Het grote 748, 916, 996 en 998 topic deel 4

Erg in de buurt ja ;-)
Zie ik daar een Goedhart Meetinkje ontstaan? :+
@Mendes komt uit de buurt of?
Nee, mijn standplaats is tussen Breda en Roosendaal, maar heb mijn termi's en kuipruit bij Goedhart vandaan dus ben er dit jaar 2x geweest. En bij het 1e bezoek zag ik een 748 met dergelijk uiterlijk buiten staan.
 
Poetsen poetsen poetsen...
20210422_174941.jpg
 
oh leuk, hier doe ik aan mee O-)
let niet op die kleine man, de 998 was niet echt in een staat om mooie foto's te maken...
mono zit, topkuip en spatbord vervangen (was een pista setje |() originele knippers, handvatten, kentekenplaathouder, wielen in originele kleur (de gouden liggen weer op zolder), open koppeling, veel originele bouten teruggeplaatst, rijhoogte aangepast zoals hij hoort, stickers gepeuterd, zo kan ik nog wel even doorgaan..

Knipsel.JPG
 
Welke gouden (velgen?) liggen weer op zolder?
Originele rijhoogte?

De voorvork had geen doorsteek, dus neus stond veel te hoog, viel ook bijna om op de jiffy _O-

had de zwarte wielen gewisseld met goud kleurige in het begin, maar afgelopen dagen de zwarte toch maar de originele kleur terug gegeven.

998 wielen.JPG
 
zoals @ducatilex, alleen moet ik dan ook de onderpoten doen.
Viel mij niks tegen die poten wrappen. Onderpoten zijn bij mij ook nog grijs en vind dat niet storend.
Sowieso, poten heb ik zwart gemaakt omdat de echte 1199 Superleggera dat ook heeft en ook die heeft de onderpoten grijs.
De witte Ohlins logo's heb ik al liggen die komen erop ipv de blauwe.

51097002961_63f675be6c_h.jpg
 
Ik doop het.. de dukawi.
Als je eigenlijk een kawa wou, maar je hebt maar budget voor een ducati.
 
Ik weet niet wat ik lelijker vind, het groen of de hoge kuipruit. Dat groen verpest de schitterende lijnen in ieder geval niet...
 
Misschien een stomme vraag, maar hebben er meer mensen last van een "vals neutraal" tussen ik meen 4 en 5?
 
Maar als dat blijkbaar hoort(?), waarom dan?

over schakelen gesproken...sinds ik die 48 tands EVR heb...man wat soepel schakelen en altijd neutraal vinden.
 
Maar als dat blijkbaar hoort(?), waarom dan?

over schakelen gesproken...sinds ik die 48 tands EVR heb...man wat soepel schakelen en altijd neutraal vinden.
Nou het hoort natuurlijk niet. Ik zit net Engelse fora te lezen en denk dat ik mijn schakelpookje wat aan moet passen dat hij wat strakker tegen mn voet staat. Zodat ik minder ver hoef te gaan met mn voet om toch krachtig door te schakelen.
 
Nou het hoort natuurlijk niet. Ik zit net Engelse fora te lezen en denk dat ik mijn schakelpookje wat aan moet passen dat hij wat strakker tegen mn voet staat. Zodat ik minder ver hoef te gaan met mn voet om toch krachtig door te schakelen.
Had dit probleem ook wel eens met mijn 749. Maar toen ik overgestapt was naar een race schakelpookje (omgekeerd schakelen) heb ik er nooit meer last van gehad.
 
Ik heb daar ooit over geklaagd tegen de dealer dat zowel mn monster als mn 749 er last van hadden.

Geen probleem zei ie, we trekken het blok uiteen, demonteren de bak, meten alles op, shimmen de boel correct uit en dat is opgelost. Doen we bij wedstrijdmotoren standaard.
Ik hoefde niet te weten wat dat kostte, heb bedankt en rijd wel gewoon zo verder
 
Dat wist ik nog wel van het sleutelen aan scooters...huup huup barbatruuk!

die ‘koppelingsspin’ moet nu echt gecoat gedaan worden, gaan het standaard gelijk mee. 👌
 

Bijlagen

  • 0C4AC721-A784-4702-A694-A99BB77C9900.jpeg
    0C4AC721-A784-4702-A694-A99BB77C9900.jpeg
    170,6 KB · Weergaven: 21
  • ADFD650A-CDA1-4E80-9941-9C4FB9415FDE.jpeg
    ADFD650A-CDA1-4E80-9941-9C4FB9415FDE.jpeg
    114 KB · Weergaven: 21
  • CC31C2D3-D1E0-459B-B02E-AE7B5E1B12EC.jpeg
    CC31C2D3-D1E0-459B-B02E-AE7B5E1B12EC.jpeg
    162 KB · Weergaven: 22
Terug
Bovenaan Onderaan