Als je de lijnen van het plaatje ziet, heeft de nieuwe bocht en grotere radius. Lijkt erop
Als je de lijnen van het plaatje ziet, heeft de nieuwe bocht en grotere radius. Lijkt erop
Als je naar de grafiek lijkt zie je ook wat interessants bij de Hunsenrug en GT chicane: je topsnelheid is daar bijna gelijk met de oude en nieuwe lay-out, terwijl je zou verwachten dat ie hoger zou zijn. De radius van de luyendijk is groter geworden en je ingangssnelheid is duidelijk hoger, je ziet duidelijk dat de groene lijn snel afplat waar de blauwe lijn scherper stijgt.
Dus je bent pony's kwijt of de luchtweerstand is hoger. Wat waren de buitentemperaturen? Was de blauwe lijn toevallig tijdens de hittegolf vorig jaar een de groene lijn met 15 graden? Koude lucht heeft een hogere weerstand, daarom rijd je auto in de zomer iets (maar meetbaar) zuiniger op de snelweg dan in de winter.
Maar de Hugenholz is nu heel anders: in de data zie je dat je veel eerder op het gas gaat, terwijl de topsnelheid op hetzelfde moment gelijk is, dat is niet verklaarbaar met bovenstaande redenatie.Dat de top hetzelfde bij Hunsenrug is simpel, op het punt waar ik voorheen remde stuur je nu in naar links dus word je snelheid niet hoger, maar blijft wel hoger over een langere periode.
Nuttige info, morgen ga ik ook naar Zolder voor een niveau 2 training. Dus voor 08:00 aankomen heeft echt geen zin?
Dit staat in de e-mail:
"U rijdt met de motor door naar het einde van het pitlane gebouw en u meldt zich tussen 07u00 en 08u30 aan in box 34-35. Er is hier een aparte balie voor
de cursisten vanNiveau 2 en ART. De balie bevindt zich recht voor uwanneer u de pitbox binnen komt."
Technische controle zou vanaf 08:00 zijn anders.
Ik ga op hetzelfde punt op het gas alleen vanaf een iets lagere snelheid en in de oude blauwe lijn zit wat raars. Hick-up in de gps?Maar de Hugenholz is nu heel anders: in de data zie je dat je veel eerder op het gas gaat, terwijl de topsnelheid op hetzelfde moment gelijk is, dat is niet verklaarbaar met bovenstaande redenatie.
Bekijk bijlage 1519355
Dit heb ik zelf vorige week ook meegemaakt. Me (ZX-6R 2003, volledig standaard) vs S1000RR volledig circuittrim. In de bochten haalde ik hem steeds in maar op rechte stukken kwam hij steeds keihard voorbij zuilen. Na een paar keer was ik het zat en gebaarde ik hem achter mij te blijven. Na afloop sessie gaf hij aan al een tijd niet gereden te hebben en het toch wel prettig vond een paar rondjes achter me te hebben gereden.De post die jij quotte ging over pk-verschillen, voor de duidelijkheid: als jij degene bent op een pk-monster en je wordt ingehaald door een motor met weinig/minder pks, kun je veel beter erachter blijven en aanhaken in plaats van die ander in de weg te gaan rijden door diegene op het rechte stuk terug te pakken. Waarschijnlijk zat diegene al een lange tijd achter je te wachten tot een veilig moment om in te halen wat lastig is als je moet opboksen tegen al die pks ook al ben je veel sneller.
Die hickup zie ik vaker in jouw grafiekIk ga op hetzelfde punt op het gas alleen vanaf een iets lagere snelheid en in de oude blauwe lijn zit wat raars. Hick-up in de gps?
Breek me de bek niet open. Ik heb afgelopen jaar ook twee keer gebaard. Best wel frustrerend.Dit heb ik zelf vorige week ook meegemaakt. Me (ZX-6R 2003, volledig standaard) vs S1000RR volledig circuittrim. In de bochten haalde ik hem steeds in maar op rechte stukken kwam hij steeds keihard voorbij zuilen. Na een paar keer was ik het zat en gebaarde ik hem achter mij te blijven. Na afloop sessie gaf hij aan al een tijd niet gereden te hebben en het toch wel prettig vond een paar rondjes achter me te hebben gereden.
Maar het blijft lastig met 1000 en 600 (en lichter) door elkaar.
Die hoosbui was echt niet relaxed maar jij knalt er nog aardig hard doorheen! Ik had DRC2s en in principe gaat dat wel in de regen, maar ik had de bandenspanning voor deze sessie verlaagd naar de droogweerstand en dat ging dus voor geen meter, op eieren rijden.mooi screenshot nog van jouw vandaag lennart
Klein filmpje van vandaag op nat zandvoort:
Bekijk bijlage 1520383
Zo ik heb mijn momentje ook weer gehad met 140 km/h over een op het circuit gewaaide apex pion heen
Zo ik heb mijn momentje ook weer gehad met 140 km/h over een op het circuit gewaaide apex pion heen
Zo ik heb mijn momentje ook weer gehad met 140 km/h over een op het circuit gewaaide apex pion heen
De tering, dan heb je geluk gehad!
Kijk dat mag ook wel eens gezegd worden.
mn maatje zat met een vergelijkbaar probleem en kreeg ook een mooie oplossing. Wist trouwens niet dat Ferry hier Fast Forward was.