Heftafel

Hey,

Heb je misschien ook wat aan een hefplatau
Dat schuif je onder de motor en dan kun je hem opkrikken
of zit je dan met uitlaat of kappen!
Want zo'n ding hebben ze vaker bij kranenbroek in de aanbieding voor nog geen €50,- :9~
En is goeie kwaliteit :}

Hoop dat je er wat aan hebt :]
 
full


daarom dus, al die moeite terwijl voor een paar euri meer ik een kant en klare gehad had kunnen hebben. |(
 
Hey,

Heb je misschien ook wat aan een hefplatau
Dat schuif je onder de motor en dan kun je hem opkrikken
of zit je dan met uitlaat of kappen!
Want zo'n ding hebben ze vaker bij kranenbroek in de aanbieding voor nog geen €50,- :9~
En is goeie kwaliteit :}

Hoop dat je er wat aan hebt :]

Ik heb pasgeleden dezelfde heftafel als van de topicstarter ook bij cranenbroek gekocht voor 165,- scheelde me toch wel naar waddinxveen rijden :)
 
Kwam via marktplaats deze superaanbieding tegen voor de sleutelaars, te goedkoop om er zelf nog een te bouwen!!!! http://www.buitelaar.nl/comasy/templates/product.aspx?contentid=237&productid=1968

houd er bij deze lift wel even rekening mee dat je a, nog een bok onder je moter moet hebben of b, een goede goede midden krik
(ps ze zijn gekeurt tot 320 kg)
en dat is best krap als je rekend dat een motor al snel 200kg is

al met al ik heb er ook een en ik ben wel dik tevreden
tuffer
 
Ik heb pasgeleden dezelfde heftafel als van de topicstarter ook bij cranenbroek gekocht voor 165,- scheelde me toch wel naar waddinxveen rijden :)

was zelf ook te laat, heb er vorig jaar al een gebouwd, maar dacht anderen met deze tip wel blij te kunnen maken. vind die hefbok echter ook wel super, zal daar nog eens naar gaan kijken
 
Terug
Bovenaan Onderaan