Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bij mijn 748 gaan al de investeringen puur naar goed (regelmatig)onderhoud en poetsmiddelen
Als zelfs de dealer zegt dat ik deze nooit meer weg moet doen, en hem origineel moet laten.
Zelfs een 100% originele 748E is al een zeldzame verschijning op de weg.
Ik voel mij niet aangevallen hoor. Hier kan ik mij niet 123 iemand herinneren wel op het Ducatiforum. Was een kerel met een monster en die had werkelijk 3 keer de waarde van die fiets uitgegeven aan upgrades en ineens met noorderzon verdwenen. En iemand die een 1098 blok in een 748 rijwielgedeelte had gelepeld. Eenmaal klaar niets meer van vernomen.Was ook geen aanval, maar ik herinner mij nog wel eens mensen die dan even heel druk en even heel veel geld uitgegeven hebben…en ineens alles weer verkochten. Gewoon mensen die opvielen en je je herinnerd.
Yup ben ik mee begonnen, leuke was wel dat die een 996 eruit reed, ok tot ~140. Op Spa reed er een vriendje achter mij op een 996 en telkens bocht uit liep ik van hem weg. Toen ik naar Qatar verhuisde kon ik de 748 niet meenemen, mocht niet geïmporteerd worden, toen maar een 998 daar aangeschaft.Je zal wat geld overhouden dan .
Terwijl een E de goedkoopste/budget fiets was toch?
Die 748 met dat 1098 blok was dik idd.Ik voel mij niet aangevallen hoor. Hier kan ik mij niet 123 iemand herinneren wel op het Ducatiforum. Was een kerel met een monster en die had werkelijk 3 keer de waarde van die fiets uitgegeven aan upgrades en ineens met noorderzon verdwenen. En iemand die een 1098 blok in een 748 rijwielgedeelte had gelepeld. Eenmaal klaar niets meer van vernomen.
Ja ik heb mijn post nog aangepast. Maar die draad hoort daar fabrieksaf niet neem ik aan.Achterin het blok is toch de neutraal indicatie schakelaar….. …..Oliesensor is bij het olievuldop.
Misschien beveiliging voor als je wilt wegrijden met je zijstandaard uitgeklapt, dus eraan gekoppeld.
Ik wist niet dat je een 748 normaal niet kan starten met de zijstandaard uitgeklapt maar dat is dus het geval.Achterin het blok is toch de neutraal indicatie schakelaar….. …..Oliesensor is bij het olievuldop.
Misschien beveiliging voor als je wilt wegrijden met je zijstandaard uitgeklapt, dus eraan gekoppeld.
Budget klinkt zo naar.... het was inderdaad de goedkoopste in de serie fl 29800 ongeveer.Terwijl een E de goedkoopste/budget fiets was toch?
Budget klinkt zo naar.... het was inderdaad de goedkoopste in de serie fl 29800 ongeveer.
Geen verstelbaar balhoofd en minder dure vering, en geen snelsluiters in de kuip.
Maar de gemiddelde motorrijder merkt hier helemaal niets van.
En toen ik mijn 1e 748E nieuw kocht in 2001 was dit het maximale qua prijs voor mij.
Ik zie het ook niet als een oordeel hoor!Het is geen oordeel, maar grappig dat deze nu juist (ook) waardevol worden. Maar volgens mij gewoon elke (bijna) originele 749/916/996/998 niet?
Wat dat betreft is er niet veel snelheid meer over
Eens,Ik zie het ook niet als een oordeel hoor!
Maar inderdaad hoe origineler hoe beter.
Ik heb zelfs de complete historie bij de motor, inclusief aankoopbon.
Ik ben zelf de 2e eigenaar van deze motor, en inmiddels ook al weer 10 jaar in bezit.
Ja ik heb mijn post nog aangepast. Maar die draad hoort daar fabrieksaf niet neem ik aan.
Ja ik heb mijn post nog aangepast. Maar die draad hoort daar fabrieksaf niet
Om die lelijke draad weg te hebben maak je die overbrugging direct in een nieuwe stekker.Ja ik heb mijn post nog aangepast. Maar die draad hoort daar fabrieksaf niet neem ik aan.
Monster is Wim en Thorr, Thorr is in elkaar gelopen en daar was Wim zo ziek van dat hij de motor verkocht heeft. best nog wel een tijd contact mee gehad.Ik voel mij niet aangevallen hoor. Hier kan ik mij niet 123 iemand herinneren wel op het Ducatiforum. Was een kerel met een monster en die had werkelijk 3 keer de waarde van die fiets uitgegeven aan upgrades en ineens met noorderzon verdwenen. En iemand die een 1098 blok in een 748 rijwielgedeelte had gelepeld. Eenmaal klaar niets meer van vernomen.
Kijk, dat is beter. Nu zit het bij de bestaande stekker ingefrummeld. Mocht ik hem toch willen gebruiken dan doe ik het zoals jij het gedaan hebtOm die lelijke draad weg te hebben maak je die overbrugging direct in een nieuwe stekker.
Dan stop je gewoon die erin en zit dat mooi weg. Een foto van die stekker vind je hieronder en is te verkrijgen voor een prikje op Ali of bij diverse handelaars. Past 1 op 1 op de originele die er zit.
Heb ik ook gedaan bij mijn circuitmotor wanneer ik de zijstandaard gedemonteerd heb.
Mocht je het nie begrijpen maak ik wel een aantal detailfoto’s.
Dat zijn wel heul veul speedholes, en die ga je dan afplakken??????‘….then add more lightness’
Bekijk bijlage 1948385
Mee naar huis om te schuren, daarna weer folie erover en ‘klaar’.
Dat zijn wel heul veul speedholes, en die ga je dan afplakken??????
Dan was tie van jouw geel gebleven
De groep uit ‘S Heerenberg rijdt niemand meer op t circuit. De laatsten waar ik nog mee geredenMonster is Wim en Thorr, Thorr is in elkaar gelopen en daar was Wim zo ziek van dat hij de motor verkocht heeft. best nog wel een tijd contact mee gehad.
748 met 1098 blok, de groep uit 's Heerenberg, Carlos en Peter bijvoorbeeld, daar heb ik ook nooit meer iets van gehoord.
dat was RAM racingteam. Daar rijdt niemand meer van. De laatsten waar ik nog mee gereden heb. Waren Dick Berendsen en Peter Verstraete. Hebben nog wel motoren. Maar rijden niet meer op circuitMonster is Wim en Thorr, Thorr is in elkaar gelopen en daar was Wim zo ziek van dat hij de motor verkocht heeft. best nog wel een tijd contact mee gehad.
748 met 1098 blok, de groep uit 's Heerenberg, Carlos en Peter bijvoorbeeld, daar heb ik ook nooit meer iets van gehoord.