En omdat de zijkappen er toch af waren meteen maar een nieuw knipperlichtrelais geplaatst, nu knipperen ze weer normale snelheid ipv zo nerveus
Toch mooi altijd zo'n zwarte Bandit (en dan heeft ie z'n kuip nog[afbeelding]
Heb nu in twee jaar 10 duizend km met deze Bandit gereden maar eigenlijk nog nooit een beurtje gegeven. Dit weekend dus maar de bougies vervangen en luchtfilter gereinigd. Zit een K&N filter in maar deze was behoorlijk vuil. Daarna weer ingespoten met olie.
Nu binnenkort nog ff de olie en filter vervangen.
Waar zit dat relais? Ik heb ook van die zenuwachtige dingen... Iemand een linkje naar het juiste relais?
Waar zit dat relais? Ik heb ook van die zenuwachtige dingen... Iemand een linkje naar het juiste relais?
Dat was ook de inspiratieMooi hoor, leuke koplamp ook, zou er bijna mijn kuipje voor wegdoen
blok ziet er inderdaad snel uit met gepolijste koelribben, net een gsx1400.
Die kuip
Heb nu in twee jaar 10 duizend km met deze Bandit gereden maar eigenlijk nog nooit een beurtje gegeven. Dit weekend dus maar de bougies vervangen en luchtfilter gereinigd. Zit een K&N filter in maar deze was behoorlijk vuil. Daarna weer ingespoten met olie.
Nu binnenkort nog ff de olie en filter vervangen.
Dat plaatje is in ieder geval geen Mk1... Hij zit achter de linker achterkap, de voorste van de twee achterste blokjes. Als dat een beetje logisch klinkt
Volgens mij wisten ze het bij Haynes ook even niet meer, ze hebben voor het gemak bij puntje 4 en 5 het zelfde (see illustration) gezet terwijl er maar 1 foto staat waarop een locatie duidelijk is. En dat is inderdaad die bij puntje 5 hoort.Dat plaatje is in ieder geval geen Mk1... Hij zit achter de linker achterkap, de voorste van de twee achterste blokjes. Als dat een beetje logisch klinkt
YupDit is toch gewoon een standaard luchtfilterbox?[afbeelding]
Hmmm carburateurverwarming denk ik (optie). Geschakelde 12V?Nog een vraag; weet iemand waar deze stekker voor is? Zit onder de tank maar nergens op aan gesloten
Oh ja velgen polijsten moest ik ook nog doen, staat altijd wel strak
Blij meeMaar je hebt ook wel een mooie ruimte daar zeg om te klussen
ik denk de TPS (throttle position sensor)Nog een vraag; weet iemand waar deze stekker voor is? Zit onder de tank maar nergens op aan gesloten[afbeelding]
Haha ja zo zal het wel rap gaan jaVelgjes doen is niet zo moeilijk hoor, powerfile erop met de motor in de versnelling en de achterkant is met een kwartier gedaan
Dat plaatje is in ieder geval geen Mk1... Hij zit achter de linker achterkap, de voorste van de twee achterste blokjes. Als dat een beetje logisch klinkt
Elk lastonafhankelijk TWEEPOLIG relais zou moeten werken. Heb er één van een Triumph, schijnt, maar werkt prima.
Ow da's ook nog wel een goeie, lijkt ie inderdaad enorm op. Waarom je die niet aan zou sluiten?ik denk de TPS (throttle position sensor)
Hmm de linkpijp krijg je meestal gewoon bijgeleverd, zit bij de prijs in (althans, als je nieuw koopt). Elke uitlaat voor de Bandit 600 zal er één nodig hebben omdat hij standaard vastgelast zit.Haha ja zo zal het wel rap gaan ja
Die grote glimmende beschuitbus onder die rooie van mij moet ook ooit een keer plaats maken (deze originele valt volgens mij niet zo makkelijk korter te maken). Maar dan moet er ook weer een linkpijp bij en vind het dan allemaal maar duur worden. Vooral omdat het bij de 600 niet veel toevoegt aan de rijeigenschappen, het zou echt voor de looks (en sound natuurlijk) zijn.
En dan hebben de zaken die de rijeigenschappen wel verbeteren toch echt voorrang. Voorvering, stuur, nieuwe bandjes. Dus zou best nog wel eens even kunnen duren
Oké, toch maar eens mijn Haynes manual erbij pakken. Thanks!ik denk de TPS (throttle position sensor)
Ja inderaad. Of ik heb deze zonder het te merken losgetrokken toen ik de tank verwijderde toen ik mijn luchtfilter schoonmaakte.Ow da's ook nog wel een goeie, lijkt ie inderdaad enorm op. Waarom je die niet aan zou sluiten?
Ja dat is ook zo... misschien loop ik nog eens tegen een mooie aanbieding aan.Hmm de linkpijp krijg je meestal gewoon bijgeleverd, zit bij de prijs in (althans, als je nieuw koopt). Elke uitlaat voor de Bandit 600 zal er één nodig hebben omdat hij standaard vastgelast zit.
Check!Ben het wel met je eens dat in de categorie "merkbaar" een achterveer en stuur prioriteit zouden moeten hebben