HELP! Wie herkent dit achterlicht?

Timo023

Rookie
10 jan 2021
29
12
Allen,

Zie de foto's. Ik ben eigenaar van een custom CB500 met 110.000 km op de teller. Een van de vorige eigenaren heeft hier een keer een LED achterlicht met geïntegreerde knippers in geïnstalleerd. Het glas is er een keer afgevallen tijdens het rijden zonder dat ik het door had en daardoor is van de winter de printplaat gaan roesten en heeft kortsluiting veroorzaakt. Nu ben ik op zoek naar een vervangende LED unit die past. Ik heb mij een ongeluk gezocht maar nog niet de juiste unit gevonden.....

Iemand die toevallig dit achterlicht herkend en mij kan vertellen van welk type motor deze afkomstig is of waar ik deze kan bestellen?
Ook als iemand weet welke LED unit van een andere motor mogelijk zou passen hier dan hoor ik het graag!

Wie heeft de gouden tip?! Eeuwige dankbaarheid voor de winnende tip!
 

Bijlagen

  • Achterlicht ingezoomd_LI.jpg
    Achterlicht ingezoomd_LI.jpg
    98,2 KB · Weergaven: 9
  • Achterlicht.jpg
    Achterlicht.jpg
    202,5 KB · Weergaven: 11
Volgens mij is zo'n lampje voor jouw motor kant en klaar te koop. Gokje: klik
Anders even de achterlicht-unit demonteren en kijken wat er op staat(staat vast wel een naam of nummer van een fabrikant op.
 
Laatst bewerkt:
Thanks. Ja ik heb hem los in mijn woonkamer liggen maar er staat helemaal niks op helaas... Oordelend op de bouwkwaliteit lijkt het wel iets van een aliexpress lamp unit te zijn.(Gaf wel perfect licht). Kan op Ali helaas niet de juiste vinden alleen.
 

Bijlagen

  • 20210207_200234.jpg
    20210207_200234.jpg
    74,1 KB · Weergaven: 7
Houd er wel rekening mee dat dat achterlicht illegaal is in Nederland. De knipperlichten moeten namelijk minimaal 18 cm uit elkaar staan. Maakt mij verder niet uit wat je doet, maar weet wel dat je een boete kan krijgen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan