Klopt, bekeek het ook als klant bij Ten Kate motoren, niet als één van de grootste motorfiets fabrikanten.En daar gaan ze in japan van wakker liggen? Ik denk nu niet dat de nederlandse markt zoveel impact heeft en als er dan een dealer stopt ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Klopt, bekeek het ook als klant bij Ten Kate motoren, niet als één van de grootste motorfiets fabrikanten.En daar gaan ze in japan van wakker liggen? Ik denk nu niet dat de nederlandse markt zoveel impact heeft en als er dan een dealer stopt ...
Slotje
Nl is niet interessant voor de motorfabrikanten, toekomst ligt in landen hier heel ver vandaan.
"and it could mean Ten Kate will also cease to be a Honda dealer in Holland.
That will have some impact as they sell probably more Hondas than the rest of the Dutch dealer network put together."
Volg het WSBK niet zo maar dat is wel het eerste waar ik aan dacht toen ik het nieuwsbericht las. Nu ze niet meer zo verbonden zijn met Honda zijn ze ook eerder geneigd om in de toekomst een ander merk in huis te halen lijkt me (als dat mag van Honda..) of helemaal te stoppen met Honda.
Klopt, denk ook niet dat ze hun Honda dealership zo zullen opgeven. Maar een ander merk erbij zou wel kunnen, de Japanse merken zijn hier wel goed vertegenwoordigd in de regio maar de Europese niet. Als ze dat doen zullen ze vast wel wat nieuwe klanten aantrekken, zeker gezien de huidige Honda Line-up niet echt spannend of populair is. Maar vraag me af hoe Honda Europe daar tegenover zou staan, heb wel is gehoord dat Honda niet zo makkelijk is (of zou dat komen omdat Ten Kate liever de enige Honda dealer is hier in de buurt? ).Lijkt me sterk dat Ten Kate hun vaste klanten die al jaren Honda rijden laten vallen en daarbij alle ervaring die ze hebben opgebouwd aan het werken met Honda motoren. Hun dealerschap van Honda is in het voordeel van beide partijen, lijkt me een bijzonder gewaagde stap om dat op te geven... kan me er ook weinig bij voorstellen dat Honda Europa (die eigenlijk ook mbt racen aan de kant zijn gezet door het moederbedrijf?) geen motoren meer wil leveren zolang er gewoon geld word overgemaakt en klanten op goede service kunnen rekenen.
Er moet een bepaalde afstand tussen dealer en dealer ondersteuners zitten bij de meeste Japanse merken.
Ook word er geëist dat je een bepaald aantal nieuwe motoren verkoopt per jaar.
Ten Kate verkoopt goed maar dat doen gebben en ter braake ook omdat er maar weinig grote dealers ( met historie ) in deze omgeving zijn.
Jup , ben ook regelmatig in Hoogeveen dus als je een Blauwe TransAlp ziet of een zwarte Nissan Sunny dan is de kans groot dat ik het ben.@JBi grappig dat jij hier ook uit de omgeving komt.
Nu ik er over nadenk zat er ook eigenlijk wel weinig afstand tussen de dealers en kunnen ze met elkaar concurreren waar Honda zelf niks aan heeft..
Maar denk wel een Europese motordealer het hier aardig zal doen gezien hier niks in de buurt zit, je moet een aardig stukje rijden als je een nieuwe BMW/KTM/Aprilia motor wil bekijken.
Jup , ben ook regelmatig in Hoogeveen dus als je een Blauwe TransAlp ziet of een zwarte Nissan Sunny dan is de kans groot dat ik het ben.
Nogal rigoreus zoals HRC te werk gaat nu ineens, blijkt ook weer uit dit verhaal. Het feit dat Red Bull stopt als sponsor, zegt ook wel iets.
Ik kon een klein glimlachje niet onderdrukken...
Red Bull neemt WorldSBK plannen HRC niet serieus en haakt af
Best triest eigenlijk.
Ja hier hetzelfde. Echt diep triest wat ze doen met een partner na een samenwerking van bijna 20 jaar. En gezien hun eigen inbreng volgend seizoen een stuk kleiner is dan in eerste instantie gesuggereerd, lijkt dit op een manier om Ten Kate te lozen. Er is daar meer aan de hand dan wij te horen krijgen. Heb Honda atijd hoog zitten, maar heb momenteel even een spontane antipathie tot dit merk.
Erg jammer dat we geen internationaal raceteam meer hebben maar de eerlijkheid gebied te zeggen dat er ook al jaren niet meer gepresteerd werd door Ten Kate. Misschien niet toevallig dat Ronald ten Kate er vorig jaar als teammanger tussenuit is gestapt.
Ik hoop wel dat dit gedoe geen grote invloed gaat hebben op het dealerschap en winkel / showroom.
De laatste berichten lijken er op te wijzen dat Honda een vergelijkbare rol als BMW gaat spelen in het WSBK. Erg jammer. Geen Suzuki meer. Geen Honda Geen BMW.
Erg jammer dat we geen internationaal raceteam meer hebben maar de eerlijkheid gebied te zeggen dat er ook al jaren niet meer gepresteerd werd door Ten Kate. Misschien niet toevallig dat Ronald ten Kate er vorig jaar als teammanger tussenuit is gestapt.
Ik hoop wel dat dit gedoe geen grote invloed gaat hebben op het dealerschap en winkel / showroom.
De laatste berichten lijken er op te wijzen dat Honda een vergelijkbare rol als BMW gaat spelen in het WSBK. Erg jammer. Geen Suzuki meer. Geen Honda Geen BMW.
Erg jammer dat we geen internationaal raceteam meer hebben maar de eerlijkheid gebied te zeggen dat er ook al jaren niet meer gepresteerd werd door Ten Kate. Misschien niet toevallig dat Ronald ten Kate er vorig jaar als teammanger tussenuit is gestapt.
Ik hoop wel dat dit gedoe geen grote invloed gaat hebben op het dealerschap en winkel / showroom.
De laatste berichten lijken er op te wijzen dat Honda een vergelijkbare rol als BMW gaat spelen in het WSBK. Erg jammer. Geen Suzuki meer. Geen Honda Geen BMW.