Het Ducati Monster topic *deel 44*

jiffy uit => motor uit is een aantal jaren standaard geweest.

Als je dan die kabel set installeert blijft de motor op de jiffy lopen mits neutraal lampje brandt.
BTDT
 
De eerste beveiliging was dat als de duc rechtop zette de jiffy inklapte , daar zijn er best veel mee beschadigd
Ik heb ook zo’n setje , dus zo gauw je hem met de jiffy uit in zijn versnelling zet stopt ie ermee
 
Dan zou je eens de bedrading van jouw motor moeten vergelijken met die van een S2R. Daar is het precies zo geschakeld zoals jij wenst.
(Daar ben ik tot mijn schande achter gekomen toen ik de motor net had. Ik had getankt, motor startte normaal. Toen ik in 1 schakelde sloeg de motor af. Dat gebeurde een paar maal tot iemand mij erop wees dat de zijstandaard nog uit stond).

Motor blijft op de zijstandaard gewoon lopen, tot je 'm in versnelling zet.
Haha, ben dus niet alleen daarin. Ik stond bij mijn ouders en wilde wegrijden, maar elke keer als ik de koppeling op liet komen uit. Na drie keer dacht ik ineens aan de standaard. M'n moeder stond te knikken van als dat maar goed gaat komen _O-
 
Vandaag de paddock stand voor het eerst gebruikt. Ik vind de motor toch redelijk naar rechts hangen. Verder voelt het stevig aan en blijft hij stabiel staan, maar ik vroeg me af of jullie dit ook hebben. Gaat om een enkele achterbrug waarbij de pin van de paddock stand in de as zit..
Bekijk bijlage 1632576
Bovenstaande foto naar Motea gestuurd en aangegeven dat ik ontevreden ben met hoe scheef de motor staat. Dit was hun reactie:
Hartelijk dank voor uw boodschap.

we hebben de foto's gecontroleerd en de helling is in het normale bereik.


Voor verdere vragen kunt u altijd contact met ons opnemen.​
Niets van "het spijt ons te horen dat u niet geheel tevreden bent" of "Vervelend dat u deze ervaring heeft" of weet ik wat. Nee, "motor pleurt nog net niet om dus dan is het goed" hèhè.
 
Bovenstaande foto naar Motea gestuurd en aangegeven dat ik ontevreden ben met hoe scheef de motor staat. Dit was hun reactie:

Niets van "het spijt ons te horen dat u niet geheel tevreden bent" of "Vervelend dat u deze ervaring heeft" of weet ik wat. Nee, "motor pleurt nog net niet om dus dan is het goed" hèhè.
Dan weet je waar je niet meer moet kopen
 
Bovenstaande foto naar Motea gestuurd en aangegeven dat ik ontevreden ben met hoe scheef de motor staat. Dit was hun reactie:

Niets van "het spijt ons te horen dat u niet geheel tevreden bent" of "Vervelend dat u deze ervaring heeft" of weet ik wat. Nee, "motor pleurt nog net niet om dus dan is het goed" hèhè.
Je hebt geen reden nodig om iets dat je online hebt gekocht terug te sturen , ze moeten het gewoon terug nemen
 
Je hebt geen reden nodig om iets dat je online hebt gekocht terug te sturen , ze moeten het gewoon terug nemen
Ik heb hier aan zitten denken. Geldt dit ook als hij gebruikt is? Ik heb de doos van deze stand toevallig bewaard.

Ga sowieso nog even een mailtje terugsturen met dat ik niet van deze houding gediend ben. En dat ik ontevreden ben en hem anders gewoon terugstuur.
 
Tis wel schunnig duur voor een paar stekkers, stukje kabel en een diode. Maar wel plug&play :)
Heb het geld er opzich wel voor over. Kan het alleen niet kopen zonder creditcard. Dus daar moet een een oplossing voor komen.

Hier staat hoe je het best makkelijk zelf kan fixen: http://www.ducatimonsterforum.org/index.php?topic=20576.0
Klinkt heel simpel. Durf aan van alles te prutsen behalve aan stroom. Gaan weer eens de gedachten rond laten gaan en kijken hoe ik het aanpak.
 
Ik heb hier aan zitten denken. Geldt dit ook als hij gebruikt is? Ik heb de doos van deze stand toevallig bewaard.

Ga sowieso nog even een mailtje terugsturen met dat ik niet van deze houding gediend ben. En dat ik ontevreden ben en hem anders gewoon terugstuur.
Mag (moet!) je gewoon retour sturen, wel ff schoonmaken.
 
Iemand enig idee of dit zal passen?

Foto 1 hoe het nu is, maar wil graag iemand mee kunnen nemen.

Foto 2 een mogelijke oplossing.
Screenshot_2021-05-07-16-35-35-00_c876520747fffd2e3f3cc79d2a2398f1.jpg
Screenshot_2021-05-21-07-51-40-41.jpg
 
Heeft iemand een tip voor mij? Ik zoek dopjes ofzo om de "oude" spiegelgaten af te doppen ivm het plaatsen van bar end mirrors.

Inked20210519_165847_LI.jpg
 
Heeft iemand een tip voor mij? Ik zoek dopjes ofzo om de "oude" spiegelgaten af te doppen ivm het plaatsen van bar end mirrors.

Bekijk bijlage 1635203
Ik heb deze afgelopen weekend besteld, alleen nog ff wachten totdat ze binnen zijn.

 
Terug
Bovenaan Onderaan