltje eitje... *O* Voor de rest is er volgens mij geen verschil tussen de NTV's
behalve dat de oude reveres een middenbok hebben en een iets andere cockpit...
Ook schijnt het dat de oude Revere iets meer vermogen heeft als de nieuwere *D
Voor de rest zullen we alleen maar kleurverschil en individuele aanpassingen zien
(Geel is wel erg mooi overigens O-) )
 
Laatst bewerkt:
Oh, nou dat klinkt goed.

Zelfs ik kan dat nog doen.
Ik heb een revere uit 1989, met middenbok dus...(niet dat ik 'm al heb, moet nog tot eind van de week wachten etc etc....en het wachten duurt zo laaaaaaaang) maar ik ben alvast vooruit aan het dromen zeg maar.

Ik heb een donkergrijze trouwens, ook mooi
 
Oh, nou dat klinkt goed.

Zelfs ik kan dat nog doen.
Ik heb een revere uit 1989, met middenbok dus...(niet dat ik 'm al heb, moet nog tot eind van de week wachten etc etc....en het wachten duurt zo laaaaaaaang) maar ik ben alvast vooruit aan het dromen zeg maar.

Ik heb een donkergrijze trouwens, ook mooi
Ja, dat wachten kan lang duren, vooral als je graag wil rijden. :]
Jij had eerst een VF model he? Ook een prima fiets, maar het sturen gaat op een NTV toch een stuk lekkerder.... Mijn vorige fiets was een naked Goldwing 1100 die, hoewel beresterk ook erg lomp en log was. De overgang naar Revere was een echte verademing, vooral het sturen.
 
FF een vraagje.

Een collega van mij wil graag bij me achterop (om op tijd thuis te zijn voor een wedstrijd van het NL-elftal). Wil 'm natuurlijk niet zomaar weigeren, maar is mijn BROS (HAWK GT) daar wel geschikt voor?

Iemand een idee? :?
 
Een collega van mij wil graag bij me achterop (om op tijd thuis te zijn voor een wedstrijd van het NL-elftal). Wil 'm natuurlijk niet zomaar weigeren, maar is mijn BROS (HAWK GT) daar wel geschikt voor?
Ja, waarom niet? :?
Hawk GT heeft ook zo vaak mensen achterop gehad :z
 
eergisteren nog m`n broer achterop gehad.
ging prima, was alleen te lui om de vering effe wat strakker te zette.
het werd dus een lowrider, maar voor de rest geen enkel probleem. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan