Het 2007 topic

Eerlijk is eerlijk...

zo ziet deze er heel :} :} uit!


full
 
De R1 zou niet echt dramatisch van belijning vernaderen. Komt van iemand die al fotos gezien heeft ;)
 
Lelijk mengelding tussen de nieuwste R6 en GSX600R :X
Tsja.. écht onderscheidende fietsen worden niet meer gemaakt in de 4-in-lijn klasse... Blijf voorlopig nog maar ff op me SP doorsturen. (Niet dak plannen had om een nieuwe te kopen, laat staan geld....)

Vind die die retro kleurstelling van de Blade 2007 en de USA-VFR 2007 ook errug gaaf!
:)
 
de voorkant van de onderkuip sluit niet aan op de topkuip bij de 600rr :?

voor de rest mooie fiets :)
 
Tsja.. écht onderscheidende fietsen worden niet meer gemaakt in de 4-in-lijn klasse... Blijf voorlopig nog maar ff op me SP doorsturen. (Niet dak plannen had om een nieuwe te kopen, laat staan geld....)

Vind die die retro kleurstelling van de Blade 2007 en de USA-VFR 2007 ook errug gaaf!
:)
Jammer genoeg B|
Ik zou weer enkelzijdige achterwielophangingen willen zien, V4 motorblokken, bijzondere vernieuwingen en veranderingen...



[me]gewoonkevin vind de de GSX-R750 K6 toch wel een van de mooiste motoren van het moment[/me]
 
Jammer genoeg B|
Ik zou weer enkelzijdige achterwielophangingen willen zien, V4 motorblokken, bijzondere vernieuwingen en veranderingen...



[me]gewoonkevin vind de de GSX-R750 K6 toch wel een van de mooiste motoren van het moment[/me]
Inderdaad, buiten het feit dat het er mooi uitziet, is het ook nog eens enorm praktisch. Ketting spannen, wiel verwisselen, schoonmaken, allemaal veel eenvoudiger. En die paar kilo dat zoon achterbrug zwaarder wordt, ach..... :Z
 
die appie rs550 is frame en blok van de sxv, en die soep van die kawa met 2 uitlaatjes klopt zoiezo niet wat het achterwiel staat krom ten opzichte van't kontje
 
mensen laten we even duidelijk zijn. Yamaha stond nog in de kinderschoentjes toen honda al lang over heel de wereld HET merk was, en dat is nog steeds zo gebleven. ook al is de honda niet de "snelste" motor, dan is het wel de kwalitatief beste motor die er maar kan zijn. Honda kwaliteit is gewoon perfectie. Okey kwa design is honda niet echt veel veranderd, maar het blijven topfietsen. Yamaha is allemaal wel leuk, net als suzuki en yamaha, maar honda is toch echt nummer 1 :}

:W
 
Terug
Bovenaan Onderaan