jow,
Heb nu zelf een buell X1 lightning uit 2000, met toen ik hem kocht nog geen 18.000km op de teller, 6 maanden geleden gekocht.
begin zeker wat problemen gehad, waarvan ik vermoed dat het kwam door stukje achterstallig onderhoud, cq lange stilstand, en het gebruik van metrisch gereedschap, en niet amerikaanse maten (inbusbouten waarvan koppen mishandeld waren..)
qua sturen heb ik nog nooit een fijnere fiets gehad, het is een echte gooi en smijt fiets voor op de dijkjes, en ook prima voor klaverblaadjes.
het is geen fiets voor topsnelheden, bij 190km/h knalt de toerenbegrenzer er hard in.(bij mij dan)
het is een fiets met veel trillingen in het stuur-> dooie handen gevoel, is prima op te lossen met stuurgewichten...
uiteindelijk is het een niet een 1000 uit 1 verpakking motor, geen japanner of duitse degenlijkheid,maar een motor die met een beetje liefde, echt wel betrouwbaar is.
dat is mijn gevoel iig na de eerste 1000km met trammelant, nu erna 2500 km er mee gereden zonder een enkel probleem.
ik merk nu omdat ik de buell steviger aan de tand voel, dat mijn voorvering een beetje te slap is, maar hyperpro heeft daar andere veren voor, dus dat is een iets wat ik zeker ga doen.
beste advies is, stap er eens op en ga rijden.
en ik vind een tuber mooier als de nieuweren....
ben een happy buell-rijder.
succes
Heb nu zelf een buell X1 lightning uit 2000, met toen ik hem kocht nog geen 18.000km op de teller, 6 maanden geleden gekocht.
begin zeker wat problemen gehad, waarvan ik vermoed dat het kwam door stukje achterstallig onderhoud, cq lange stilstand, en het gebruik van metrisch gereedschap, en niet amerikaanse maten (inbusbouten waarvan koppen mishandeld waren..)
qua sturen heb ik nog nooit een fijnere fiets gehad, het is een echte gooi en smijt fiets voor op de dijkjes, en ook prima voor klaverblaadjes.
het is geen fiets voor topsnelheden, bij 190km/h knalt de toerenbegrenzer er hard in.(bij mij dan)
het is een fiets met veel trillingen in het stuur-> dooie handen gevoel, is prima op te lossen met stuurgewichten...
uiteindelijk is het een niet een 1000 uit 1 verpakking motor, geen japanner of duitse degenlijkheid,maar een motor die met een beetje liefde, echt wel betrouwbaar is.
dat is mijn gevoel iig na de eerste 1000km met trammelant, nu erna 2500 km er mee gereden zonder een enkel probleem.
ik merk nu omdat ik de buell steviger aan de tand voel, dat mijn voorvering een beetje te slap is, maar hyperpro heeft daar andere veren voor, dus dat is een iets wat ik zeker ga doen.
beste advies is, stap er eens op en ga rijden.
en ik vind een tuber mooier als de nieuweren....
ben een happy buell-rijder.
succes
Laatst bewerkt: