Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Olie, afhankelijk filter of niet…..
gewoon volgooien tot aan max, ff laten draaien en weer max klaar.
of hebben ze 0,5 liter extra gerekend?
Vind de uitlaten best acceptabel staan zo.
Ok, verkeerd begrepen…….stel je vraag GSCorse, een wandelende encyclopedie….Vraag van hem was; zijn er verschillen tussen mono- en biposto blokken wat betreft olie inhoud.
Vind de uitlaten best acceptabel staan zo.
Ok, verkeerd begrepen…….stel je vraag GSCorse, een wandelende encyclopedie….
SchandaligZie dat m’n nummerbord ook niet recht staat.
Beter een scheef nummerbord dan een scheve schaatsZie dat m’n nummerbord ook niet recht staat.
Beter een scheef nummerbord dan een scheve schaats
Ik ga nooit op een Japanner rijden nee .
Ik zoek nog een beugel maar voor een monozit met mono subframe in het bronskleur. Nieuw in het zilver weet ik ze te vinden.Terug van afstellen (tps en klep sync) loopt weer lekker voor een Duc. Verder nog een ti olie plug/magneet in laten draaien.
Vraag van de monteur; gaan er in de verschillende type 916’s ook verschillende hoeveelheden olie? Hier ging 3.5 liter in dacht ik dat hij zei.
Dempers staan zo scheef nog niet zien ik, maar misschien toch met klemmen gaan monteren. Vond het allemaal we onder spanning staan aan het sub. Voor nu nog wat stickertjes plakken (altijd leuk) en volgende een rondje oid.
Bekijk bijlage 1772824Bekijk bijlage 1772825Bekijk bijlage 1772826Bekijk bijlage 1772827
Wie zocht er nog een achterlicht beugel ding voor biposto sub met mono zadel/kap?
Bekijk bijlage 1772828
Rij geregeld op mijn japanner, heerlijke V4 en geen ovale zuigers… …en net terug van een rondje noord-twente…hakenberg:Alhoewel….
Bekijk bijlage 1773035
Ik weet een bijzonder motor technisch gezien. Maar ik vind hem vooral heel mooi, veel design kenmerken ‘van’ de 916.