Het CBR1000RR Fireblade topic deel 15

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat waren de oertopics :P :} *O*

oerman.jpg



oertijd_computer_print.jpg
 
Ben ik nou de eerste met 3 topics achter z'n naam :? , of is al iemand mij voor geweest?

Vind het helemaal niet erg, heb er nu tenminste lekker de tijd voor om weer iedere avond achter het beeldscherm te zitten *O* .
Samen met MaRRio deel je de eer. :}

Ik stel voor je te benoemen tot chief executive topicator, kortweg CET. MaRRio is dan CET bd, de bd topicators met twee topic zijn dan ET bd (hmmmm B| ) en Speeds is dan T bd.

Goed begin te brabbelen ga maar eens slapen. Met een deel 15 open zal dat lukken. :+
 
Hier baal ik van, schaam me kapot. '( Vanavond rond 19.00 nog gekeken en waren we nog op 2420 of zoiets, en het ging de laatste dagen zo traag. Moest naar een verjaardag en had niet verwacht dat voor 24.00 uur de 2500 al bereikt zou worden. '( |(


-O- -O- -O-

Shit
 
Hier baal ik van, schaam me kapot. '( Vanavond rond 19.00 nog gekeken en waren we nog op 2420 of zoiets, en het ging de laatste dagen zo traag. Moest naar een verjaardag en had niet verwacht dat voor 24.00 uur de 2500 al bereikt zou worden. '( |(


-O- -O- -O-

Shit
volgende is voor jou mate :)
 
Hier baal ik van, schaam me kapot. '( Vanavond rond 19.00 nog gekeken en waren we nog op 2420 of zoiets, en het ging de laatste dagen zo traag. Moest naar een verjaardag en had niet verwacht dat voor 24.00 uur de 2500 al bereikt zou worden. '( |(


-O- -O- -O-

Shit
Jij mag voor deeltje 16 en 17 gaan :Y . Was het vast een saaie :Z verjaardag dat je nu al thuis bent.
 
Hier baal ik van, schaam me kapot. '( Vanavond rond 19.00 nog gekeken en waren we nog op 2420 of zoiets, en het ging de laatste dagen zo traag. Moest naar een verjaardag en had niet verwacht dat voor 24.00 uur de 2500 al bereikt zou worden. '( |(


-O- -O- -O-

Shit
Ah joh, shit happens, pak je toch deeltje 16 op ;)
 
Jij mag voor deeltje 16 en 17 gaan :Y . Was het vast een saaie :Z verjaardag dat je nu al thuis bent.


Ik vind dit echt K#T, had alles al klaarstaan. Afgelopen week(en) 1-2 pagina's per dag. Dacht nog, moet ik deel 15 vast aanmaken? Ben een paar uurtjes weg zal wel meevallen, trekken ze verdorie een eindsprint van heb ik jou daar. |(

Waren eigelijk 2 verjaardagen, mijn beste vriend en mijn beste vriendin (niet de vriendin) dus ben op twee plaatsen geweeest. Het echte feestje houden ze nog.
 
Ik vind dit echt K#T, had alles al klaarstaan. Afgelopen week(en) 1-2 pagina's per dag. Dacht nog, moet ik deel 15 vast aanmaken? Ben een paar uurtjes weg zal wel meevallen, trekken ze verdorie een eindsprint van heb ik jou daar. |(

Waren eigelijk 2 verjaardagen, mijn beste vriend en mijn beste vriendin (niet de vriendin) dus ben op twee plaatsen geweeest. Het echte feestje houden ze nog.

De herfst en winter komen eraan, en geloof me het kan dan slechts 2 a 3 weken duren en we zijn weer aan een nieuw deel toe *O* .......... je topicatorschap komt heus wel ;)


en dan in geval van twijfel open je gewoon een nieuw deel bij 2410 posts ofzo.......we lullen het dan wel vol tot 2500 8-)

In elk geval snap je wel dat het een hele verantwoordelijkheid (en eer :} ) is om dit geweldige topic te beheren :P *O*
 
De herfst en winter komen eraan, en geloof me het kan dan slechts 2 a 3 weken duren en we zijn weer aan een nieuw deel toe *O* .......... je topicatorschap komt heus wel ;)


en dan in geval van twijfel open je gewoon een nieuw deel bij 2410 posts ofzo.......we lullen het dan wel vol tot 2500 8-)

In elk geval snap je wel dat het een hele verantwoordelijkheid (en eer :} ) is om dit geweldige topic te beheren :P *O*

Had ik dat maar vast gedaan ja, maar ja dan zit die tractor er weer als eerste in te posten en dat wil je ook voorkomen. :+
 
full



Zo ik ben weer uit de hoek. Wachten tot deel 16 dan maar weer. Het was wel een eindsprintje geloof ik he, valt nu al weer stil :+
 
Op zondag 17 september 2006 23:29 schreef Brander het volgende:Ik lees met veel interesse je verhandelingen over vering en alles wat ermee te maken heeft. Ben altijd nieuwsgierig hoe dingen werken en hoe je bijvoorbeeld aan een band ziet wat of hoe met de vering. Dat maakt de posts dus alleen maar interessanter

Zie ik nu goed dat jullie met Dunlop Qualifiers rijden? Zo ja wat is jullie ervaring?
Ik rijd er zelf mee op de OBW en vindt dat ze heel natuurlijk/ makkelijk sturen.

Veringkennis overbengen per forum werkt niet. Wel kan het handig zijn er een basis instelling te vinden en daarmee verder te werken.

Gisteren was goed dagje. Nieuwe shock werkte goed op openbare weg, maar in de eerste sessie (met groep2 cursisten) bleek al dat de rebound veel te zacht stond. In de 2e sessie (groep4) bleek de rebound nog onvoldoende en begon de band een beetje te tekenen.

Daarna veel instellingen aangepast en ook verbeterd om de laatste sessie in groep 4 eens echt gas te geven. Helaas veel problemen als doorslaan op verschillende plekken op het circuit. Band was ook opgevroten op zo'n 3 cm van de rand. Normaal duidt dat op teveel ingaande demping; in dit geval op een te licht veer waardoor de shock helemaal doorslaat en de band alle energie moet opnemen.

Deze winter dus de veer wisselen en rebound bereik wat laten verruimen.


Aanrader dus voor iedereen, mits je meteen de shock laat aanpassen op jouw gewicht....


Raceteam rijdt overigens met 209GP banden. Rare maat (60% hoogte) en niet handig voor op straat ivm lange opwarmtijd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan