Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het grote 748, 916, 996 en 998 topic deel 4

Dat snap ik wel. Ik heb er zo ook.
De sticker op de B/NL snap ik niet. Hoewel de pakkans daarmee allicht lager is.
 
Te koud, te nat vandaag....maar ik moest even (en afspraken gemaakt ook). Ondanks alles geen klap gemist...

Helaas wel een flintje blanke lak van de achtervelg af (steenslag?). De velg gaat samen met de voor- en achterkap dus naar de spuiter .
 
Vandaag na een vieze rit gisteren de motor voorzichtig afgespoeld. Vervolgens startte hij gewoon nog en droogmaken met een doekje... maar dat doekje en ohja! de open draaiende drogen koppeling was niet zo handig .
 
Mooi man.
Hoe vindt je hem rijden in vergelijking met de Mille?

Moeilijk te zeggen, vond de mille die jij overgenomen 1 van de beste fietsen die ik ooit heb gehad, die rsv was super goed bij gehouden en dat voelde je.
Rsv r is sneller, stuurt beter, remt beter alleen de ducati ziet er beter uit.

Maar ik denk voor een eerlijk vergelijk moet je hem vergelijken met een 996s.
 
Moto Stretta denkt ff flink knaken te pakken


 
Christus te paard... Ofwel @Sebas84 had een pareltje in huis zonder het te weten, of hier is een handelaar aan de gang.
 
Zou mr. Marc Veld hard gevallen zijn??
voor een knappe 998 of volledig originele Nederlandse 996S misschien. Mooie fiets hoor, maar voor dat geld?!

heb er laatst nog iets gehaald, is met alles aardig aan de prijs.