Het bizarre R1100S topic deel III

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij mag je niet meer betalen dan 10.000 (incl BPM) euro voor een 1100 van een jaar oud met max 5000 km op de klok. ABS, handgripverwarming en kofferbeugels. Schrijven die dingen niet af of zo ? Bezoekje aan www.mobile.de doet wonderen en de BPM is minder dan 1500. Dus als je nou in Duitsland wat moois uitzoekt van rond de 8500.. Even een ex-demo scoren. Ze komen zo deze tijd weer vrij bij de handelaren.

Er staat een boxercup-replica op met 1500 km voor 7000. En ik heb wel een truukje voor de km stand.
Of deze:
Februari 2004, 6000 km alle opties voor 8100. Tja.. Dan rij je met een gele plaat voor minder dan 10.000 zo goed als nieuw rond.

BB, het lijkt er op dat ik zowel de katvervanger (Koen) als de eindpijp (R@ven) kwijt ben. Hoe staat t met de Staintune ?
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij mag je niet meer betalen dan 10.000 (incl BPM) euro voor een 1100 van een jaar oud met max 5000 km op de klok. ABS, handgripverwarming en kofferbeugels. Schrijven die dingen niet af of zo ? Bezoekje aan www.mobile.de doet wonderen en de BPM is minder dan 1500. Dus als je nou in Duitsland wat moois uitzoekt van rond de 8500.. Even een ex-demo scoren. Ze komen zo deze tijd weer vrij bij de handelaren.

Er staat een boxercup-replica op met 1500 km voor 7000. En ik heb wel een truukje voor de km stand.
Of deze:
Februari 2004, 6000 km alle opties voor 8100. Tja.. Dan rij je met een gele plaat voor minder dan 10.000 zo goed als nieuw rond.

BB, het lijkt er op dat ik zowel de katvervanger (Koen) als de eindpijp (R@ven) kwijt ben. Hoe staat t met de Staintune ?

Kan ze gaan bestellen als verder niemand wil dan ons 3-en :Y

mail me maar even als het een ''go'' is


Mochten andere S-rijders nog mee willen doen dan hoor ik het voor morgenavond , daarna sluiten we de voorinschrijving ;) van dit dus: Een :

RVS STAINTUNE SPORTS EXHAUST GIVING EXTRA BOOST IN HORSEPOWER AND TORQUE UP TO AT LEAST 8 UNITS EACH :Y

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Kosten:€ 1010,- minus je eigen set verkopen via marktplaats levert je voor rond de €600,- een compleet andere S op,Db nivo is geschikt voor Assense CRT dagen!!
 
Laatst bewerkt:
Klinkt goed, die staintunes. Mmmm, op zich wel zin in maar dan moet ik eerst mijn Laser setje kwijt en wat is de winst ten opzichte daarvan dan, qua horsepower. Zit er een chipje bij, nee toch? Komt die staintune direct op de uitlaatbochten, ofwel de catvervanger kan ik bij de laserset verkopen?(Al gechecked, domme vraag) Wil trouwens mijn mooie sound die ik nu heb niet kwijt. Hoe zit dat.

:]

 
Laatst bewerkt:
Volgens mij mag je niet meer betalen dan 10.000 (incl BPM) euro voor een 1100 van een jaar oud met max 5000 km op de klok. ABS, handgripverwarming en kofferbeugels. Schrijven die dingen niet af of zo ? Bezoekje aan www.mobile.de doet wonderen en de BPM is minder dan 1500. Dus als je nou in Duitsland wat moois uitzoekt van rond de 8500.. Even een ex-demo scoren. Ze komen zo deze tijd weer vrij bij de handelaren.

Er staat een boxercup-replica op met 1500 km voor 7000. En ik heb wel een truukje voor de km stand.
Of deze:
Februari 2004, 6000 km alle opties voor 8100. Tja.. Dan rij je met een gele plaat voor minder dan 10.000 zo goed als nieuw rond.

BB, het lijkt er op dat ik zowel de katvervanger (Koen) als de eindpijp (R@ven) kwijt ben. Hoe staat t met de Staintune ?

Hoe jij dat allemaal gefixed hebt :} :} :} maar dat is niks voor mij.
 
Heren heren heren ik heb een nieuwe op het oog ja ja en nog een mooie ook. kheb inmiddels als gemeeld naar de heren en wacht op hun reactie :

het gaat oom deze
full


bij bruggeman van 1-2004, 5000 km gelopen met ABS (toch wel fijn tussen die files door heb ik hard nodig, brede achterveld, zware dynamo 12 V aansluiten ( om mn bek te scheren, HVV en een kofferset eeeeeeeeeeeeen
in mijn ogen de mooieste kleur S die er in de handel is
ik hou u op de hoogte
 
Hoe jij dat allemaal gefixed hebt :} :} :} maar dat is niks voor mij.

Op 1e kerstdag op Mobile.de gekeken, paar printjes gemaakt. Langs gereden met bestelauto. Eerste was niets, veel schade. 2e was raak.. 1000 euro onder de vraagprijs bieden en erbij lachen en zeggen dat je hem voor dat bedrag onmiddelijk meeneemt en er tot je stomme verbazing 600 euro afkrijgen. Iedere pinautomaat in de buurt plunderen, papieren en motor in de bus zetten, naar huis rijden en de leukste kerst aller tijden hebben.

Van vriendin mocht ie niet onder de kerstboom... ;(

Mocht je er niet uitkomen wil ik je wel helpen. Heb op t moment toch tijd genoeg.


Heren heren heren ik heb een nieuwe op het oog ja ja en nog een mooie ook. kheb inmiddels als gemeeld naar de heren en wacht op hun reactie :
bij bruggeman van 1-2004, 5000 km gelopen met ABS (toch wel fijn tussen die files door heb ik hard nodig, brede achterveld, zware dynamo 12 V aansluiten ( om mn bek te scheren, HVV en een kofferset eeeeeeeeeeeeen
in mijn ogen de mooieste kleur S die er in de handel is
ik hou u op de hoogte

Absoluut de mooiste, zeker als je de wielen en de kapjes van de RAW mee laat spuiten. Er was er een op de meeting. Zow, wat zag dat ding er mooi uit !

ABS ga je zeker geen spijt van krijgen. Het grijpt alleen in als het echt nodig is en de bekrachtiging is cool. Ik hoefde er eigenlijk helemaal niet aan te wennen. Zware dynamo is standaard bij ABS. Geen handvatverwarming ?

Wat kost ie ? 10-11 K zou ik zeggen. Met garantie.


@Winner

Sound wordt veel beter dan die van Laser volgens de duitse vrinden van het S-boxer forum. Het is trouwens te verminderen met inserts. Met inserts kom je op 90 DbA. Zonder... Brrr...

Chip is er niet bijgeleverd. Maar je wil toch je motor chippen, zelfs zonder aanpassingen. Die dingen lopen zo arm.... Als je er een K&N instopt en een katvervanger gebruikt maak je naar mijn idee de dingen stuk.

Je Laserset raak je vrij makkelijk kwijt. BB binnen 4 dagen op marktplaats, ik binnen paar weken hier op MF.

@Girl:

Hoe is t eigenlijk afgelopen met jou knipperwaarschuwingsinstallatie mbt het EVO3 ? Ben toch wel benieuwd hoe het is opgelost en wat de storing was...


Buiten dat hebben we dus een koppeling die uitbreekt, een koppeling-slave cylinder die is gaan lekken, een gaskabel/choke probleem en wat afstellingsprobleempjes...

Kan slechter ?

:W

 
Laatst bewerkt:
Gaan we trouwens ook nog zo'n inkoopaktie doen bij Ohlins ? Die krengen zijn ECHT duur... Maar ik wil ze wel... Moeten toch ergens de belachelijke marge eraf krijgen.. Vaak 50%. Gewoon dealerschap aanvragen is een optie ?
 
@Bozzma: als ik die katvervanger van jou over neem (in eerste instantie met de standaard pijpen), wat adviseer jij me nog meer om te doen, behalve een andere chip? (dus luchtfilters ed)
 
ik rij principi-jeel niet meer op die brommer van jou :( :( :( :( :(



:+

Princi-dinges???? Iedereen heeft zijn prijs..... })


hoveel wil je toeleggen ?

zie je wel..... ;)

Maaruh....vvo (vuile vieze overloper), sinds wanneer is :9~ zwart :9~ niet meer de mooiste kleur?? Ik vind die honda echt een hele mooie fiets, maar moet er niet aan denken, zo'n ketting.... :+

Vogel was hier op de meeting met ook zo'n blauwe, van VH, echt een mooi ding.
 
Mavtri, die blauwe kleur is life idd erg mooi, doelend op die van dhr. Vogel.
Verder vind ik personlijk de antraciet/okergeel combi het mooiste, deze kleurstelling was ook eventjes vertegenwoordigd op het treffen.
Bij VanHarten stond er weer eentje, en de verleiding was erg groot, echter onze plannetjes mbt een bouwkavel en zelf bouwen lijken in een stroomversnelling terecht gekomen, dus een andere bike zit er voorlopig niet meer in. Ik vind wel troost bij de dempers van Bozz en de andere projectjes aan mijn S(enior).

In ieder geval Mavtri, succes met onderhandelen.

 
Zo lang geleden maar hier zijn we dan weer.
Ook hier wil ik mijn bmw te koop aanbieden
Het is een zwarte r1100s uit 1999.
Hij heeft 12000km gelopen.(is bij dealer na te vragen)
Heeft andere uitlaten-gechipt-witte knipperlichten andere stuurhelften-andere kuipruit brede achtervelg.
Net 12000km beurt gehad
Deze bmw is snel en loopt echt bijzonder goed.
Motor verkeert in absolute nieuwstaat.
Kun je bij bulleke navragen die kent mij en de bmw goed en rijd er ook wel eens op.
Weet je iemand die intresse heeft laat hem dan bellen naar 0611303476
Groetjes : boedhaman
 
Laatst bewerkt:
Zo lang geleden maar hier zijn we dan weer.
Ook hier wil ik mijn bmw te koop aanbieden.
Het is een zwarte r1100s uit 1999.
Hij heeft 12000km gelopen.(is bij dealer na te vragen)
Heeft andere uitlaten-gechipt-witte knipperlichten andere stuurhelften-andere kuipruit.
Net 12000km beurt gehad
Deze bmw is snel en loopt echt bijzonder goed.
Motor verkeert in absolute nieuwstaat.
Kun je bij bulleke navragen die kent mij en de bmw goed en rijd er ook wel eens op.
Weet je iemand die intresse heeft laat hem dan bellen naar 0611303476
Groetjes : boedhaman

ruilen voor een 1000RR :+
 
Heren heren heren ik heb een nieuwe op het oog ja ja en nog een mooie ook. kheb inmiddels als gemeeld naar de heren en wacht op hun reactie :

het gaat oom deze
(Afbeelding)

bij bruggeman van 1-2004, 5000 km gelopen met ABS (toch wel fijn tussen die files door heb ik hard nodig, brede achterveld, zware dynamo 12 V aansluiten ( om mn bek te scheren, HVV en een kofferset eeeeeeeeeeeeen
in mijn ogen de mooieste kleur S die er in de handel is
ik hou u op de hoogte

Bruggeman ???
Da's ongeveer 300 meter van mijn huis vandaan. Als je trek in koffie hebt... :-)
Mocht je niet slagen, rijd dan ff langs motorport Hillegom. Is naast BMW ook honda dealer. Ik weet niet of ze wat hebben, maar het is vlakbij; en ik heb er altijd erg leuke inruilprijzen kunnen krijgen. KS komt er ook vandaan.

Greetz, ZXR
 
Koen, ik denk dat je er wel bent met je genoemde mods. Je kan er nog een K&N filtertje instoppen als je toch de computer uit de fiets aan het peuteren bent. Dat moet ook iets schelen. Maar dan ben je er wel. Daarna wordt het duuuuur..

Carbon snorkel,
Nokkenassen
1150 zuigers met hoge compressie
koppen flowen
Grotere kleppen
balanceren van de krukas
gasklephuizen met grotere diameter....

Je kan het aardig gek maken. Bedenk wel dat hoe meer aanpassingen je doet, hoe
hoger het toerental komt te liggen van de powerband.

@Boedha, wat ga je kopen ?
 
Kan ze gaan bestellen als verder niemand wil dan ons 3-en :Y

mail me maar even als het een ''go'' is


Mochten andere S-rijders nog mee willen doen dan hoor ik het voor morgenavond , daarna sluiten we de voorinschrijving ;) van dit dus: Een :

RVS STAINTUNE SPORTS EXHAUST GIVING EXTRA BOOST IN HORSEPOWER AND TORQUE UP TO AT LEAST 8 UNITS EACH :Y

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Kosten:€ 1010,- minus je eigen set verkopen via marktplaats levert je voor rond de €600,- een compleet andere S op,Db nivo is geschikt voor Assense CRT dagen!!

Dus............... 3 stuks blijven het dan
Zal ze morgen bestellen Altrecht en Bozzma
Levertijd en betalingscondities zal ik jullie mailen via hotmail.

@Mavtri: morgen ga ik een K-rekje halen bij Motoport Hillegom, ik kijk er wel even voor een S met ABS en vingerbbq

Oh ja, alles mag aan de S om sneller te maken ,maar een K1200Rs brandstofpomp wordt hartelijk afgeraden,anders............BOEM :(
 
bb ben zelf veel te zuinig op mijn motor om er iemand op te laten rijden.
Oke met uitzondering van bulleke want dat zit wel safe maar heb jij dat dan niet want je stuurt wel iemand anders met veel geld oppad.
Moet er niet aan denken dat ze hem platleggen. :N
 
bb ben zelf veel te zuinig op mijn motor om er iemand op te laten rijden.
Oke met uitzondering van bulleke want dat zit wel safe maar heb jij dat dan niet want je stuurt wel iemand anders met veel geld oppad.
Moet er niet aan denken dat ze hem platleggen. :N

even apeldoorn bellen dan............. ;)
 
@Bozzma: ik heb de lambda sondedraden doorgeknipt, anders kreeg ik de uitlaat er niet onder vandaan

Die sonde is toch alleen voor kat.afstelling?

m.a.w. weg halen is ook goed??

(hoop ik) })
 
Ja zeggen ze allemaal hè o ne maar als er iets gebeurt dan komt dat wel goed.
Tot het moment daar is dat er echt iets is en er geld moet komen dan zijn er veel niet thuis en kan je daar weer over gaan liggen vechten.
Bij mij rijd er in principe niemand op mijn motor en ik ook niet op iemand anders zijn motor of het moet niet anders kunnen. voorkom je een hoop narigheid mee.
 
Damn BB, da's niet zo mooi.
Ook al heb je geen katalysator meer, dan nog houdt de lambda sonde (snuffelaar) de uitlaatgassen in de gaten en geeft een signaal aan je motormanagement wanneer er eventueel bijgeregeld moet worden. |(

Je had hem er gewoon uit kunnen draaien, heb ik ook al 2 x moeten doen.
-O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan