En clignoteurs ipv......
Dat wel, maar ik kan iemand die gereedschap koopt geen cursus autotechniek er bij geven. Zo'n totaal gebrek aan probleemoplossend vermogen hoort wel bij de huidige generatie beunhazen: Ze plaatsen nog een hulpvraag op Facebook als ze hun gulp niet open krijgen. En dan volgen ze ook nog het slechtste advies op, want degene met de grootste muil heeft tegenwoordig automatisch gelijk.
Shit, ik word een ouwe lul.
Campina lijkt mij echt een drama. Bij onderhoudswerk of storingen, en je moet van de éne afdeling naar de andere afdeling, dan moet je je omkleden in de kleur van de afdeling.mijn hoofd TD komt bij Campina vandaan
onze nieuwe plantmanager komt bij campina vandaan
onze LEAN dame komt bij campina vandaan
enkele nieuwe uzk komen bij campina vandaan
....pff
ik heb al voorgesteld om onze bedrijfsnaam te veranderen .... werd niet gewaardeerd
ik heb horloges, pennen , drevels etc uit ons product zien komen
1 X in een grote pendrijver de naam van een collega gegraveerd, kwam ook uit het product ... ook not amused
En laat ze niet zien dat je voeten meer dan 15cm van de grond zijn, want dan moet je een collega bij je hebben die kijkt hoe jij 2 treden hoog op een trapje staat en in kan grijpen mocht je onverhoopt van die enorme hoogte naar beneden vallen.Campina lijkt mij echt een drama. Bij onderhoudswerk of storingen, en je moet van de éne afdeling naar de andere afdeling, dan moet je je omkleden in de kleur van de afdeling.
2 keer per ongeluk het boutje te kort of wat vergeten mee te nemen, en de dag bestaat uit verkleden en chips, ik moet alweer naar huis.
Heeeeeel erg fijn! Heb hem ook sinds een tijdje
TütürenGrote blij is altijd +2
Nice !
** moppert iets over zijn bestelde set en niet geleverd, en ook z'n centen nog steeds niet terug **
Volgens mij heeft gereedschapscentrum ook gewoon een fysiek adres.. dus de MF knokploeg even optrommelenJep, inmiddels een fraude melding gedaan bij webshop-keurmerk en de credit card bedrijf
Dit weer op advies van de CC bedrijf, die pakken het gelukkig fanatiek op.
( ik betaal, bij hoge bedragen, en eerste keer bij een webshop , altijd met credit card )
Gereedschapcentrum.nl
Met een heeeele grote boog omheen lopen.
Krijg je een of ander bla bla praatje dat het 5 dagen duurt voor je centen terug hebt,
( zit ik nu dus ook overheen )
Bel je de CC verstrekker..
Nee hoor meneer, dat is net zo snel zichtbaar als dat uw betaling naar dit bedrijf ging.
"per direct"
** moppert ** , best veel geld ook ( voor mij ) , ben d'r best zuur over.
Ze kunnen het dus wel !
Godverdegodver waarom moeten ze mij dan zo nodig aan de taas trekken
godverdegodver !
Mooie set trouwens, zal je wel plezier van gaan hebben
Ze kunnen het dus wel !
Godverdegodver waarom moeten ze mij dan zo nodig aan de taas trekken
godverdegodver !
Mooie set trouwens, zal je wel plezier van gaan hebben
Nice !
** moppert iets over zijn bestelde set en niet geleverd, en ook z'n centen nog steeds niet terug **
Alleen goeie ervaringen met ze gehad tot nu toe.... ook met duur Makita spul..Hoewel ik de MF knokploeg waardeer
Kom ik zelf voor m'n werk ook regelmatig in Tilburg , ze hebben tot de volgende rit die kant op.
Ho , wacht even :
NEE NEE, geleerd van de vorige keer..
Kom ik gewoon netjes even praten en onze problemen bespreken.
En dit met wederzijdse tevredenheid oplossen.