Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Als je de koppeling te zwaar vindt, kun je een Muller power clutch overwegen. Die zorgt ervoor dat je minder kracht nodig hebt om de koppeling te bedienen.
Zelf vind ik het wel wat hebben, zo'n zware koppeling. De meeste bekenden die er een keer in knijpen, verwachten niet dattie zo zwaar gaat en als ze er dan in knijpen, beweegt de hendel nauwelijks, haha.
P.s. wie is Greta? Zat die sticker er al op?
Op het Buell forum adviseren ze 20W50 dus zit je goed wat dat betreft.Vanmiddag oliewissel gedaan en bougies vervangen. Van half 1230 tot 1800 bezig geweest. Niets is bereikbaar, bougie afgebroken, een simpele bougiekabel op de bougie duwen lukte niet, ... Gek werd ik er van!
Wat me opviel was dat er eigenlijk redelijk weinig olie uit het blok kwam. Vorige eigenaar deed er 10w40 in dacht ik, omdat hij andere olie volgens hem te dik zou zijn om tot bovenaan in de cilinders te komen?
Nu gewoon 20w50 erin en het valt op hoeveel "smoother" hij loopt.
Wat me wel opvalt is dat het blok van achter het frame links enorm zoemt. Benzinepomp ofzo?
Ik zei al dat de achterste bougie een rotklus is. Op BuellXB.com en Badweatherbikers en ukbeg.com staan verschillende how-to om het je zo makkelijk mogelijk te maken. Met name UKBEG en BuellXB.com vind ik zelf prettige, informatieve fora.
O, dat is apart, met de voorste heb ik nog nooit problemen gehad.
Fijn dat de achterste is meegevallen. Dat je Torx-sleutel niet past, is ook gek, boutjes wellicht niet helemaal fris meer?
Wat me wel opvalt is dat het blok van achter het frame links enorm zoemt. Benzinepomp ofzo?
Peil je wel correct? Peilstok nog goed?Kan er mij iemand het volgende verklaren:
Iedereen schrijft 2.4 liter 20w50 voor. Ik doe dat, en die blijft zeggen dat hij op de absolute minimum staat. Dat kàn toch niet?
Moet ik nu tegen beter weten in wat er wordt voorgeschreven extra olie opgieten? Zeer eigenaardig hoor.