Het circuit op met .... Algemeen Circuitdagtopic

Heb een hele lijst met omschrijving gekregen waar de sticker wel te plakken e waar niet

Voorkeur voor plastic of glasvezel ondergrond en de rechtermant van de motor.
Stickers niet op carbon, staal, alu en lichaam plakken en geen 2 stickers over elkaar
Ook niet lager dan de benzine tank.

Bij mij betekend dat gewoon dat hij rechts op de topkuip gaat of op het ruitje, heel kort gezegd
 
Ik heb hem altijd hier zitten, afhankelijk van circuit links of rechts.

nog nooit problemen gehad

4E56AB73-0994-4258-B2F9-3D2CA6233A95.jpeg
 
Ik heb pas als vrijwilliger een hele dag staan vlaggen voor Track Days 4 All.
Sommige baanposten kunnen je nummer niet zien als je hem uit het midden plakt.
Wat ook een voordeel kan zijn trouwens... :+

Strategisch plakken..
 
Gisteren voor de eerste keer op Zandvoort geweest. Man wat een gave baan :}
Alleen reden wij hem dus wel met chicane?? Ik reed zelf ook eerste keer rechtdoor omdat ik het niet had verwacht. Bij een andere groep was de sessie zelfs stil gelegd omdat sommige gewoon continu rechtdoor tussen de pionnen vlogen:')goed bezig
3-4 lichte tweetakkies en een supermotard hadden hun eigen regels. :Y _O-
Gevaarlijk voor derden op de baan met weer 'invoegen'...

Na het stilleggen ging het inderdaad lang goed.


Alleen een bepaalde (andere) rijder ging in de middag weer steeds rechtdoor.
Kan je vier keer zonder reden doen.. maar het wordt toch gezien. :P

Zonder chicane vind ik overigens ook veiliger.. twee man onderuit en tientallen rem/schakelfouten..
Ze bedoelen het goed, maar ik heb ook tegen racecontrol gezegd dat het meer dan prima zonder kan. :P
 
3-4 lichte tweetakkies en een supermotard hadden hun eigen regels. :Y _O-
Gevaarlijk voor derden op de baan met weer 'invoegen'...

Na het stilleggen ging het inderdaad lang goed.


Alleen een bepaalde (andere) rijder ging in de middag weer steeds rechtdoor.
Kan je vier keer zonder reden doen.. maar het wordt toch gezien. :P

Zonder chicane vind ik overigens ook veiliger.. twee man onderuit en tientallen rem/schakelfouten..
Ze bedoelen het goed, maar ik heb ook tegen racecontrol gezegd dat het meer dan prima zonder kan. :P

Asociaal gedrag en hoop dat ze publiekelijk aan de schandpaal zijn genageld. "Bedankt voor het verkloten van een sessie."
 
Asociaal gedrag en hoop dat ze publiekelijk aan de schandpaal zijn genageld. "Bedankt voor het verkloten van een sessie."
Het leek mij wat protesterend tegen de GP chicane, en ze hadden met die 125cc(?) het wel nodig om de gang er in te houden. Maar ze hebben inderdaad een stevig gesprek gehad en de sessie voor alle anderen goed verpest. :Y
 
Ja.. ziet er makkelijk uit als hij het doet.. maar is echt topniveau dit. Kippenvel langs de baan. :Y
 
Morgen nog mensen met MSL rijden?

1249216.jpg


Foto voor de herkenning. :P
Morgen eindelijk mijn witte pak weer aan.
Dan heb ik ook weer kneesliders.. zaten er hier niet op drie weken geleden (groep 3A). _O-
 
Weet iemand hoe de art cursus op Zolder er momenteel uitziet? Krijg je tussen het rijden door les in een pitbox? Wordt vrijdag 34 graden dus zou wel lekker zijn als je enigzins beschut staat
 
Fijne laptimer!
Bekijk bijlage 1527643

Maar ga jij nu een dag racen op wat fucking crackertjes?
Ja, ik ben aan het afvallen. Eet al maanden geen brood meer. Twee maanden. :+
13 kilo kwijt en vandaag voor het eerst weer in mijn gewone raceoverall gereden.

De vierde sessie was helaas maar één rondje... Rode vlag. Bijna net als de tweede, ook een rode vlag, maar een paar rondjes meer.
In de derde sessie 1.59 gereden en met veel inhalen constant allemaal 2.01.
Voor mij goed. :]

Straks de vijfde sessie hopelijk helemaal uitrijden.
Het ging het lekker.
 
Laatst bewerkt:
Ja, ik ben aan het afvallen. Eet al maanden geen brood meer. Twee maanden. :+
13 kilo kwijt en vandaag voor het eerst weer in mijn gewone raceoverall gereden.

De vierde sessie was helaas maar één rondje... Rode vlak. Bijna net als de tweede, ook een rode vlak maar een paar rondjes meer.
In de derde sessie 1.59 gereden en met veel inhalen constant allemaal 2.01.
Voor mij goed. :]

Straks de vijfde sessie hopelijk helemaal uitrijden.
Het ging het lekker.

Afvallen is goed bezig (ik ga er niet vanuit dat je 70kg woog toen je begon tenminste ;) ), maar zo’n dag kost veel energie dus goed eten is ook voor de concentratie.

Veel plezier de laatste nog!


Edit, hoe kan jij nog te zwaar zijn eigenlijk? Volgens mij ben je al 3 jaar die brommer non stop aan het aantrappen!
 
Afvallen is goed bezig (ik ga er niet vanuit dat je 70kg woog toen je begon tenminste ;) ), maar zo’n dag kost veel energie dus goed eten is ook voor de concentratie.

Veel plezier de laatste nog!
Van 105 af.. ;) .. en ook nog wat te gaan.
Ik heb veel cardio gedaan, dus wel wat over op de baan.
En doe niet overdreven veel input geven.
Gewoon lekker rijden.

En met zoveel rode vlaggen kan je niet moe worden. :+

(Had de vierde sessie wel de wil tot 'time attack', maar helaas..)
 

:W Jou niet gezien helaas.
Zat in box 19.

2:15,5 snelste tijd vandaag. En dat voor de 2e keer op zandvoort... :P
Echt super lekker dagje, temperatuur en omstandigheden perfect!

Ja, ik ben aan het afvallen. Eet al maanden geen brood meer. Twee maanden. :+
13 kilo kwijt en vandaag voor het eerst weer in mijn gewone raceoverall gereden.
:} Mag ik hier wel even op inhaken..?
Ik heb vandaag voor het eerst weer brood gegeten ivm haast en gemak, in plaats van wat ik normaal eet: een havermout met bessen, dadels en noten.
Heb me de hele dag super laag in mn energie gevoeld-O-... Je zit vol, maar brood geeft (voor mij in ieder geval) echt onvoldoende energie af op zo'n (sport) dag.

Ben overigens erg benieuwd wat jullie allemaal eten op zo'n dag, want het vergt nogal wat...
 
Gisteren een dag op assen gedaan en zoals altijd de bruine bolletjes met ham en kaas mee, droge worst en fruit.
Vooral veel water en af en toe wat cola voor de smaak e.d.

Nu eet ik wel iedere dag brood maar als jij vind dat brood te weinig energie geeft voor zo'n dag dan ben ik bang dat je te weinig eet of te schraal oid.

Zie sommige mensen vettigheid eten tussen de middag.. dat snap ik totaal niet!!
 
:W Jou niet gezien helaas.
Zat in box 19.

2:15,5 snelste tijd vandaag. En dat voor de 2e keer op zandvoort... :P
Echt super lekker dagje, temperatuur en omstandigheden perfect! :}
Netjes hoor. :}

Ik wist niet dat jullie op mij aan het wachten waren in box 19. :+ ;)
Mag ik hier wel even op inhaken..?
Ik heb vandaag voor het eerst weer brood gegeten ivm haast en gemak, in plaats van wat ik normaal eet: een havermout met bessen, dadels en noten.
Heb me de hele dag super laag in mn energie gevoeld-O-... Je zit vol, maar brood geeft (voor mij in ieder geval) echt onvoldoende energie af op zo'n (sport) dag.

Ben overigens erg benieuwd wat jullie allemaal eten op zo'n dag, want het vergt nogal wat...
Misschien toch wat meer koolhydraten in jouw geval??? Noten zie je mensen ook wel eten. Het lichaam kan veel energie vragen. Maar verbranden doe je noten niet snel, verzadiging geven ze wel. :)

Hier vijf crackers met een beetje pindakaas, eentje voor na elke sessie, over de dag een liter cola light, en nog twee blikjes sap.
Maar ik cardio drie keer in de week en fitness vijf keer.
Zaterdag nog twee uur op de crosstrainer in de sportschool gestaan, zondag 48 kilometer gefietst en maandag een uur fitness op snel tempo.
Het rijden ging dus met twee vingers in de neus. :+

Alles om weer in het racepakkie te passen.
 
Veel plezier de laatste nog!

Volgens mij ben je al 3 jaar die brommer non stop aan het aantrappen!
Uiteindelijk alleen sessie één en drie volledig gereden.
Sessie twee, vier en vijf de rode vlag.
Twee rondjes, één rondje en vier rondjes. 8)7

Ik trap die CR500 al sinds 2014 aan op MF. ;)
 
Netjes hoor. :}

Ik wist niet dat jullie op mij aan het wachten waren in box 19. :+ ;)
haha bedoelde natuurlijk dat ik je motor niet herken... Volgende keer wacht ik wel op je hoor.. :P ;)
(denk eerder dat het andersom is..8-))

Misschien toch wat meer koolhydraten in jouw geval??? Noten zie je mensen ook wel eten. Het lichaam kan veel energie vragen. Maar verbranden doe je noten niet snel, verzadiging geven ze wel. :)

Hier vijf crackers met een beetje pindakaas, eentje voor na elke sessie, over de dag een liter cola light, en nog twee blikjes sap.
Maar ik cardio drie keer in de week en fitness vijf keer.
Zaterdag nog twee uur op de crosstrainer in de sportschool gestaan, zondag 48 kilometer gefietst en maandag een uur fitness op snel tempo.
Het rijden ging dus met twee vingers in de neus. :+

Alles om weer in het racepakkie te passen.

Havermout is inprincipe super calorierijk. en daar doe ik het dan goed op. Had vorige keer naar Assen een goede pasta salade mee voor tussen de middag, in combinatie met een eiwit shake en een muesli bar was dat perfect.

Ik ben niet zo groot en zit wel al snel vol, dus moet veel energie halen uit kleine porties. Een volle maag op de motor is echt geen succes B|

Niet met spierpijn op de motor gezeten vandaag?
 
haha bedoelde natuurlijk dat ik je motor niet herken... Volgende keer wacht ik wel op je hoor.. :P ;)
(denk eerder dat het andersom is..8-))
Ik heb lekker gereden, zonder al te veel input.
De snelste tijd 1.59 en met veel inhalen toch nog constant 2.01, rondje na rondje.
De laatste sessie werd weer vroegtijdig afgevlagd, daar op 2.00 blijven steken.
Alleen sessie één en drie ging normaal. 8)7
Havermout is inprincipe super calorierijk. en daar doe ik het dan goed op. Had vorige keer naar Assen een goede pasta salade mee voor tussen de middag, in combinatie met een eiwit shake en een muesli bar was dat perfect.

Ik ben niet zo groot en zit wel al snel vol, dus moet veel energie halen uit kleine porties. Een volle maag op de motor is echt geen succes B|
Gezond bezig hoor. :}
Havermout vertelde een dame laatst in de sportschool nog toen ik het over een beetje Brinta in mijn groenteshake had.. blijkbaar helemaal hip.
Ik zal er eens naar kijken. :Y
Niet met spierpijn op de motor gezeten vandaag?
Nee _O- wel met een beperking in mijn rechterbeen en wat weinig slaap.
Maar had gisteren al expres wat rustiger aan gedaan in de sportschool, alles maar twee setjes i.p.v. drie en niet afsluiten met een uur cardio. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan