Ze beginnen redelijk door te slaan met die prijzenNog een koopje
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ze beginnen redelijk door te slaan met die prijzenNog een koopje
Zag het ja.
Op zich een carbon tank wel, maar hoeft voor niet een fancy ding die nog bijgeschaafd is en met een lichtere(?) pomp.
Maar krijg het ‘geen benzine te lang in een carbon tank laten staan want aantasten’ niet uit mijn hoofd. En deze huidige neppe is prima, als ik niet aan het gewicht denk.
gaat nergens meer over.Ze beginnen redelijk door te slaan met die prijzen
Idd, carbon en huidige benzine is geen gelukkige combi. Dus wellicht heb je de beste oplossing al gekozen.
Je mag er ook mee het circuit op hoor
Ohnee dan stuiter je de eerste bocht eraf vanwege doorgestoken poten
Geen idee, ik heb er gewoon niets mee.
Kijken leuk, meedoen geen behoefte. Ieder z’n ding hé.
Mij niet gezien hoor.
Zo is t mij ook vergaan. . Maar ben slechts 1x in t Wilhelmina geweest. Wel daarna 10 weken ziektewet , ruim 12 jaar toegegeven aan deze geldverslindende verslaving. En ik weet zeker. 1 circuitdag en t begint weer van voren af aanNa 1 rondje ben je verkocht...
Maar ɓegin dr niet aan! Kost bakken met geld en in mijn geval, vanwege het hopeloos ontbreken van talent, kennen de meeste zusters in Wilhelmina ziekenhuis me bij de voornaam.
Zo is t mij ook vergaan. . Maar ben slechts 1x in t Wilhelmina geweest. Wel daarna 10 weken ziektewet , ruim 12 jaar toegegeven aan deze geldverslindende verslaving. En ik weet zeker. 1 circuitdag en t begint weer van voren af aan
Na 1 rondje ben je verkocht...
Mettet is eigenlijk een 600 cc baantje. Heb er met de 998R gereden. 3 versnellingen. Meer heb je er niet nodig met een dikke duizend. Mooiste baan was voor mij de nurburgring de GP Strecke. Wat een baan !!Ik heb een jaar of 15 altijd 4-5 circuitdagen per jaar gedaan, maar gewoon met de kenteken Ducs, dus redelijk betaalbaar gehouden. 1 keer eraf gestuiterd met gebroken sleutelbeen tot gevolg. Afgelopen winter mijn laatste Duc verkocht, nu op EV crosser fanatiek bezig .
Fijnste circuit vond ik wel Losail in Doha (daar deed ik 10-15 per jaar gedurende 3 jaar), in de winter dan....... alhoewel we in mei al met 40+ graden reden, dan wel snel AC gekoelde pitbox in en wedstrijd wie het snelst uit zijn pak kon komen. In Europa is Mettet mijn favo baantje.
Mettet is eigenlijk een 600 cc baantje. Heb er met de 998R gereden. 3 versnellingen. Meer heb je er niet nodig met een dikke duizend. Mooiste baan was voor mij de nurburgring de GP Strecke. Wat een baan !!
Is er hier überhaupt nog iemand die raced met zn Tamburini?
Met een Ducati niet op t circuit rijden !! Is t zelfde als Katja Schuurman bij je komt slapen en je gaat Pim pam pettenEens en nooit weer….mezelf en motor heel houden ipv rondetijden verbeteren. En op de openbare al helemaal niet…..
Bekijk bijlage 1862507
Misschien een apart topic maken dan voor mensen die níet met hun Ducati op het circuit hebben gereden? Ik voel me er nu niet echt meer bijhoren.
#Gezever
De kick is , om te beleven wat een Ducati kan !! Dat nivo haal je op straat bij lange na niet. Ook de zogenaamde hard rijders op straat niet !!Misschien een apart topic maken dan voor mensen die níet met hun Ducati op het circuit hebben gereden? Ik voel me er nu niet echt meer bijhoren.
#Gezever
De kick is , om te beleven wat een Ducati kan !! Dat nivo haal je op straat bij lange na niet. Ook de zogenaamde hard rijders op straat niet !!
Hoezo gezever????