Haga naar Xerox Ducati

Volgens mij is het een constructeurs kampioenschap dus het merk Ducati en niet een teamkampioenschap want die hebben ze niet. Zet dan het aantal Yamaha's nog eens tegenover Ducati ;)
Sykes was een nieuwkomer waarvan we ook niet veel mochten verwachten dat Spies gelijk een titel pakt is gewoon van uitzonderlijke klasse zeker als jeston bedenkt dat Haga met iets meer dan 80 puntjes voor d.

...en terloops ook nog een kleine 200 kg motor in zijn nek kreeg :P
 
Maar laten we het afschuiven op dit soort excusen het is kwalijk dat dit gebeurt is maar dit is racen en ik neem aan dat de jongens wel doorhebben dat dit geen dammen is.

:? wat nou"soort excusen",vind die verwondigingen een zeer goed excuus ,om tijdelijk minder te presteren(heeft rossi ook de wereld titel gekost in 2006)

_O- ,sorry hoor, maar als jij je twee handen(per ongeluk :j ) in een oven van 200 graden celcius stopt zijn jou fotoos.tijdelijk ook minder scherp :Y .
wedden :+

Ik geef alleen maar aan dat het verlies van die vele punten,wel eens een reden zou kunnen hebben.
Ik denk dat jij van venus komt ik kom iig van mars O-)
 
Laatst bewerkt:
:? wat nou"soort excusen",vind die verwondigingen een zeer goed excuus ,om tijdelijk minder te presteren(heeft rossi ook de wereld titel gekost in 2006)

_O- ,sorry hoor, maar als jij je twee handen(per ongeluk :j ) in een oven van 200 graden celcius stopt zijn jou fotoos.tijdelijk ook minder scherp :Y .
wedden :+

Ik geef alleen maar aan dat het verlies van die vele punten,wel eens een reden zou kunnen hebben.
Ik denk dat jij van venus komt ik kom iig van mars O-)

Je moet denken wat je wil daar kan ik jou niet vanaf helpen.
Als coureur is het niet zo dat je geen gevaar loopt die crash was niet het enige wat Haga de das om heeft gedaan ;)
Het is net zo'n kromme beredenering als de mensen die roepen dat Rossi zijn titel heeft gekregen.
Degene die de meeste punten behaalt/heeft aan het einde van het seizoen wint dat anderen niet winnen hoort niks af te doen aan de kwaliteiten van de kampioen.

Leuk voorbeeldje geef je maar denk je echt dat ik mijn handen in een oven zou stoppen?
 
Laatst bewerkt:
Je moet denken wat je wil daar kan ik jou niet vanaf helpen.
Als coureur is het niet zo dat je geen gevaar loopt die crash was niet het enige wat Haga de das om heeft gedaan ;)
Het is net zo'n kromme beredenering als de mensen die roepen dat Rossi zijn titel heeft gekregen.
Degene die de meeste punten behaalt/heeft aan het einde van het seizoen wint dat anderen niet winnen hoort niks af te doen aan de kwaliteiten van de kampioen.

Leuk voorbeeldje geef je maar denk je echt dat ik mijn handen in een oven zou stoppen?

:o Je begint over het feit dat yamaha de constructeurs titel niet heeft gewonnen omdat er zoveel duc's meerijden in het wsbk,ik weerleg dat door feitelijk aan te geven dat het aantal er niet toe doet want 2 om 2.
daarna ga je ontwijkend gedrag vertonen (mijn redenatie klopt)door te beginnen over de 80 punten van haga,ik redeneer dat hij tijdelijk wat minder kon presteren,zeg ook niet dat het niet bij racen hoort :W .
en als laatste zeg : rossi heeft in 2006 de titel verloren(van mr hayden) omdat hij een tijdje in de lappenmand heeft gezeten :Y

Als ik jou was zou ik mijn "sluitertijd"eens af laten stellen :z
 
:o Je begint over het feit dat yamaha de constructeurs titel niet heeft gewonnen omdat er zoveel duc's meerijden in het wsbk,ik weerleg dat door feitelijk aan te geven dat het aantal er niet toe doet want 2 om 2.
daarna ga je ontwijkend gedrag vertonen (mijn redenatie klopt)door te beginnen over de 80 punten van haga,ik redeneer dat hij tijdelijk wat minder kon presteren,zeg ook niet dat het niet bij racen hoort :W .
en als laatste zeg : rossi heeft in 2006 de titel verloren(van mr hayden) omdat hij een tijdje in de lappenmand heeft gezeten :Y

Als ik jou was zou ik mijn "sluitertijd"eens af laten stellen :z

Het kampioenschap wat Rossi won afgelopen weekend had ik het over heeft zelfs nog op het forum gestaan ;)
Wat jij aantoont is het teamkampioenschap en zoals ik zei is dat er niet, elke Ducati die punten pakt spaart voor de titel.
En volgens mij doen er echt meer Duc's mee dan 2 wat de Yammies betreft ;)
Ik zal mijn sluitertijden opnieuw afstellen verwijder jij het stof dan van je sensor _O-
 
Jongens,jongens..rustig nou...Het is toch wel duidelijk dat Haga de titel heeft weggegeven...Aan iemand die dit jaar bijzonder goed op dreef was, maar toch ook zijn portie pech gehad heeft. Dat is volgens mij aardig gelijk op gegaan, maar bij Ben was het verschil dat z'n brommert regelmatig stukging (en Fabrizio), bij Haga waren het stuiterpartijen (en Rea). Constant presteren is nooit Haga's sterkste punt geweest, en dat heeft hem niet alleen nu de titel gekost...
 
