Het grote 748, 916, 996 en 998 topic deel 4

Een K100, van het ene stijlicoon naar het andere.

0CD0209A-D20F-4B37-869F-6686F0370F2E.jpeg
 
Absurd hoge biedingen. Km stand is niet echt laag en het is geen r of sps. Ook nog van die niet mooie dichte kuipen, maar dat is persoonlijk😉
Tijdje geleden, toen hij de eerste keer te koop stond even gebeld. Verwachting was richting 20K of hoger. Stond een bod op van 15.5K, ik vond dat al absurd hoog (had 12-13.5K in gedachten). "Ja maar in Italië staat ene aan 23K" Motor is wel in heel mooie staat volgens de foto's, dat is een feit.
 
998s final edition is in principe een 998s met een Öhlins voorvork.
998s heeft het blok van de 996R.
Er zijn 562 (monoposto en 419 biposto) van de final editions geproduceerd, dus ja wel bijzonder.
Zeker als je nagaat dat er van 998R 750 zijn gemaakt.

Van Ducati;
998 Final Edition biposto Europe red 2004 - 277
998 Final Edition biposto Europe black 2004 - 1
998 Final Edition biposto UK red 2004 - 60
998 Final Edition biposto France red 2004 - 46
998 Final Edition biposto Australia red 2004 - 35
998 Final Edition monoposto Australia red 2004 - 20
998 Final Edition monoposto California red 2004 - 112
998 Final Edition monoposto Canada red 2004 - 8
998 Final Edition monoposto Europe red 2004 - 248
998 Final Edition monoposto UK red 2004 - 57
998 Final Edition monoposto France red 2004 - 6
998 Final Edition monoposto Japan red 2004 - 111

E3462738-A360-484C-80D8-94CA7F7CFE5C.jpeg
 
Een laag productie aantal wil niet altijd zeggen dat de waarde hoog is.
Voorbeeld van de 888 strada '94 zouden er maar 300 van gemaakt zijn.
Een 916 strada van '94 zijn er 1451,maar ee 916 is tegenwoordig meer waard dan een 888.

Henk!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan