Ziet er toch altijd wel lekker dik uit zo'n USD! Wel inderdaad even een spatbordje plaatsenHij is ook best een stuk lager geworden ofniet?
Welke verschillen merk je tov de originele vork en koppeling? Had je er al progressieve veren in?
Originele vork is 770mm, mijn USD is 745mm. Ik heb 5 jaar op originele vorken met progressieve veren gereden maar vind het verschil van 25mm wel meevallen. Vork voelt gewoon degelijk 'stijver' aan. Ik heb deze USD wel laten reviseren en afstellen bij HP suspension.
RF900 koppeling is een 5 veren coil spring koppeling tegenover de standaard diafragma. Ik heb deze Bandit gekocht met standaard koppeling maar dat is zo (voor mij) slappe koppeling. Ik heb meteen weer mijn RF900 koppeling erin geplaatst. Hele eenvoudige swap. Het wordt wat flinker knijpen wat voor sommige een nadeel kan zijn. Ik vind het fijn in ieder geval.
Dat het stijver aanvoelt geloof ik! Ben benieuwd of je nog last krijgt met je grondspeling, die is bij de bandit al niet zo ruim bemeten.
Zolang een koppeling niet slipt is het goed toch?
Ziet er netjes uit Otto
Mijn voorvork zit er ook in, Moeten nog wel wat dingetjes aan gebeuren maar hij rijdt nu i.i.g.
[~[url="http/i1182.photobucket.com/albums/x459/nappie15/IMG_20170403_173741_zpsia8nbabn.jpg"]afbeelding~][/URL]
Ik ben nu toch bezig met onderhoud.
Hoe heb je de carb gesynchroniseerd? heb je daar een hulpstuk bij nodig? en is het veel werk?
Ik heb een Carbtune Pro gebruikt, maar je hebt ook met metertjes of zelfs allerlei zelfbouw systemen met slangetjes en vloeistof (youtube staat er vol mee).
Ik haal de tank er altijd helemaal af en hang er een los reservoir aan. Naast de tool eigenlijk verder alleen een lange schroevendraaier
Staat opzich ook netjes allemaal in het WPH.
weet iemand hier wat de afstand is tussen de gaten van de standaarddemper bolt on van een 99 bandit 1200?
Er zat een laser demper op mijn bandit 1200 maar daar binnenin was iets afgebroken en hij zag er toch al niet meer mooi uit enzo. Toen heb ik een hurric supersport besteld maar daarbij blijkt dus dat de bolt on gaten van de hurric niet overeen komen met de bolt on gaten van de linkpijp op mijn motor. Waar de laser demper dus eerst op zat.
de gaten van de hurric lijken bij alle 3 kanten ongeveerd 2mm verder naar binnen te zitten dan op de linkpijp. Nou zou ik dit wel kunnen beunhazen (uitboren bij de linkpijp) maar daar zit ik ook niet echt op te wachten.
Iemand ervaring met mijn probleem? Ik dacht eerst dat de linkpijp van een andere motor kwam maar die montage komt wel precies overeen met het frame enzo.
Beste mensen,
Waar kan men een seat cowl vinden voor een gsf650 van 2007?
Of een andere kontje met een enkel zadel dat op deze model past?
Grts kevin
Gisteren maar weer eens een keer de carbs gesynchroniseerd en gelijk de TPS afgesteld volgens het WPH, bij elkaar resulteert dat toch weer in een betere stationaire loop en ik heb het idee dat hij op cruise-snelheid toch ook iets lekkerder 'zoemt'!
Ohm1 stond bij mij op 5.37 en Omh2 op 4,23. Deze moest ik verstellen naar 4,08 (5.37*0.76=4.08)
Ze schijnen bijna altijd verkeerd te staan, voor de geïnteresseerden:
[afbeelding]
Geruchten gaan dat soms stationaire loop, stubmle op lage toeren of zelfs verbruik kunnen verbeteren. klusje van 10 minuten, kan de moeite waard zijn om het even te checken
weet iemand hier wat de afstand is tussen de gaten van de standaarddemper bolt on van een 99 bandit 1200?
Er zat een laser demper op mijn bandit 1200 maar daar binnenin was iets afgebroken en hij zag er toch al niet meer mooi uit enzo. Toen heb ik een hurric supersport besteld maar daarbij blijkt dus dat de bolt on gaten van de hurric niet overeen komen met de bolt on gaten van de linkpijp op mijn motor. Waar de laser demper dus eerst op zat.
de gaten van de hurric lijken bij alle 3 kanten ongeveerd 2mm verder naar binnen te zitten dan op de linkpijp. Nou zou ik dit wel kunnen beunhazen (uitboren bij de linkpijp) maar daar zit ik ook niet echt op te wachten.
Iemand ervaring met mijn probleem? Ik dacht eerst dat de linkpijp van een andere motor kwam maar die montage komt wel precies overeen met het frame enzo.