Het Ducati Monster topic *deel 44*

Lekker gereden in de Elzas, 2300 km er bij 👌☀️
 

Bijlagen

  • IMG_9923.jpeg
    IMG_9923.jpeg
    513 KB · Weergaven: 57
  • IMG_9966.jpeg
    IMG_9966.jpeg
    598,9 KB · Weergaven: 57
  • IMG_9976.jpeg
    IMG_9976.jpeg
    598,3 KB · Weergaven: 56
Was gisteren de duc aan t poetsen toen ik in de veerpoot achter allemaal kruimels onderin zag liggen. Met wat stukken die nog t meest weg hadden van oud brood. Lijkt op een of andere demping die onderin heeft gezeten. Vragen: is die demping nodig? Zo ja, kan ik dat ergens krijgen?
Help een onwetende de zomer door ;)
 
Was gisteren de duc aan t poetsen toen ik in de veerpoot achter allemaal kruimels onderin zag liggen. Met wat stukken die nog t meest weg hadden van oud brood. Lijkt op een of andere demping die onderin heeft gezeten. Vragen: is die demping nodig? Zo ja, kan ik dat ergens krijgen?
Help een onwetende de zomer door ;)
Ducati - OEM Parts

Moet je hier kunnen vinden.
 
Was gisteren de duc aan t poetsen toen ik in de veerpoot achter allemaal kruimels onderin zag liggen. Met wat stukken die nog t meest weg hadden van oud brood. Lijkt op een of andere demping die onderin heeft gezeten. Vragen: is die demping nodig? Zo ja, kan ik dat ergens krijgen?
Help een onwetende de zomer door ;)
Dode bumpstop syndroom.

1688472732262.png


Shock moet open..
 
Nog wat carbon voor op de motor gekocht, ze maken mooi spul bij carbon4us, maar een beugeltje of een klemmetje erbij om de boel vast te zetten zou geen overbodige luxe zijn. Heb voorlopig een beetje geimproviseerd met een klemmetje, nu nog wat moois maken, en wat mooie schroeven erbij.

IMG_20230705_172228_8.jpg
 
Hallo mede-monsterrijders, Ik rijd nu al een paar jaar met veel plezier op mijn 1000S. Lees ook al een tijd mee, maar ben niet echt een aktief poster.
Nu is helaas mijn knipperlicht links achter afgebroken, althans het staartstuk wat iedereen afzaagt. Heb het wel kunnen lijmen, maar oogt niet echt heel mooi meer. Ben dus opzoek naar een "nieuw" staartstuk, alleen het kunststof deel. Heeft iemand dit toevallig nog bewaard en wil je het verkopen?
IMG-20200925-WA0000.jpeg
 
Hallo mede-monsterrijders, Ik rijd nu al een paar jaar met veel plezier op mijn 1000S. Lees ook al een tijd mee, maar ben niet echt een aktief poster.
Nu is helaas mijn knipperlicht links achter afgebroken, althans het staartstuk wat iedereen afzaagt. Heb het wel kunnen lijmen, maar oogt niet echt heel mooi meer. Ben dus opzoek naar een "nieuw" staartstuk, alleen het kunststof deel. Heeft iemand dit toevallig nog bewaard en wil je het verkopen? Bekijk bijlage 1900071
Past dit niet?
≥ Achterspatbord Ducati Monster S2R 800 2005-2006 (56120184B) — Onderdelen | Ducati — Marktplaats
 
Hallo mede-monsterrijders, Ik rijd nu al een paar jaar met veel plezier op mijn 1000S. Lees ook al een tijd mee, maar ben niet echt een aktief poster.
Nu is helaas mijn knipperlicht links achter afgebroken, althans het staartstuk wat iedereen afzaagt. Heb het wel kunnen lijmen, maar oogt niet echt heel mooi meer. Ben dus opzoek naar een "nieuw" staartstuk, alleen het kunststof deel. Heeft iemand dit toevallig nog bewaard en wil je het verkopen? Bekijk bijlage 1900071
Rear fender Ducati Monster 695 2006-2008

Hier ook nog eentje,
 
Terug
Bovenaan Onderaan