het grote 749/999 Ducati topic

Kan weer verder :t

20210601_172317.jpg
 
Mooi apparaat. Eerste wat ik wilde zeggen is 2004 -> maar nieuwe achterbrug. Dat verklaart hij echter in de tekst dus lijkt in orde. Blijf het veel geld vinden maar het spul lijkt alleen maar duurder te worden dus dat is dan maar zo :).

Mooi ding hoor. Zou even vragen naar onderhoudshistorie, maar als hij kan aantonen dat recent onderhoud is gedaan zou ik hem niet laten staan.
 
Ik haak af bij verzamelaar en privé collectie (met 35k km). Mooie praatjes doen het bij mij niet.
Lijkt wel een mooie fiets.
Ja wel een beetje mee eens. Een standaard 999 met 35kkm vind ik geen verzamelaars fiets. Mijn 999s heeft 13kkm gedraaid en daar komt geen kilometer bij omdat ik max. twee motoren per jaar in de verzekering heb...
 
Tsja... hij hoeft er maar 3 jaar 10k per jaar mee gereden te hebben en de rest in z'n verzameling te hebben gestaan, en je zit al aan die 35k. Motor is al 17 jaar oud he... 35k is niets.
 
En aan de rechterkant zie je het slot zitten om het zadel te verwijderen. Dat zit er bij een mono subframe ook niet.
 
Niets verzamelaar, verhakkeld gemodificeerd brik.
Voor dat geld verwacht ik perfectie, met alle originele details intact.
Kleur frame niet origineel, kuipset niet origineel,...
 
Laatst bewerkt:
Vandaag even met de motor naar het werk gereden. Ding loopt prima en is niet afgeslagen. Moet alleen echt wennen aan het hoogtoerige haha. En denk ik toch binnenkort de Termi installeren. Denk dat daar een wat minder schel geluid uit komt
 
Vandaag wat nieuwe montagedelen besteld voor de zijkuipen. Die 2 rubbers met moeren erin. Je leest en hoort wel eens dat ze gaan vliegen. Dat wil ik dus niet....
Ook 2 nieuwe originele kvs slangen. Siliconen laat ik toch liggen..
 
Dat doet me er aan denken.
Kan iemand een foto posten van de originele kwartslag vijzen waarmee de kuipen vast zitten?
 
Nja voor het stoplicht stilstaand is ie toch weer een keer afgeslagen. Zo krijg ik natuurlijk nooit vertrouwen in dat ding.

En bij langzaam rijden wordt ie toch wel warm onder de kont haha. De 1098 had daar echt geen last van
 
Terug
Bovenaan Onderaan