Thanks voor je antwoord.zeker kennis van me heeft al 120 k op ze 600 zitten zonder problemen
1200 is het zelfde blok alleen grotere cilinders dus de 600 kan VEEEL meer hebben
Maar wordt ook zwaarder belast door hogere toeren en minder vermogen/koppel...zeker kennis van me heeft al 120 k op ze 600 zitten zonder problemen
1200 is het zelfde blok alleen grotere cilinders dus de 600 kan VEEEL meer hebben
nokkenas ketting + spanner komt er aan, das zo'n beetje het enige, naast regulier onderhoudThanks voor je antwoord.
Verder geen grotere standaard reparaties/ euvels o.i.d. waar ik rekening mee moet houden rond deze km stand?
nokkenas ketting + spanner komt er aan, das zo'n beetje het enige, naast regulier onderhoud
Hmm. Die nokkenas ketting + spanner houdt me wel een beetje tegen. Mede omdat ik ook weet is dat het daar niet bij blijft. Meestal voel ik me dan ook gedwongen om meer te vervangenZodra je aan het demonteren bent.. En dit nieuw, en dit kan ook wel vervangen worden, oei en dit begint al een beetje te slijten, oei en dit kunststof beugeltje heeft al 10x de communie gedaan..
Struggles.
Betreft dit overigens wel een automatische spanner?
knap... ik zit aan blok 3 in 100.000 km.
nu zal mijn rijstijl voornamelijk de oorzaak zijn. de bandit is een hooligan bike die erom schreeuwt ook zo bereden te worden!
Nope, op een 600 max 60.000 km...en de mijne werd rustig gereden (Veel snelweg). heb de mijne 10 jaar geleden gekocht met 29.000 op de teller en er vervolgens 30.000km per jaar op geredenidd een ketting gaat zo een ton mee en een spanner kost 20 euro
Nette fiets, begint zich net een beetje in te rijden.Sinds dit weekend eigenaar van een Bandit 1200 op papier van 2007. Met 29000 km op de teller. Heb er een nieuwe Leovince opgezet met E-keur. Zit ook een Dynojet kit stage 1 op. Met uitzondering van de spiegels staat hij origineel.
[afbeelding]
[afbeelding]
Awwwww tnxDe afgelopen maanden heb ik de voorliggende topic-delen doorgespit en daarbij al veel opgestoken (en kostelijk vermaakt) van posts van oergebruikers zoals Unruled, Dutchie90x en Vester86.
Ziet er netjes uit! Precies het ding waar ik zelf mee begonnen ben*, **Eenmaal aangekomen op het punt dat ik ook actief deel ga nemen blijkt dus dat de hoogtijdagen van dit topic aardig voorbij zijn.Wellicht zal met het voorjaar in aantocht de activiteit op dit topic toch weer wat toenemen. Ik zou dan ook graag opgenomen worden in de OP (als Squishy dan nog een beetje actief is )
Mods:
*Taartschep ingekort
*Kleinere knippers
*Rimstriping
Wishlist:
*Progressieve voorveren
*Andere achtershock
*Olievuldop temperatuurmeter
*Andere demper
*Ander stuur[afbeelding]
Deze heeft een licht kleurverschil in de linkerzijkap, die zal het meeste zon gepakt hebben, maar valt op het eerste oog amper op** De mijne was trouwens zo'n beetje roze van achteren... Deze kleur kan niet tegen zon
Het is bij mij toch ook weer een beetje gaan kriebelen, dus heb zelf sinds dinsdag ook weer een B12 in de garage staan, en wat een plaatje!
In de schaduw houden vanaf nu danDeze heeft een licht kleurverschil in de linkerzijkap, die zal het meeste zon gepakt hebben, maar valt op het eerste oog amper op
Uhm ja blok staat vol water of zo. Moet ik nog even naar kijkenIk was serieus net een reactie aan het typen met de vraag of je je Bandits al een beetje miste
Tof dat het topic zo weer een beetje leven ingeblazen wordt! Ik volg je vorderingen in ieder geval
P.S.
Staat je KTM daar nou ook zonder kappen?
Zonder gein hij is in prima staat, kilometer of 50k wat eigenlijk alleen lange einden zijn geweest, getuned naar stage 2, 128pk/112nm (kleine slag om de arm: daar was geen bewijs meer van), verder een compleet blank canvas d.w.z. geen flikker aan gebeurd
Uhm ja blok staat vol water of zo. Moet ik nog even naar kijken
Ach waarom niet, maar ik was er stiekem al mee bezig toen, handelen met voorkennis of zoHaha Luuk, ook gewoon nog echt een B12 kopen als je KTM zn as niet los wil laten?
Leuke cijfertjes! Wat voor luchtfilters zitten er op, ga je toch weer aan de pods?
Had dat ff eerder gezegdIk heb zelf mn B12 afgelopen maand verkocht omdat ik een KTM 950 SMR heb gekocht en deze eigenlijk ook alles wel kan wat de B12 kon haha.
Ook nog even bij deze gekeken