Het grote 748, 916, 996 en 998 topic deel 4

1705080846020.png
 
Nou,
eigenlijk wel.
Afscheid nemen van een ander italiaans raspaard.
Dan investeren in de 998, niet zo zeer optisch. Maar technisch mag ze wat aandacht hebben.
Onderhoud, riemen, kleppen stellen en motor afstellen (loopt nog steeds warm, ik denk te arm afgesteld).
Weet alleen nog niet waar...
Een officiele (dure) dealer, of een specialist die meer aan dit oude spul sleutelen?

En uiteraard ook de beste wensen!
Specialist natuurlijk. Welke regio zit je? Zou em zelf het liefst naar biggelaar brengen maar er zijn ook andere goede specialisten
 
Die uitlaten zitten zo strak (netjes) onder het zitje dat ze er zelfs een uitsparing voor hebben moeten maken (minder netjes).
 
Specialist natuurlijk. Welke regio zit je? Zou em zelf het liefst naar biggelaar brengen maar er zijn ook andere goede specialisten
de veluwe, 40min bij startwin vandaan.
maar Biggelaar ook over zitten nadenken.

zal eerst vering voor en achter er uit halen voor revisie. Dan afspraak maken voor onderhoud.
 
Hoeft toch enkel op de collector aangesloten te worden? Dat is altijd pas te maken. Pas als je een heel systeem hebt van voor tot achter kun je een probleem hebben qua carter vorm.
 
Terug
Bovenaan Onderaan