Helm afzetten bij tanken

Ik hou hem mooi op, ik kom alleen om te betalen... en voor die paar minuutjes ga ik hem niet afzetten, En als ze beginnen te zeuren ga ik wel ergens anders heen, buitenlanders lopen toch ook met hun hoofddeksel op, vind ik ook niet fatsoenlijk.

en ik ben een keer overvallen door een buitenlander met hoofddoek, dus elke keer als ik een hoofddoek met buitenlander eronder zie schijt ik hem... dus alle buitenlanders moeten hem voortaan maar af doen.
 
Afzetten !!!

Ziet er echt debiel uit als je weer zo'n ventje met een helm op in de rij ziet staan. _O-

Edit: een burka ziet er ook niet uit }) (dat je je niet gediscrimineerd voelt)
 
Laatst bewerkt:
Afzetten !!!

Ziet er echt debiel uit als je weer zo'n ventje met een helm op in de rij ziet staan. _O-

Edit: een burka ziet er ook niet uit }) (dat je je niet gediscrimineerd voelt)

Gewoon een keer eenmasker onder je helm aan trekken en dan je helm afzetten. 8-)
 
vind t wel lekker om ff mn helm af te doen!!

zet m nu daarom ook gewoon af, alleen was hiervoor de reden anders (ivm pomphouder)
 
Afzetten !!!

Ziet er echt debiel uit als je weer zo'n ventje met een helm op in de rij ziet staan. _O-

Edit: een burka ziet er ook niet uit }) (dat je je niet gediscrimineerd voelt)
Nog niet half zo debiel als zo'n ventje dat 5 minuten bezig is om zijn helm af en daarna weer op te zetten, enkel en alleen om aan de balie 30s zijn pasje door die gleuf te halen. _O-
 
Ik hou hem mooi op, ik kom alleen om te betalen... en voor die paar minuutjes ga ik hem niet afzetten, En als ze beginnen te zeuren ga ik wel ergens anders heen, buitenlanders lopen toch ook met hun hoofddeksel op, vind ik ook niet fatsoenlijk.

en ik ben een keer overvallen door een buitenlander met hoofddoek, dus elke keer als ik een hoofddoek met buitenlander eronder zie schijt ik hem... dus alle buitenlanders moeten hem voortaan maar af doen.

Een hoofddoek met een integraal helm vergelijken _O- Last van xenofobie?

Maar on-topic:
Bij de kleinere tankstations zet ik hem altijd af, zeker als er maar 1 persoon instaat of wanneer het al donker is. Bij de grotere tankstations aan de snelweg hou ik hem meestal op.
 
Nog niet half zo debiel als zo'n ventje dat 5 minuten bezig is om zijn helm af en daarna weer op te zetten, enkel en alleen om aan de balie 30s zijn pasje door die gleuf te halen. _O-

Mee eens maar alleen als er GEEN rijstaat O-)
 
Nog niet half zo debiel als zo'n ventje dat 5 minuten bezig is om zijn helm af en daarna weer op te zetten, enkel en alleen om aan de balie 30s zijn pasje door die gleuf te halen. _O-
Ligt dat aan je helm of :?
 
Als je met een systeemhelm het kinstuk openklapt hebben ze er naar mijn ervaring nooit moeite mee. Het gaat ze idd om dat ze je gezicht kunnen zien omdat er te veel zonder te betalen door gereden zijn.
Helaas voor burka dragers hebben ze die niet in systeem uitvoering ;)
 
Ik zet hem soms wel af, maar meestal niet.
Als je een overval wil plegen zie je dat aan de houding van iemand en als je gewoon in de rij gaat staan/staat is er niks aan de hand.
Helm afzetten is wel socialer idd maar dit moet je ook weer niet overdrijven.
En als ze het gebruiken als argument om mensen die tanken zonder te betalen beter te kunnen opsporen is onzin omdat ze het kenteken filmen/fotograferen, als dit vals blijkt te zijn hebben ze ook niks aan het gezicht van degene!
 
Ik zet hem soms wel af, maar meestal niet.
Als je een overval wil plegen zie je dat aan de houding van iemand en als je gewoon in de rij gaat staan/staat is er niks aan de hand.
Helm afzetten is wel socialer idd maar dit moet je ook weer niet overdrijven.
En als ze het gebruiken als argument om mensen die tanken zonder te betalen beter te kunnen opsporen is onzin omdat ze het kenteken filmen/fotograferen, als dit vals blijkt te zijn hebben ze ook niks aan het gezicht van degene!


nou die overvallers staan tegenwoordig anders ook in de rij...



hey ik was eerst..ja maar _O-
 
Als je de pompbediende daarmee gerust stelt, waarom trek je die helm niet van je hoofd dan?
Het kost je niet meer dan 10 sec.

Ik hoor hier vooral dit;
" Bij iemand met onguur uiterlijk, vol tattoo's en zonnebril op, die een onverstaanbaar taaltje uitkraampt wordt niets tegen gezegd !! "

Dus?
Moet eerst heel de wereld met een goed zichtbaar gezien in een pomp komen voordat de motorrijders dat doen?

Ooit gehoord van;
" Een beter milieu begint bij jezelf.. "

Zou dat, als je voor milieu een ander woord invult, hier ook niet een beetje gelden?
 
Ik doe bijna nooit m'n helm af. Even snel betalen en weer verder. En koffiedrinken bij een tankstation doe ik ook nooit, daar zijn wel betere plekken voor. En ik tank meestal ergens in een dorpje of zo, aangezien ik niet zo gek ben op snelwegrijden.

Maar ik doe wel altijd mijn vizier omhoog, ze mogen mijn ogen best zien.
 
eerst vragen ze me mijn helm af te zetten, en als ze m'n kop hebben gezien zeggen ze : "ja, das geen verbetering, zet 'm maar weer terug op" _O- ,
nee, zonder gekheid, doorrijden omdat je je helm af moet zetten is vaak geen optie, je gaat toch tanken omdat je niet meer verder kunt ?!? maaar,... ik begrijp die schijtluizen wel die je niet laten tanken omdat je een helm op hebt, dus ik los dat gewoon op door eerst 50 euri aan die kl..thommel te geven, en dan te tanken en dan m'n wisselgeld op te halen, en geloof me, ik ga niet in de rij staan om die 50 euri af te geven, wel om 't wisselgeld in ontvangst te nemen. En waarom je helm ophouden,wel, als 't koud en nat is is een helm op- en afzetten geen pretje, en als je onder je helm een helmmuts aan hebt willen ze dat je die ook nog effe gauw uit doet, daarom. (in de zomer daarintegen is 't zelfs leuk effen je helm af te zetten).
 
Ik doe bijna nooit m'n helm af. Even snel betalen en weer verder. En koffiedrinken bij een tankstation doe ik ook nooit, daar zijn wel betere plekken voor. En ik tank meestal ergens in een dorpje of zo, aangezien ik niet zo gek ben op snelwegrijden.

Maar ik doe wel altijd mijn vizier omhoog, ze mogen mijn ogen best zien.

:^ , en anders ben ik ook onverstaanbaar, en met vizier omlaag zien ze alleen zichzelf O-)
 
Ik doe bijna nooit m'n helm af. Even snel betalen en weer verder. En koffiedrinken bij een tankstation doe ik ook nooit, daar zijn wel betere plekken voor. En ik tank meestal ergens in een dorpje of zo, aangezien ik niet zo gek ben op snelwegrijden.

Maar ik doe wel altijd mijn vizier omhoog, ze mogen mijn ogen best zien.
:^

Nog nooit opmerkingen over gehad, trouwens. Overdreven gezeur (hier) allemaal.
 
ik houd m op :)

mompel atijd even iets van 'ik hou m ff op hoor' :z :+

geen commentaar tot nu toe... :z
 
Tegenwoordig moet ik hem wel afdoen want met otoplastieken in hoor ik dan weinig of niks en ik vind het wel zo fatsoenlijk( oude term voor sociaal) om te horen wat man/vrouw achter de kassa aan me vraagt. O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan