Heerlen/Maastricht

Status
Niet open voor verdere reacties.
was een foutje wilde het maar een keer plaatsen
had niet gezien dat ik al op de 2de pagina zat en daarom zag ik alleen maar mijn eigen berichten
dacht dat deze helemaal niet geplaatst werden
foutje(kan gebeuren toch)
 
Op donderdag 16 mei 2002 10:50 schreef twisted Paul het volgende:
Hee Takumi, kom je zelf uit deze omgeving :?
Is die Grijs/blauwe Gixxer op de HSL dan van jou
met die Yoshi :?


yep, Heerlen.

VFRob ook (Hoensbroek = Heerlen }) )

Hans_V (Heerlen)

Bart Scheepers (Roermond)


Here, die gixxersix op de HSL met die Yoshi is van mij. Staan jullie apparaten daar ook dan??
 


Ja, mijn apparaat staat daar ook, op woensdagochtend en donderdagochtend...groene zx6-r
Je hebt hem nog niet zo lang of wel??
Komt wel een bruut geluid uit moet ik zeggen :9~


EEhh, over 2 weken wordt er een rit richting
Nordschleife georganiseerd..dus..
Weet nog niet of ik dan kan.
Maar we moeten idd maar eens wat afspreken met
het limbo-volk :]
 
Deze jongen is per 1 juni terug waar ie ooit vandaan kwam (het illustere Linne) en wil wel eens met mede-Limbo's rondtuffen. Laat maar horen wanneer (voorlopig liefst op werkdagen 's avonds).
 
Twisted Paul


ahh, jij bent dat met die kawa. Ziet er goed uit.
Ik heb mijne inderdaad nog niet zo lang, maar bene er zeeer tevreden mee!
Na twee dagen had ik al mijn knie aan de grond, iets waar ik bij mijn vorige fiets toch echt veel moeite bij had.

Maar goed, wij gaan (groepje uit Maastricht) regelmatig de Ardennen in. Misschien zin om eens mee te gaan?
 
He Gixxersix,

Open eens een topic voor een ardennenrit zou ik
zeggen, is vast animo voor. :)

Ik ga dan wel mee hoor, ben alleen nog niet zo'n stuurkoning...
 
ik meld me bij deze aan voor de ardennenrit binnenkort...

ow ja... zo lang als ik maar niet voorop hoef te rijden... heb een landkaart van -2 in mijn kop... dan komen we nergens :9
 
Laatst bewerkt:
hey takumi jij laat ook niet meer veel van je horen

Ja sorry, ik was het topic kwijt geraakt |( . Had het oorspronkelijk geplaats bij sport, maar daar was het ineens verdwenen :? !
Ik ga vaker s'avonds in het Vijlenerbos rijden (zijn er tenminste weinig koekblikken :j )
Als iemand uit de beurt zin heeft om mee te gaan, die heet ik welkom.
 
takumi,

heb net ook al over vijlenerbos gereageerd in een ander topic... wist niet dat je daar goed kunt rijden...

ik kom uit de buurt en wil binnenkort wel mee !!!

deze week een keer als het goed weer is???
 
takumi,

heb net ook al over vijlenerbos gereageerd in een ander topic... wist niet dat je daar goed kunt rijden...

ik kom uit de buurt en wil binnenkort wel mee !!!

deze week een keer als het goed weer is???
Deze week komt niet goed uit, heb namelijk tentamenweek :( . De week erop kunnen we wel gaan. Het Vijlenerbos is eigenlijk een rondje van een dikke 5 km, die kun je dan zo vaak rijden als je wilt, omdat het mooi aansluit :) .
 
volgende week vindt ik ook OK...

week daarna ben ik geloof ik de lul met tentamens :(

zo te zien is twisted paul dan ook van de partij...

kan nog gezellig worden :]

als het me maar niet te hard gaat... :?

(trouwens, je bedoelt toch niet met vijlenerbos die wegen naar epen toe he? waar ook die vent met die ijskraam staat waar heel nederland weleens is geweest?)
 
(trouwens, je bedoelt toch niet met vijlenerbos die wegen naar epen toe he? waar ook die vent met die ijskraam staat waar heel nederland weleens is geweest?)

Ik dacht dat er ook een ijskraam staat. Dus is het waarschijnlijk de plek waar heel Nederland al geweest is :? . Maar dan ken je het Vijlenerbos toch wel :? . Naja, als jullie nog een keer naar het bekenste plekje van Nederland willen dan hoor ik het wel?
 
bedoel met heel nederland allemaal die toeristen die hier komen wandelen en fietsen. bij die zelfgebouwde ijskraam met dat oranje zeil. tis daar echt altijd stampvol als het een beetje weer is...

volgende week een avond zou wel een goed plan zijn. iemand voorkeur voor een bepaalde dag?
 
Volgens mij ken ik het wel half, ben er toen
met wat andere MF-ers denk ik geweest.
Maar dat je er een hele ronde kon rijden wist ik
niet..show me! :) :)

O ja, mijn tentamens beginnen de 17e en de week
erna nog een lading hers... :( :(

Maar ik vind vast wel een gaatje in mijn planning }) :) :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan