Haga naar Xerox Ducati

Ach ja, Haga rijdt al zo lang mee dan kan er nog wel een jaartje bij.
Die lastpak van een Spies rot mooi op.

Die is volgend jaar veld vulling in de motogp :X ,wordt nog lastig voor al de spies fans,want zo te lezen zijn hier veel en rossi en spies fans.
Welke van de 2 wordt nu volgend jaar 2e en welke 3e in de eindstand }) ?
 
Die is volgend jaar veld vulling in de motogp :X ,wordt nog lastig voor al de spies fans,want zo te lezen zijn hier veel en rossi en spies fans.
Welke van de 2 wordt nu volgend jaar 2e en welke 3e in de eindstand }) ?

Stoner, Lorenzo
Het laatste jaar bij Yamaha wil Rossi wel in stijl afsluiten.
 
Laatst bewerkt:
Het is duidelijk dat Spies van bijzondere klasse was en dus is haga voor volgend jaar de logische wereldkampioen. Kan bijna niet mis gaan op de Duc.
 
Het is duidelijk dat Spies van bijzondere klasse was en dus is haga voor volgend jaar de logische wereldkampioen. Kan bijna niet mis gaan op de Duc.

Lol 3 grappen van jou op rij gelezen.
Ik zou bijna in de off topic sectie Tet's mini moppen trommel moeten openen kun je naar hartenlust fantaseren over bepaalde logica.
Met die logica van jou zou Einstein koppijn krijgen.
 
Het is duidelijk dat Spies van bijzondere klasse was en dus is haga voor volgend jaar de logische wereldkampioen. Kan bijna niet mis gaan op de Duc.

Ik weet niet of je op de hoogte bent, maar er zijn nog steeds mannen zoals:

Jonathan Rea
Michel Fabrizio
Cal Crutchlow
James Toseland

Die in mijn ogen naast Haga een grote kans maken op de titel, dus ik denk dat het niet zo heel erg logisch is. Denk dat Michel Fabrizio wel eens een hele grote bedreiging kan gaan vormen voor Haga in 2010.
 
Lol 3 grappen van jou op rij gelezen.
Ik zou bijna in de off topic sectie Tet's mini moppen trommel moeten openen kun je naar hartenlust fantaseren over bepaalde logica.
Met die logica van jou zou Einstein koppijn krijgen.

Jammer dat jij blijkbaar moet schelden op mij maar noem jij dan eens wie naast haga nog meer het Spies moeilijk kon maken? Nee, inderdaad, helemaal niemand.
 
Jammer dat jij blijkbaar moet schelden op mij maar noem jij dan eens wie naast haga nog meer het Spies moeilijk kon maken? Nee, inderdaad, helemaal niemand.

Noem je dat al schelden?
Je bent niet veel gewent!
Heb je het hele seizoen gevolgd Fabrizio, Rea,Biaggi zullen volgend seizoen nog meer druk uitoefenen op Haga. Daarnaast is de Yamaha op dit moment gewoon de fiets die iedereen verslaat we hebben Toseland terug en Cal Crutchlow was net als Spies nieuw in dit kampioenschap en we hebben gezien wat hij deed op voor hem onbekende circuits. Daarnaast heeft Crutchlow voldoende ervaring met de superbike van met name zijn tijd in het BSB.
Voor Haga zal het op papier nog moeilijker worden dan vorig seizoen.
 
Laatst bewerkt:
Jammer dat jij blijkbaar moet schelden op mij maar noem jij dan eens wie naast haga nog meer het Spies moeilijk kon maken? Nee, inderdaad, helemaal niemand.

Okee, misschien Fabrizio. Dat is inderdaad wel een bizjondere couruer maar dat liet hij in de GP's al zien. Sindsdien ben ik een groot fan van hem.
 
Noem je dat al schelden?
Je bent niet veel gewent!
Heb je het hele seizoen gevolgd Fabrizio, Rea,Biaggi zullen volgend seizoen nog meer druk uitoefenen op Haga. Daarnaast is de Yamaha op dit moment gewoon de fiets die iedereen verslaat we hebben Toseland terug en Cal Crutchlow was net als Spies nieuw in dit kampioenschap en we hebben gezien wat hij deed op voor hem onbekende circuits. Daarnaast heeft Crutchlow voldoende ervaring met de superbike van met name zijn tijd in het BSB.
Voor Haga zal het op papier nog moeilijker worden dan vorig seizoen.

Yamaha de fiets die iedereen verslaat? Waar was Sykes dan? Laat me toch niet lachen.
 
Yamaha de fiets die iedereen verslaat? Waar was Sykes dan? Laat me toch niet lachen.
Yamaha is kampioen in de MotoGP, World Superbikes, World Supersport, British Superbikes, ONK, Duitse Superbikes... En Sykes zit nu bij Kawasaki. Uitgelachen?

Ik denk niet dat Haga volgend jaar kampioen wordt. Ik denk dat Rea, Fabrizio en Crutchlow de betere papieren hebben en dat rijders als Biaggi en hopelijk Toseland het nog bijzonder lastig maken voor de anderen in de top.
 
Yamaha is kampioen in de MotoGP, World Superbikes, World Supersport, British Superbikes, ONK, Duitse Superbikes... En Sykes zit nu bij Kawasaki. Uitgelachen?

Vergeet het Franse Superbikes en Endurance niet ;)

Tet, voordat je gaat schreeuwen verdiep je eens in de materie.........of ben je nog een mannetje van 14?
 
Zo.. :o zal ik dan toch maar een Yammie kopen??
of toch maar deze schaarse "loser" fiets blijven rijden '(

Ik dacht dat dit topic over xerox duacati en Haga ging :? Yammie topics zijn er toch genoeg? :Y

full
 
Laatst bewerkt:
Vergeet het Franse Superbikes en Endurance niet ;)
Tis niet dat ik ze vergeten was, ik heb het überhaupt gewoon nooit geweten dat Yamaha ook dáár had gewonnen. Is er ergens een overzichtelijk lijstje van de prijzen die de Yamaha motoren dit jaar binnen hebben gesleept? :9~
 
Yamaha is kampioen in de MotoGP, World Superbikes, World Supersport, British Superbikes, ONK, Duitse Superbikes... En Sykes zit nu bij Kawasaki. Uitgelachen?

Ik denk niet dat Haga volgend jaar kampioen wordt. Ik denk dat Rea, Fabrizio en Crutchlow de betere papieren hebben en dat rijders als Biaggi en hopelijk Toseland het nog bijzonder lastig maken voor de anderen in de top.

Yamaha is geen kampioen is de superbikes... Ducati heeft met redelijke voorsprong de constructeurs titiel gewonnen.
 
Yamaha is geen kampioen is de superbikes... Ducati heeft met redelijke voorsprong de constructeurs titiel gewonnen.

Tuurlijk Ben Spies was iedereen te snel af op zijn vouwfiets.
Een constructeurstitel is leuk, maar met 2 yamaha's in het veld is het toch wat moeilijker als daarvan ook maar 1 zeer competitief is.
 
Tuurlijk Ben Spies was iedereen te snel af op zijn vouwfiets.
Een constructeurstitel is leuk, maar met 2 yamaha's in het veld is het toch wat moeilijker als daarvan ook maar 1 zeer competitief is.

En dan begrijp ik ook de redenatie van tet dat sykes er idd niks mee klaar gespeeld heeft :Y

Als je het punten totaal van xerox(haga,fabrizio) en die van USA wsbk yamaha(spies,sykes) gaat tellen dan wint xerox,maw 2 yammies om 2 duc's :Y
 
Laatst bewerkt:
En dan begrijp ik ook de redenatie van tet dat sykes er idd niks mee klaar gespeeld heeft :Y

Als je het punten totaal van xerox(haga,fabrizio) en die van USA wsbk yamaha(spies,sykes) gaat tellen dan wint xerox,maw 2 yammies om 2 duc's :Y

Volgens mij is het een constructeurs kampioenschap dus het merk Ducati en niet een teamkampioenschap want die hebben ze niet. Zet dan het aantal Yamaha's nog eens tegenover Ducati ;)
Sykes was een nieuwkomer waarvan we ook niet veel mochten verwachten dat Spies gelijk een titel pakt is gewoon van uitzonderlijke klasse zeker als je bedenkt dat Haga met iets meer dan 80 puntjes voor stond.
 
Als je nou eens naar www.worldsbk.com gaat en je telt de punten van haga en fabrizio op en je doet hetzelfde met spies en sykes,dan kun je concluderen dat :al hadden de andere duc's in het startveld 0 (lees nul) punten gehaald,ducat toch de constructeurs titel had gehaald :+

Maw er waren slecht 2(lees twee) ducati's voor nodig :Y
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan