helpende koekblikker

rvginkel

Rookie
7 jan 2007
2
0
Amersfoort
Vanmorgen tijdens filerijden op de A1 reed er een koekblikker die niet op zat te letten tegen de middenlijn aan. Ik kon er daardoor niet langs en bleef er dus achterhangen. (Ik maak me daar nooit druk om en wacht tot er een mogelijkheid komt dat ik er langs kan.)
De koekblikker die daar achter zat begon druk ze seinen met zijn grootlicht naar zijn voorganger (voor hem :} :} ) die daardoor ineens wakker schrok en naar links ging. Kijk dat zouden nou meer mensen moeten doen :) (of zou het een motorrijden in een koekblik zijn geweest). In ieder geval nog niet eerder meegemaakt.
 
Is me nog niet overkomen dat de koekblikken mekaar waarschuwen, maar vind wel dat ze steeds beter gaan opletten in de file ;)
 
Ze letten inderdaad steeds beter op. Probeer het ook zoveel mogelijk te stimuleren door even netjes te bedanken als ze opzij gaan :)
 
Ik probeer er ook steeds meer op te letten in de file.
Zeker als de motorrijder een bedankje geeft heb je ook nog het idee dat je het ergens voor doet :Y
 
Ik vind dat ze geweldig opzij gaan, op die enkele na dan. Ik zwaai altijd even wanner ze opzij gaan en het valt me op dat ik tijdens het filerijden meer aan het zwaaien ben dan met twee handen aan het stuur zit :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan