Het grote 900RR Fireblade topic DEEL 106 - niet te stoppen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet iemand hier of een rechtse bedieningsschakelaar (killswitch + starten) van een cbr1000rr '04-'07 past(aan te sluiten is) op een 954rr?
Bij mijn 954rr staat er een snelgas op en iemand heeft het geweldige idee gehad om aan beide zijden van de bedieningsschakelaar een stuk af te zagen. Aangezien dat de cbr1000rr een veel smallere bedieningsschakelaar heeft dacht ik om die te gebruiken...
 
Thanx all, ben er ook erg content mee *D

@ The Mud: Nu ben ik ook wel de grootste mierenneuker die er is op dat gebied hoor... :+

@ rayke: Zover ik weet, niet. Is het "gewone" lak.
 
Ik noem het maar passie icm wat optisch perfectionisme... ;)

Ik weet niet of je toendertijd wel eens Sex voor de Buch hebt gekeken, van die figuren met een bepaalde fetish... Dat er een gast, al hengstend aan de gashendel zit te handkarren op een scooter... Zo zit ik er nou net ff niet in zeg maar.... :+
 
Laatst bewerkt:
Ik noem het maar passie icm wat optisch perfectionisme... ;)

Ik weet niet of je toendertijd wel eens Sex voor de Buch hebt gekeken, van die figuren met een bepaalde fetish... Dat er een gast, al hengstend aan de gashendel zit te handkarren op een scooter... Zo zit ik er nou net ff niet in zeg maar.... :+
_O-
 
Ik noem het maar passie icm wat optisch perfectionisme... ;)

Ik weet niet of je toendertijd wel eens Sex voor de Buch hebt gekeken, van die figuren met een bepaalde fetish... Dat er een gast, al hengstend aan de gashendel zit te handkarren op een scooter... Zo zit ik er nou net ff niet in zeg maar.... :+
Jij bent voortaan "Ghetto Passie" _O- _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan