Het Ducati Monster topic *deel 44*

Waarom geen mooie Italiaanse plaat als je in Italië woont, zou de Duc veel beter staan :+ Waar woon je overigens? De plek op je foto's komt mij bekend voor, mijn vader heeft een huis in Friuli... dus dacht wellicht kan het ergens in de buurt zijn.
Werk voor een Italiaanse werkgever met ook een kantoor in nl. Dus officiële thuisadres is nog in nl. Dus eigen voertuigen zijn nederlands de lease is italiaans. T werk is veel reizen en meetings. Wie weet verhuis ik binnenkort helemaal en switch dan naar italiaanse platen;)
 
Waarom geen mooie Italiaanse plaat als je in Italië woont, zou de Duc veel beter staan :+ Waar woon je overigens? De plek op je foto's komt mij bekend voor, mijn vader heeft een huis in Friuli... dus dacht wellicht kan het ergens in de buurt zijn.
Is trouwens bij nervesa della battaglia
 
Ook vaak te vinden daar zomers. Woon zomers in cavalinno treporti dus vanuit daar ben je daar zo. Bijna elke zondag rondje dolemieten..

Ga vaak via maniago en lago barcis naar longarone en vajont om dan via vittorio veneto weer terug te rijden. Heerlijk rondje met mooie bochten..

Vorig jaar mijn vtr daar in de buurt gecrashed.....
 
Heerlijk gereden,ondanks de frisse wind, en een aantal mooie Duc's gespot

Bekijk bijlage 1863736
Toevallig, ik was er ook! Het was één van mijn eerste ritten van dit jaar.
ad3ec004-82b6-4f6a-9314-944bdd14a3cf.jpeg
 
Trouwens ook maar eens de quadlock weer geïnstalleerd na vorig jaar over te zijn gegaan op clip ons. Dacht dat het niet zou passen maar valt reuze mee.

28E1E23F-CA19-498B-9862-28A0B9DEAA2F.jpeg
 
Gisteravond al even geprobeerd met een lange rit en gaat prima. Hij komt iets meer naar voren dan je op de foto kunt zien. Op de kroonplaat is geen optie. Als je hem laag monteert kun je niet meer sturen, te hoog en hij komt voor de tellers.
 
Ik zoek een stalen tank voor een Monster Dark uit 2002, zit nu een kunststof exemplaar op en die is wat opgeblazen door die rare brandstof van tegenwoordig. Krijg met enige moeite de sluiting nog open om hem omhoog te zetten.

Iemand iets liggen, of tips voor goeie leveranciers van 2e hands delen?
 
Tank demonteren, tankdop loshalen en lang laten luchten, dan krimpt die weer. Zelfde gedaan bij mijn Tuono. Als je daar niet op wil wachten kan je een andere kopen en de jouwe iig weer verkopen als goede tank
 
Ik zoek een stalen tank voor een Monster Dark uit 2002, zit nu een kunststof exemplaar op en die is wat opgeblazen door die rare brandstof van tegenwoordig. Krijg met enige moeite de sluiting nog open om hem omhoog te zetten.

Iemand iets liggen, of tips voor goeie leveranciers van 2e hands delen?
Gaat niet passen lijkt me , pomp is anders en de ruimte aan de onderkant ook , je kunt denk ik de bevestiging aan de achterkant ( scharnier) wat aanpassen zodat die wat naar achteren kan
 
Terug
Bovenaan Onderaan