Jongens,jongens..rustig nou...Het is toch wel duidelijk dat Haga de titel heeft weggegeven...Aan iemand die dit jaar bijzonder goed op dreef was, maar toch ook zijn portie pech gehad heeft. Dat is volgens mij aardig gelijk op gegaan, maar bij Ben was het verschil dat z'n brommert regelmatig stukging (en Fabrizio), bij Haga waren het stuiterpartijen (en Rea). Constant presteren is nooit Haga's sterkste punt geweest, en dat heeft hem niet alleen nu de titel gekost...
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- :X
 
Jongens,jongens..rustig nou...Het is toch wel duidelijk dat Haga de titel heeft weggegeven...Aan iemand die dit jaar bijzonder goed op dreef was, maar toch ook zijn portie pech gehad heeft. Dat is volgens mij aardig gelijk op gegaan, maar bij Ben was het verschil dat z'n brommert regelmatig stukging (en Fabrizio), bij Haga waren het stuiterpartijen (en Rea). Constant presteren is nooit Haga's sterkste punt geweest, en dat heeft hem niet alleen nu de titel gekost...

Amen to that :}
 
Jongens,jongens..rustig nou...Het is toch wel duidelijk dat Haga de titel heeft weggegeven...Aan iemand die dit jaar bijzonder goed op dreef was, maar toch ook zijn portie pech gehad heeft. Dat is volgens mij aardig gelijk op gegaan, maar bij Ben was het verschil dat z'n brommert regelmatig stukging (en Fabrizio), bij Haga waren het stuiterpartijen (en Rea). Constant presteren is nooit Haga's sterkste punt geweest, en dat heeft hem niet alleen nu de titel gekost...

Jammer maar waar :/ ,al vond ik haga dit jaar toch wat constanter en behoudender rijden.
Moet zeggen ik miste wel eens "de dood of de gladiolen"wedstrijden zoals vorig jaar met bayliss :Y :}
 
Jongens,jongens..rustig nou...Het is toch wel duidelijk dat Haga de titel heeft weggegeven...Aan iemand die dit jaar bijzonder goed op dreef was, maar toch ook zijn portie pech gehad heeft. Dat is volgens mij aardig gelijk op gegaan, maar bij Ben was het verschil dat z'n brommert regelmatig stukging (en Fabrizio), bij Haga waren het stuiterpartijen (en Rea). Constant presteren is nooit Haga's sterkste punt geweest, en dat heeft hem niet alleen nu de titel gekost...


Helaas heb je gewoon gelijk. '( '( '( '( '(
Dit jaar had het moeten lukken met Haga, helaas niet dus.
 
Dit wil jij niet hé :o Waarom zou dit niet kunnen. Als hij wil rijden dan zijn er genoeg
teams die bayliss willen contracteren. Ik zou het leuk vinden als het gebeurt.
Leuk zal het zeker zijn. Of het slim is, is een tweede. Wij herinneren ons Troy Bayliss nu als een held, die op geniale wijze wist te rijden. Wist te winnen, kon inhalen zoals anderen dat niet wisten te doen, en zo uiteindelijk kampioenschappen wist te winnen.

Nu wil hij na een jaar van afwezigheid weer terugkeren, terwijl er meer en meer jonge gegadigden ten tonele verschijnen om een serieuze gooi te doen naar de wereldtitel.
Ik vrees ervoor dat het Bayliss niet lukken zal, en we Bayliss zo zullen blijven herinneren als de wereldkampioen die terugkwam, om met de staart tussen de benen weer te vertrekken.

Ik zie mijn gedachte gráág ontkrachtigd worden, maar ik hou mijn hart vast als Bayliss terugkeert.
 
Leuk zal het zeker zijn. Of het slim is, is een tweede. Wij herinneren ons Troy Bayliss nu als een held, die op geniale wijze wist te rijden. Wist te winnen, kon inhalen zoals anderen dat niet wisten te doen, en zo uiteindelijk kampioenschappen wist te winnen.

Nu wil hij na een jaar van afwezigheid weer terugkeren, terwijl er meer en meer jonge gegadigden ten tonele verschijnen om een serieuze gooi te doen naar de wereldtitel.
Ik vrees ervoor dat het Bayliss niet lukken zal, en we Bayliss zo zullen blijven herinneren als de wereldkampioen die terugkwam, om met de staart tussen de benen weer te vertrekken.

Ik zie mijn gedachte gráág ontkrachtigd worden, maar ik hou mijn hart vast als Bayliss terugkeert.

Ja daar zat ik ook al aan te denken. Maaja dat moet ie zelf weten en ik ga me niet druk maken om het feit dat hij zijn reputatie op het spel zet. Ik denk echter wel dat bayliss zo weer in de top 5 mee rijd. We zullen zien.
 
Laatst bewerkt:
ik met simoncelli maar alledrie zijn erg goede coureurs, dus laat ze maar rijden :Y

Maar simoncelli is verreweg de meest komische :Y ,als ie tegen mij aan zou lullen zou ik de eerste 5 minuten krom liggen van het lachen _O-


full
 
Ik wil nu niet zeggen dat ik hem sympathiek vind,maar die pruik _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan