Het grote 900RR Fireblade topic DEEL 106 - niet te stoppen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogguh! :W

@ The Mud,
Nee geen babe's helaas. -O- (dan hadden ze op mij mogen zitten :9 )
Maar moest oppassen op onze 2 kleintjes van 5 en 1,5jaar.
Vrouwtje moest centjes verdienen.
Er komt nog een hoop herrie uit dus ik geloof dat ze t nog wel doen ja. :+
Kids houden je lekker bezig, fijn he... :X
 
Laatst bewerkt:
Als je geen krassen heb kan je er sowieso overheen spuiten? Of kan je het mettt de hand indrukken? Zoja, aan de binnenkant repareren met vaan die matjes en epoxy spul. Heb ik ook met mijn hugger gedaan, dat was ook zo'n carbon ding. Nu is 'ie wit gespoten.

Bedoel je epoxyplamuur of zo 2K-spul/lijm ? Als dat moest lukken , dan kan ik het spuiten in de gewenste kleur :) .
Heb je gewoon de blanke lak grof geschuurd of helemaal eraf en dan een grondlaag (1K of 2K?) erop?
 
Bedoel je epoxyplamuur of zo 2K-spul/lijm ? Als dat moest lukken , dan kan ik het spuiten in de gewenste kleur :) .
Heb je gewoon de blanke lak grof geschuurd of helemaal eraf en dan een grondlaag (1K of 2K?) erop?
Blanke lak geschuurd met nat 800, en epoxyplamuur. Daarna 2K blanke lak en weer geschuurd met nat 1200
 
Laatst bewerkt:
wie o wie kan en wil mij toch ook weer in de OP zetten?
Ik loop toch al een tijdje mee en volgens mij heb ik er wel een x in gestaan maar de reden waarom ik daar niet meer sta is mij niet bekend.



1781304_10201563570320120_740378631_o.jpg


Specs:
- Donkere kuipruit
- Stalen remleidingen Voor
- Hugger
- Viper Uitlaat - ingekort
- Kleine knippers
- En een nieuwe dynamo deksel
- Opnieuw gecoate velgen
 
Laatst bewerkt:
Met die 2 "kleine" van ons heb je weer huiswerk dingen enzo

Ja maar ze gaan wel lekker hun gang en hoef je niet de hele tijd op te letten en te corrigeren.
Ben bezig met het verwijderen van een oude radiator en een nieuwe plaatsen ergens anders en aansluiten maar met al die luiers en voedingen kom je nergens aan toe. ;(
 
Laatst bewerkt:
wie o wie kan en wil mij toch ook weer in de OP zetten?
Ik loop toch al een tijdje mee en volgens mij heb ik er wel een x in gestaan maar de reden waarom ik daar niet meer sta is mij niet bekend.



[afbeelding]

Specs:
- Donkere kuipruit
- Stalen remleidingen Voor
- Hugger
- Viper Uitlaat - ingekort
- Kleine knippers
- En een nieuwe dynamo deksel
- Opnieuw gecoate velgen


Done! *D

Waarom je uit de OP was weet ik niet, maar het kan zijn omdat we je een tijdje hier niet in het topic gezien hebben.

Vaak is het zo dat bij een nieuw topic even gekeken wordt wie er recentelijk zijn neus nog even heeft laten zien en als er dan iemand bij zit die al een tijdje niet meer in het topic geweest is kan het zijn dat deze uit de OP verwijderd wordt..
 
Goede avond allemaal, ik heb even een vraag...

Mijn uitlaatbocht is voor de 2de keer gescheurd en kan nu niet meer gelast worden dus ben ik opzoek naar een goede 2de hands.. orgineel of rvs.

Wie o wie heeft er 1iggen voor mij..!?!?

Mvg, Benjamin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan