Het Ducati Monster topic *deel 44*

al zit er wel een foutje in, staat dat de 1100 watergekoeld is. Da's natuurlijk onzin, alle 2nd gen Monsters zijn lucht/oliegekoeld. Maar geen rechten meer om dat aan te kunnen passen ;)
 
Yes, ze is thuis🥳🥳🥳
 

Bijlagen

  • IMG-20210319-WA0021.jpg
    IMG-20210319-WA0021.jpg
    385,7 KB · Weergaven: 21
Vraagje. Heeft hier iemand koffers aan zijn Monster?
Met name aan een Monster 600,750,800,900 van het eerste type .
Ben namelijk benieuwd hoe die vast zitten en hoe dat bevalt?
Mijn monster is technisch weer rijklaar. Wie weet kom ik er dit jaar eens aan toe om hem optisch ook netjes te maken.
De plannen zijn er wel, nu nog de tijd.
 
Gelijk een vraag. Hoeveel db mag een monster 796 maken. Er zitten sc project dempers op met e keur, en begrijp me niet verkeerd het geluid is heerlijk, maar ook erg hard. Ik hou er van, maar vraag me af of het binnen de grenzen valt. Voorheen vooral op Japanse jankbakken gereden, maar dit is wel heel hard en fijn😁 en dat met de dempers erin.
 
op rdw site kan je je kenteken invullen en daar staat bij motor en milieu de rijdende en stationair de de gegevens waarop je type is goedgekeurd.
bij mijn 821 is dat 102db stationair
 
Laatst bewerkt:
Ik wil nieuwe bandjes op mijn M800 laten zetten. Ik merk dat mijn huidige bandjes af en toe een beetje zoekerig zijn, alsof ik met te lage spanning rij.

Welk setje doet het goed onder de monster? Ik heb al een beetje rond gekeken, maar zie door de bomen het bos niet.
 
Geen idee hoe je rijdt, maar als je een sportieve rijstijl hebt, kun je met Pirelli Rosso 3 of Bridgestone S22 niet heel verkeerd gaan.
 
Moah, ben geen racer. Ik wil hem met name voor woon- werkverkeer gebruiken.

Twee jaar geleden heeft de motor voor het laatst een grote beurt gehad waarbij ook de riemen vervangen zijn. Sindsdien heb ik slechts 1500km gereden. Ik wil hem nu voor het seizoen eigenlijk weer voor een beurt doen, maar moeten de riemen wederom vervangen worden? Lijkt mij niet toch?
 
Dat is wel heel snel, ik de M600 net weggebracht voor groot onderhoud, de eerste grote beurt na 6 jaar en 11.000.
 
Moah, ben geen racer. Ik wil hem met name voor woon- werkverkeer gebruiken.

Twee jaar geleden heeft de motor voor het laatst een grote beurt gehad waarbij ook de riemen vervangen zijn. Sindsdien heb ik slechts 1500km gereden. Ik wil hem nu voor het seizoen eigenlijk weer voor een beurt doen, maar moeten de riemen wederom vervangen worden? Lijkt mij niet toch?

Was vroeger die twee jaar , die nieuwe gaan veel langer mee
 
En dan te bedenken dat de riem in m’n Honda na ca. 25 jaar en 135.000 km is vervangen.
 
Die Akra is best aardig, maar strafpunten voor die geanodiseerde boutjes inde beschermkapjes. Die Termi is ronduit lelijk, een soort geamputeerd stompje. Brrr
#mijnmening
 
Terug
Bovenaan Onderaan