Het grote 748, 916, 996 & 998 topic deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Na lang nadenken heb ik besloten de 996 weg te doen. De zitpositie, zelfs met verhoogde clip-ons, is me gewoon te extreem. Ik pak voor ritjes gewoon steeds meer de Pan European of zelfs de CBR600F van mevrouw Duc. Nu ben ik wezen proefrijden met een FireBlade 954, en dat beviel mij wel. Tot ik het bod op mijn 996 uit 1999 hoorde.......2500 euro!!! Voor dat geld laat ik hem wel in de schuur staan en rijd ik af en toe een rondje om de kerk.
 
Na lang nadenken heb ik besloten de 996 weg te doen. De zitpositie, zelfs met verhoogde clip-ons, is me gewoon te extreem. Ik pak voor ritjes gewoon steeds meer de Pan European of zelfs de CBR600F van mevrouw Duc. Nu ben ik wezen proefrijden met een FireBlade 954, en dat beviel mij wel. Tot ik het bod op mijn 996 uit 1999 hoorde.......2500 euro!!! Voor dat geld laat ik hem wel in de schuur staan en rijd ik af en toe een rondje om de kerk.
de prijzen die je bij inruil terug krijgt zijn idd om te huilen.. :/
 
de prijzen die je bij inruil terug krijgt zijn idd om te huilen.. :/

En je fiets word daarna lachend voor minimaal het dubbele aangeboden. "Meeneemprijs" dan, doen ze dus helemaal niks aan. En geen garantie, niks! Tja, minder motoren verkopen betekend dus gewoon grotere winstmarges per fiets. Te triest!!!

Bij Cama staat een 996 met schade die moet zelfs nog €2.750,- kosten. En die heeft flink wat schade. Dus €2.500,- lijkt me erg laag idd.
En die 998r is idd een hele mooie!
 
Laatst bewerkt:
de prijzen die je bij inruil terug krijgt zijn idd om te huilen.. :/
Idd mooi houden!!

Mn rs begint ook eindelijk vorm te krijgen!! Topkuip is gemonteerd en was van t wkend eindelijk binnen!

full
 
Mooie fiets, verslavend om naar te kijken :)

De uiteindes van je uitlaatdempers zien er op de foto raar uit. Zit daar een extra klemring omheen?
Haha nee....zijn nog losse factory outlets die nog op de dempers moeten komen. In gewoon nl de mondstukken....deze had ik over de andere geschoven. Danku voor de complimenten heren!
 
Laatst bewerkt:
Na lang nadenken heb ik besloten de 996 weg te doen. De zitpositie, zelfs met verhoogde clip-ons, is me gewoon te extreem. Ik pak voor ritjes gewoon steeds meer de Pan European of zelfs de CBR600F van mevrouw Duc. Nu ben ik wezen proefrijden met een FireBlade 954, en dat beviel mij wel. Tot ik het bod op mijn 996 uit 1999 hoorde.......2500 euro!!! Voor dat geld laat ik hem wel in de schuur staan en rijd ik af en toe een rondje om de kerk.
Lijkt me een redelijke prijs,er wordt altijd gedacht dat de ducati's goud waard zijn ze zijn sowieso altijd te duur voor wat je er voor terug krijgt.
:)
 
Lijkt me een redelijke prijs,er wordt altijd gedacht dat de ducati's goud waard zijn ze zijn sowieso altijd te duur voor wat je er voor terug krijgt.
:)

Ik denk beslist niet dat mijn motor "goud waard"is, maar ik ben wel van mening dat deze inruilprijs niet realistisch is. Te zien aan je reactie ben je geen Ducati rijder of liefhebber. Kun je mij nou eens uitleggen wat er de zin van is om op een dergelijke wijze te reageren in een Ducati topic, of om er überhaupt maar te komen? Met name het laatste deel van je reactie wijst op een afkeer van Ducati. Zelf heb ik niets met Harley Davidson, of met choppers/cruisers in het algemeen, maar dat hoeft nog niet te zeggen dat ik daar een (negatief) waardeoordeel aan hang. Ik heb ook helemaal niet de behoefte om mij negatief uit te laten over Japanse motoren, integendeel, mijn volgende wordt ongetwijfeld een Japanner. Kennelijk lokken merken als Ducati en Harley-Davidson dit soort reacties uit, en ik hoop dat je dat misschien kunt uitleggen.
 
mooi gesproken..... hier kan ik mij in vinden.... met uitzondering van de behoefte om op een jappenfiets te gaan rijden.... B| ;)
Ik denk beslist niet dat mijn motor "goud waard"is, maar ik ben wel van mening dat deze inruilprijs niet realistisch is. Te zien aan je reactie ben je geen Ducati rijder of liefhebber. Kun je mij nou eens uitleggen wat er de zin van is om op een dergelijke wijze te reageren in een Ducati topic, of om er überhaupt maar te komen? Met name het laatste deel van je reactie wijst op een afkeer van Ducati. Zelf heb ik niets met Harley Davidson, of met choppers/cruisers in het algemeen, maar dat hoeft nog niet te zeggen dat ik daar een (negatief) waardeoordeel aan hang. Ik heb ook helemaal niet de behoefte om mij negatief uit te laten over Japanse motoren, integendeel, mijn volgende wordt ongetwijfeld een Japanner. Kennelijk lokken merken als Ducati en Harley-Davidson dit soort reacties uit, en ik hoop dat je dat misschien kunt uitleggen.
 
Ik denk beslist niet dat mijn motor "goud waard"is, maar ik ben wel van mening dat deze inruilprijs niet realistisch is. Te zien aan je reactie ben je geen Ducati rijder of liefhebber. Kun je mij nou eens uitleggen wat er de zin van is om op een dergelijke wijze te reageren in een Ducati topic, of om er überhaupt maar te komen? Met name het laatste deel van je reactie wijst op een afkeer van Ducati. Zelf heb ik niets met Harley Davidson, of met choppers/cruisers in het algemeen, maar dat hoeft nog niet te zeggen dat ik daar een (negatief) waardeoordeel aan hang. Ik heb ook helemaal niet de behoefte om mij negatief uit te laten over Japanse motoren, integendeel, mijn volgende wordt ongetwijfeld een Japanner. Kennelijk lokken merken als Ducati en Harley-Davidson dit soort reacties uit, en ik hoop dat je dat misschien kunt uitleggen.
je hoeft je toch niet te verdedigen tegen zulke , uitlatingen
laat gaan joh
Is van het zelfde nivo "ducati stuk gaatie " wellicht worden wij ook een keer verstandig en rijden wij ook vol TROTS !! met onze felbegeerde Honda of Yamaha Suzuki of nog mooier een Kawasaki, !!! maar voorlopig blijf ik eigenwijs en nog erg dom ook, om op zo`n dure klote italiaan te rijden , nog dommer ik heb er TWÈÈ |( :z :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan