Het circuit op met .... Algemeen Circuitdagtopic

En veel mensen melden zich alleen als ze een negatieve ervaring hebben.. daarom heb je aan al die online recensies ook nooit zo heel veel.

Ik ken ook gastenboeken van specifieke sites die alleen maar vol staan met overdreven positieve feedback. Dat is ook altijd weer bijzonder. Ik noem even geen namen. Dat heb ik elders al gedaan _O-
 
Op zolder is en blijft elke sessie een inhaal race. Als je daar niet vlot door de mensen komt zit je continue vast achter mensen. Je leert er wel inhalen van, maar actie is prima snelheid verschil is groot zat. Persoon had er geen last van want hij kon gewoon insturen, prima actie.
 

Altijd leuk, jezelf vinden bij een onboard filmpje van een ander ;)
Vanaf 5:30 in de verte te zien op de fzr600
Camera zit op een gsxr
Ik zie ook een aantal mensen de Villeneuve chicane afsnijden over het groene vlak (5:40). Is dit een gevolg van het nieuwe asfalt? Heb het namelijk nog nooit eerder gezien...
 
Ik zie ook een aantal mensen de Villeneuve chicane afsnijden over het groene vlak (5:40). Is dit een gevolg van het nieuwe asfalt? Heb het namelijk nog nooit eerder gezien...

Nee die gaat gewoon recht door het rijden op zolder is niks anders. Alleen meer grip en de eerste linkse is nou hobbel vrij. Alleen zit en nu een bult voor de eerste rechtse die er eerst niet zat. Heb je verder weinig last van maar goed ik hoop niet dat de baan nu al aan het verzakken is 🤔.
 
Hallo allemaal :W
Hier nog mensen die 22 juli naar Assen gaan?
eventueel mensen uit Utrecht/flevoland/noord holland die een aanhanger willen delen?
Ik heb er geen. Kan er een huren voor een paar tientjes, dan zou er iemand mee kunnen. Of heb jij een aanhanger en nog een plek erbij dan delen we de brandstof.
 
Gisteren voor de eerste keer op Zandvoort geweest. Man wat een gave baan :}
Alleen reden wij hem dus wel met chicane?? Ik reed zelf ook eerste keer rechtdoor omdat ik het niet had verwacht. Bij een andere groep was de sessie zelfs stil gelegd omdat sommige gewoon continu rechtdoor tussen de pionnen vlogen:')goed bezig
Ook denk ik nog nooit zoveel rode vlaggen gezien over heel de dag.. Zelf ook nog flink liggen stoeien met een paar 1000cc's waarmee het continu inhalen in de bocht en hun mij weer op pk's voorbij vlogen was. Hierdoor te enthousiast/rare lijnen gaan rijden en een netniet high sidertje had, bleef er gelukkig nog opzitten :9

Nu alles weer klaar maken voor 2 dagen Ecuyers dit weekend *O*
 
Gisteren voor de eerste keer op Zandvoort geweest. Man wat een gave baan :}
Alleen reden wij hem dus wel met chicane?? Ik reed zelf ook eerste keer rechtdoor omdat ik het niet had verwacht. Bij een andere groep was de sessie zelfs stil gelegd omdat sommige gewoon continu rechtdoor tussen de pionnen vlogen:')goed bezig
Ook denk ik nog nooit zoveel rode vlaggen gezien over heel de dag.. Zelf ook nog flink liggen stoeien met een paar 1000cc's waarmee het continu inhalen in de bocht en hun mij weer op pk's voorbij vlogen was. Hierdoor te enthousiast/rare lijnen gaan rijden en een netniet high sidertje had, bleef er gelukkig nog opzitten :9

Nu alles weer klaar maken voor 2 dagen Ecuyers dit weekend *O*

Bij wie reed je dan?
Hoorde juist dat iedereen zonder GP chicane reed?
 
Hallo allemaal :W
Hier nog mensen die 22 juli naar Assen gaan?
eventueel mensen uit Utrecht/flevoland/noord holland die een aanhanger willen delen?
Ik heb er geen. Kan er een huren voor een paar tientjes, dan zou er iemand mee kunnen. Of heb jij een aanhanger en nog een plek erbij dan delen we de brandstof.
ik heb mijzelf met 2 vrienden ingeschreven! 2 in "Light" en 1 in Medium -
gaan op eigen gelegenheid (Drenthe, dus dichtbij) :W
 
Gisteren voor de eerste keer op Zandvoort geweest. Man wat een gave baan :}
Alleen reden wij hem dus wel met chicane?? Ik reed zelf ook eerste keer rechtdoor omdat ik het niet had verwacht. Bij een andere groep was de sessie zelfs stil gelegd omdat sommige gewoon continu rechtdoor tussen de pionnen vlogen:')goed bezig
Ook denk ik nog nooit zoveel rode vlaggen gezien over heel de dag.. Zelf ook nog flink liggen stoeien met een paar 1000cc's waarmee het continu inhalen in de bocht en hun mij weer op pk's voorbij vlogen was. Hierdoor te enthousiast/rare lijnen gaan rijden en een netniet high sidertje had, bleef er gelukkig nog opzitten :9

Nu alles weer klaar maken voor 2 dagen Ecuyers dit weekend *O*
Zonder chicane nog veel leuker 😃
 
Dan de vervolgvraag: hoe plak je ze juist?

Overigens is het beter dan de vorige keer, toen hadden we geen enkele tijdwaarneming, dus gezeur met geluid en groepen die niet goed ingedeeld waren. Transponders zou beter zijn, maar alles beter dan niets.
 
Terug
Bovenaan Onderaan