Haarlemmermeerders LET OP!!!!!!!!!!!

de driemerenweg rijders hoef ik dan natuurlijk te waarschuwen dat bij 5huizen de heren politie vaak aan hun bijdrage van een veiliger verkeer staan te werken


achter de bosjes...haarlem -> hoofddorp

of op het viadukt

rij daar zelf niet zo vaak..
maar ik heb familie wonen op het doodlopende deel van de 5huizerweg
 
de driemerenweg rijders hoef ik dan natuurlijk te waarschuwen dat bij 5huizen de heren politie vaak aan hun bijdrage van een veiliger verkeer staan te werken


achter de bosjes...haarlem -> hoofddorp

of op het viadukt

rij daar zelf niet zo vaak..
maar ik heb familie wonen op het doodlopende deel van de 5huizerweg

ik zwaai altijd even naar ze :W en daarna trek ik het gas open O-)
 
Rij nu sinds begin dit jaar de route Haarlem-Lisse, en 's middag weer terug, en ben een aantal van jullie al eens tegen gekomen, leuk.. :W
Rij zelf die Zilveren BMW, of een herrie makende Yamaha TT... Maar ik heb nog nooit een radar zien staan... en gelukkig ook nooit een bon gehad.
Let trouwens altijd op bij dat viaduct... want ik had de waarschuwing al eens gehoord dat ze daar soms staan.. Toch bedankt....
 
Heb ik je denk ik wel eens zien rijden, rij zelf op een naakte Fireblade (tourblade :) ) en heb van de zomer veel op een blauwe Transalp gereden.


En jouw tourblade zie ik altijd staan als ik vanaf een vriend van me (in Haarlem) naar huis rijd (Amsterdam) :+

Wij hadden het er toen nog over: rijd je kuip stuk, plak er een grote ronde lamp op een noem het een fighter :X (ik heb inmiddels ergens anders gelezen dat er nog vanalles in de plenning staat maar je gewoon weer wilde rijden)
 
Terug
Bovenaan Onderaan