Het grote 748, 916, 996 en 998 topic deel 4

Idd, dat zie je wel vaker dat men niet weet wat ze te koop hebben. Soms kun je daar dan nog wel leuke koopjes aan over houden. 😇

Zo mijn titanium swingarm bout gekocht, nergens meer te koop maar nog redelijk te behalen toen.

En zo eens op mp iemand toch een tip gegeven die een DP Airbox nieuw in de doos verkocht…voor veels te weinig. 😅

En zelf zo een paar magnesium (wist ik niet) velgen verkocht voor veels te weinig.
 
Zo mijn titanium swingarm bout gekocht, nergens meer te koop maar nog redelijk te behalen toen.

En zo eens op mp iemand toch een tip gegeven die een DP Airbox nieuw in de doos verkocht…voor veels te weinig. 😅

En zelf zo een paar magnesium (wist ik niet) velgen verkocht voor veels te weinig.

Zo kocht ik mijn Laverda. Dat was de beste koop die ik ooit gedaan heb. In Bielefeld. Man reageerde op mijn advertentie op Kleinanzeigen waar ik een Laverda zocht. Hij reageerde dat ie er 1 had samen met wat onderdelen. Stond al sinds 1992 stil. Mocht hem ophalen voor 2000 euro.
Daar aangekomen bleken het er 2 te zijn en veel onderdelen, heel veel. 1 complete SF van 1971 en een 750S van 1970 in onderdelen. Beide matching nummers en beide van oorsprong uit NL, dus oude kentekens zitten er weer op. 3 sets nieuwe carbs, 4 tanken waarvan 2 nieuw. Krukassen, carters, nokkenassen, zuigers, wielen etcetcetc... een aanhanger vol en ik heb nog nooit zoveel gewicht in mijn V70 gehad. Die was ook helemaal bomvol. Soms mag je wat geluk hebben!!
 
Heb jeze nog? En zo ja foto's🤗

Jazeker, ik heb alles nog. Dat gaat ook niet meer weg. Hieronder foto van de 71er 750SF. De 70er 750S ligt nog steeds in onderdelen te wachten op revisie.

20230602_181255.jpg
 
Man wat een mooie. Nog met de smith tellers en ik denk ook nog met de s nokkenassen? Die waren scherper en gaven echt meer vermogen!
Ik had jaren lang een 750gt naast de jota120. Ook nog met de smith klokken.
 
Man wat een mooie. Nog met de smith tellers en ik denk ook nog met de s nokkenassen? Die waren scherper en gaven echt meer vermogen!
Ik had jaren lang een 750gt naast de jota120. Ook nog met de smith klokken.

Yup, S nokken en de SF "lichte" krukas..
En die weegt dan nog ff 18,4 kilo... 😇

Een Jota en een GT! Gaaf! GT is weg, maar Jota heb je nog?
 
Ik vind standaard mooier dan met extra carbon.

Tinne vindt er gegarandeerd te weinig carbon tegen kleven.
 
Yup, S nokken en de SF "lichte" krukas..
En die weegt dan nog ff 18,4 kilo... 😇

Een Jota en een GT! Gaaf! GT is weg, maar Jota heb je nog?
Nee, die was na 120000 km niet meer goed sturend te krijgen!
Vanaf 1995 Ducati😍 met uitstapje van 1 jaar naar Aprillia mille
 
Ik vind standaard mooier dan met extra carbon.

Tinne vindt er gegarandeerd te weinig carbon tegen kleven.

Nee, fraaie fiets! Carbon spatbord en deksel is prima joh. Ieder z’n ding en ik ben ook maar doorgeslagen hé. 😅
 
Laatst bewerkt:
2 uur over de snelweg? Nee bedankt.
Gisteren van ellende de snelweg afgegaan, zeldzaam wat saai en met plakkers. Met een sprintje wat ruimte maken was ook het enige leuke….Van ellende ben ik na de snelwegrit bij Holten binnendoor naar Usselo gereden… :] , had ik tenminste wat te doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan