Het grote 748, 916, 996 en 998 topic deel 4

27DF3BE1-A070-4B15-94AE-9B652552EA2D.jpeg
 
Ik zou enkel de onderzijde van de onderpoot eventueel op maat laten frezen, sommige bedrijven kunnen dat.
Dan de binnenpoten laten DLC coaten en zwarte anodisatie op buitenpoten en de nieuwe asklemmen.
 
Uiteraard, weet ik.
Als het custom (= op maat) radiaal kan, kan axiaal ook. Gaat om het principe. Met een radiale set voir een vtr ben je uiteraard niets.

TK21 heeft dat misschien zelfs 'gewoon' in het gamma.

Ik heb zelf ook radiale gefreesde asopnames.Heb ze zelf bij Style and Performance vandaan,zelfde als die VTR hierboven alleen heb ik ze zelf uit Italie meegenomen want ik was toch in de buurt aan het werk.
Zijn hele aardige gasten en maken hele mooi spullen(facebook),die van mij lagen al heel lang op de plank en mocht ze voor €250 meenemen.
Had daarvoor ook Nico Bakker gebeld of die het kon doen en dan kwam het op €3000 a €3500.-O-
 
Ik heb zelf ook radiale gefreesde asopnames.Heb ze zelf bij Style and Performance vandaan,zelfde als die VTR hierboven alleen heb ik ze zelf uit Italie meegenomen want ik was toch in de buurt aan het werk.
Zijn hele aardige gasten en maken hele mooi spullen(facebook),die van mij lagen al heel lang op de plank en mocht ze voor €250 meenemen.
Had daarvoor ook Nico Bakker gebeld of die het kon doen en dan kwam het op €3000 a €3500.-O-

Nico vraagt teveel geld....altijd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan