Het bizarre R1100S topic deel III

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat dat wiebelen een beetje komt doordat jouw Boxercup-replica iets meer voorover staat ? Dan heb je dat iets meer.

huh wiebelen? 2005 replica heeft toch ook een iets langere voorvork (gs?)

Ik dacht dat je bij normale belasting / rijden de veerconstate zacht is en bij knallen / meer belasting hij steeds harder wordt?
 
nou ik ben vanmiddag ook even weg geweest voor een s-je nu nog even kijken of we er aan uit kunnen komen qua prijs en dan...... :) :) :)
 
Heeft Mavtri nou al een S? En zo ja.... bij welke is de knoop doorgehakt.. :?

Ik wil heel graag hoera roepen... applaus, gefeliciteerd enzo... maar begrijp nog niet helemaal of the deal done is...
MAVTRi heeft nog geen S girl ik laat eerst even alle spanningen zakken en dan kom ik met een vervolgplan.
Voorlopig ook de deal met boedhaman in de ijskast gezet.
 
wiebele is ook een tegroot woordt,puggi.je voelt hem een beetje,meer niet.en dan praat ik over en niet alle beste wegen,ik rij veel in belgie.in assen op de baan ,strak asvalt had ik nergens geen problemen mee.en als je ze toch hebt liggen,zet ze er dan onder .je gaat er altijd op voor uit.en inderdaad bozzma de mijne staat iets meer op zijn kop.
 
Mavtri, we kunnen wel eens gaan kijken bij de oosterburen ? Wie weet kan er dan wel een T-spark met Evo3 vanaf ? Of een mooie Replica ?

Laat eens weten wat je budged is. Ik kan transport wel regelen. En invoer ook.
 
wiebele is ook een tegroot woordt,puggi.je voelt hem een beetje,meer niet.en dan praat ik over en niet alle beste wegen,ik rij veel in belgie.in assen op de baan ,strak asvalt had ik nergens geen problemen mee.en als je ze toch hebt liggen,zet ze er dan onder .je gaat er altijd op voor uit.en inderdaad bozzma de mijne staat iets meer op zijn kop.

Oke , bedankt voor het advies.
 
Mavtri, we kunnen wel eens gaan kijken bij de oosterburen ? Wie weet kan er dan wel een T-spark met Evo3 vanaf ? Of een mooie Replica ?

Laat eens weten wat je budged is. Ik kan transport wel regelen. En invoer ook.

vriendelijk bedankt voor je aanbod Bozzma maar zoals het er nu naar uit ziet ga ik heeeel goed kijken voor ik weer iets aanschaf want elke 8 maanden iets nieuws begin ik een beetje beu te worden van mijzelf
 
EUR 7.999

full



Daten:
1085 ccm, 11.000 km, 72 kW (98 PS), EZ: 04/03, TÜV: 04/07, blau-metallic, Benzin, Kardan,

Besonderheiten:
ABS, Katalysator, Elektrostarter, Scheckheftgepflegt

Beschreibung:
NEUZUSTAND!!!!!! incl. ABS, Griffheizung, Finanzierung auch ohne Anzahlung möglich


En dan komt er nog 1500 bij voor invoeren.

EUR 8.990
MwSt. ausweisbar
Daten:
1100 ccm, 10.000 km, 72 kW (98 PS), EZ: 09/04, TÜV: 10/06, blau-metallic, Benzin,

Besonderheiten:
ABS

Beschreibung:
Pazifikblau, Doppelsitzbank, ABS Teilintegral, Komfortlenker m. Hoher Scheibe, Heizbare Griffe,Soziusabdeckung, inkl. Garantie

Händler:
BMW Motorradzentrum Bremen
Borgwardstraße 4-6
D-28279 Bremen

En dan pingelen he ? Maar dan heb je een zo goed als nieuwe motor onder de 10k
 
Laatst bewerkt:
huh wiebelen? 2005 replica heeft toch ook een iets langere voorvork (gs?)

Ik dacht dat je bij normale belasting / rijden de veerconstate zacht is en bij knallen / meer belasting hij steeds harder wordt?

Wiebelen(pendelen) te veel uitgaande demping aan de achterzijde kan daar voor zorgen
 
Wat is HIER aan de hand ?

Ga Spider maar eens contacten over ene Alias ?

B|

Of ik vat t verkeerd op. Wat wel logisch zou zijn... Want an sich is de tekst positief...
 
Ik voel me buitengesloten...

:?


B|

Ik ga maar vragen of ze iedereen kicken... Dan heb ik mijn topic lekker voor mezelf..

-O-
 
Jij probeert gewoon ons topic weer vol te krijgen dat je weer kan piepen dat het gesloten moet worden...

B|

of toch niet ?

:?

Pagina 31 gaat nergens over !
 
Laatst bewerkt:
Jij probeert gewoon ons topic weer vol te krijgen dat je weer kan piepen dat het gesloten moet worden...

B|

of toch niet ?

:?

Pagina 31 gaat nergens over !


jawel hoor, alleen weet jij de link niet

wordt vervolgd...... 8-)


Heb Vertrouwen,Heer Bozzma, heb vertrouwen met een hoofdletter V 8-)
 
Jij probeert gewoon ons topic weer vol te krijgen dat je weer kan piepen dat het gesloten moet worden...

B|

of toch niet ?

:?

Pagina 31 gaat nergens over !

Hmmm bij mij staat pagina 12.... ik ga voor 50 posts per pagina... en inderdaad... uitleg volgt over een paar dagen... is echt leuk.. maar moet nog even stil blijven.. :X
 
Hmmm bij mij staat pagina 12.... ik ga voor 50 posts per pagina... en inderdaad... uitleg volgt over een paar dagen... is echt leuk.. maar moet nog even stil blijven.. :X

Hoi, we hebben elkaar vandaag gesproken op Fighterama, laat je nog even weten waar je onze foto's post. Plaats van mij graag alleen de achterkant met MFsticker, stuur de voorkant maar via de mail. Thanks in advance!
;) Was wel een geslaagd middagje!
 
Hoi, we hebben elkaar vandaag gesproken op Fighterama, laat je nog even weten waar je onze foto's post. Plaats van mij graag alleen de achterkant met MFsticker, stuur de voorkant maar via de mail. Thanks in advance!
;) Was wel een geslaagd middagje!

Hmmm heb hem net gepost op de pagina in de streetfighter sectie... en ook nog degene die je bedoelde ook.. O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan